robak Opublikowano 17 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2005 w moim silniku pekła jedna ze śrub społawiajacych do kupy kartery :P gdy silnik jest rozgrzany to trzoszeczke kapie. chce to naprawic, ale nie bardzo usmiecha mi sie rozpolawiac silnik. czy mozna to obejsc?sruba pekła i jej kawalek został w karterze i nie trzyma ich obu. czy dobry mechanik samochodowy sobie z tym poradzi tak, aby nie było wiekszych obaw o to, ze spierdzieli robote? EDIT:cholera, pomylilem działy, prosze o przeniesienie do 'mechaniki ogolnej' :D Cytuj SPRZEDAM CZĘŚĆI HONDA XR XL NX 600 650, kontakt 600031499 lub [email protected] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Opu Opublikowano 18 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2005 ja nie widze zadnego innego sposobu jak rozpołowienie silnika i prube wykrecenia gwintu, w naj gorszym wypadku trzba bedzie ją rozwiercic i nagwintowac jeszcze raz ale powinno sie ja odkrecic bez problemow Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 18 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2005 ja bym tą srube sprobowal nawiercic jakims bardzo cienki wiertłem, tak żeby sprować zmieścic tam srubokret albo cos czym da sie ją wykrecic Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rybson13 Opublikowano 18 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2005 moim zdaniem nie jest to konieczne czyli ropolawianie silnika bierzesz rozwiercasz dziure i to co w niej zostalo puznije bierzesz narzynke i gwintujesz oczywiscie sruba bedzie inna niz wszystkie bedzie miala wiekszy gwint probuj jak to wsie nieuda to dopeiro rozpalawiaj silnik takie moje zdanie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
belzebub Opublikowano 18 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2005 jak ty zes ta srube urąbał ??chyba sama nie pekla podczas jazdy ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NiceTree Opublikowano 18 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2005 są do tego specjalne narzędzia, niestety nie przychodzi mi na myśl inna nazwa niż gwintownik z lewym gwintem i takaż śruba-rozwiercasz pękniętą śrubę cienkim wiertłem, nagwintowujesz w otworze w śrubie lewy gwint w który wkręcasz lewą śrubę i wkręcając ją jednoczaśnie wykręcasz większą śrubę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robak Opublikowano 18 Lutego 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2005 jak ty zes ta srube urąbał ?? chyba sama nie pekla podczas jazdy ??podczas skladania silnika. ma sie pare w łapach, co 8) i tak oddam silnik do mechanika, bo nie mam odpowiednich narzedzi, koszt w sumie niewielki a ryzyko uszkodzenia karterow duze, wiec niech sie tym zajmie fachowiec :idea: chialem sie tylko upewnic, czy trzeba rozbierac silnik Cytuj SPRZEDAM CZĘŚĆI HONDA XR XL NX 600 650, kontakt 600031499 lub [email protected] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KML Opublikowano 18 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2005 są do tego specjalne narzędzia, niestety nie przychodzi mi na myśl inna nazwa niż gwintownik z lewym gwintem i takaż śruba-rozwiercasz pękniętą śrubę cienkim wiertłem, nagwintowujesz w otworze w śrubie lewy gwint w który wkręcasz lewą śrubę i wkręcając ją jednoczaśnie wykręcasz większą śrubę. Nie trzeba nic gwintować, są wykrętaki do zerwanych śrub i można je dostać za grosze w każdym markecie.Wykrętaki wyglądają jak wkręt do drewna tylko że gwint jest lewy.Trzeba nawiercić otworek w zerwanej śrubie i wykręcić ją za pomocą wykrętaka.Jeżeli śruba nie jest mocno zapieczona to po nawierceniu jej, gdy przełączysz wiertarkę na lewe obroty to najprawdopodobniej śruba wykręci się razem z wiertłem.W 90% zerwanych śrub które naprawiałem tak się działo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filip2233 Opublikowano 18 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2005 Z tym wierceniem to może być problrm. Trzeba mieć bardzo dobre wiertło. Mój kumpel stępił 3 wiertła tytanowe. Ale sposób dobry. Mała dziurka wbić chodziażby gwóźdź o większej średnicy i kombinerkami wykręcic.życze powodzenia.pzdrAHTOH Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NiceTree Opublikowano 18 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2005 Nie trzeba nic gwintować' date=' są wykrętaki do zerwanych śrub i można je dostać za grosze w każdym markecie.Wykrętaki wyglądają jak wkręt do drewna tylko że gwint jest lewy.Trzeba nawiercić otworek w zerwanej śrubie i wykręcić ją za pomocą wykrętaka.[/quote']Dokładnie o to mi chodziło :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rozio Opublikowano 18 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2005 nie jest to konieczne czyli ropolawianie silnika bierzesz rozwiercasz dziure i to co w niej zostalo puznije bierzesz narzynke i gwintujeszNie wydaje mi się to dobrym pomysłem - wióry mogą dostać się do wnętrza silnika.są wykrętaki do zerwanych śrub i można je dostać za grosze w każdym markecie. Kilka dni temu byłem zmuszony testować takie wykrętaki z supermarketu. Pękły dwa, a śruby nimi nie wykręciłem. Ale one kosztowały mniej niż 5zł, wiec mogłem sie tego spodziewać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KML Opublikowano 18 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2005 Rozio napisał:Kilka dni temu byłem zmuszony testować takie wykrętaki z supermarketu. Pękły dwa, a śruby nimi nie wykręciłem. Ale one kosztowały mniej niż 5zł, wiec mogłem sie tego spodziewać. Dokładnie, te z marketów są miękkie i łatwo pękają ale można dostać takie też w sklepach z nażędziami. :D filip2233 napisał:Mała dziurka wbić chodziażby gwóźdź o większej średnicy i kombinerkami wykręcic. ja kiedyś wbiłem kluczyk ampuowy, nie jest okrągły wiec nie obracał się w wywierconej dziurce. :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filip2233 Opublikowano 18 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2005 Polecam artykuł ze ŚM "jasssny gwint"http://serwisy.gazeta.pl/motocykle/1,56423...23,2216282.htmlpzdrAHTOH Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rybson13 Opublikowano 19 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2005 nie jest to konieczne czyli ropolawianie silnika bierzesz rozwiercasz dziure i to co w niej zostalo puznije bierzesz narzynke i gwintujeszNie wydaje mi się to dobrym pomysłem - wióry mogą dostać się do wnętrza silnika.są wykrętaki do zerwanych śrub i można je dostać za grosze w każdym markecie. Kilka dni temu byłem zmuszony testować takie wykrętaki z supermarketu. Pękły dwa' date=' a śruby nimi nie wykręciłem. Ale one kosztowały mniej niż 5zł, wiec mogłem sie tego spodziewać.[/quote'] niewiem ktoredy mialy by sie dostac... btw nawet jakby sie dostaly to beda to strasznie male wiury ktore niezaszkodza i po 2 odrazu pujda w magnes do sruby od oleju niewie robcie co chcecie kazdy ma swoje zdanie i zrobil by to po swojemu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rozio Opublikowano 21 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2005 i po 2 odrazu pujda w magnes do sruby od oleju A od kiedy to aluminium z którego odlewany jest karter jest ferromagnetykiem ?? Tak jak napisłaeś - każdy zrobi po swojemu. I niech tak zostanie :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.