Opu Opublikowano 12 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2005 Wiem ze moze to byc głupie ptyanie ale nieche tracic kasy. Czy mozna wyczyscic jakos filtr powietrza zeby go nie uszkodzic? umyc, przedmuchac? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sql Opublikowano 12 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2005 oczywiście!tylko potem trzeba nasączyć.jeśli nie masz papierowego naturalnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Opu Opublikowano 12 Lutego 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2005 a jesli mam papirowy ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sql Opublikowano 12 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2005 a jesli mam papirowy ;)to bym na twoim miejscu kupił drugi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZIADU Opublikowano 12 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2005 a jesli mam papirowy ;) Na takich rzeczach jak olej i filtry nie oszczedza się kasy, najlepsza inwestycją jest filter K&N, co prawda kosztuje ale praktycznie dozywotnio służy w motocyklu i właśnie jego się czyści i nasącza. Jeśli nie stac cię na K&N to po prostu kup nowy w zamienniku. Cytuj Tylko głupiec ma na wszystko gotową odpowiedź :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Opu Opublikowano 12 Lutego 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2005 aktualnie mecze sie z poprawnym dziłaniem silnika chyba udalo mi sie znalesc przeczyne ale i tak nie zmiania to faktu ze nie mam papirow na moto i troche szkoda ladowac w to kase zwlasza jak nie jezdzi tak jak trzeba a co do oleju to ja leje co sie da oczywiscie przez sitko zeby piachu nie było ostanio wlałem Mikosl S olej do twozenia mieszanki benzynowej ale szczeze muwiac chyba nie za dobrze zrobilem bo on chyba nie smaruje ;) cos zaczyna zezic i chyba sobie to teraz uswiadomilem ;) ale co tam to silnik od jawki 50 nie za bardzo mi go szkoda i tak nigdy go nie lubilem ale jak lałem stary olej mieszajac go jeszcze z jakims to da sie jezdzic i nie widac ruznicy w 2T Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 12 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2005 Do silnika jawki to nawet miksol jest za dobry ;) jest to silnik niewysilony i mu tam miksol styknie, jak juz chcesz mu ulzyc to dorzuc 3 zl i kup semisynthetica.Ile moze kosztowac taki filtr do jawki? Pewnie z kilkanascie, moze 20 zlotych.Lepiej kup nowy jak chcesz pojezdzic, zawsze to tansze niz remoncik ;)A o co z tym sitkiem i piachem chodzi?? Ty ten olej prosto z rurociagu bierzesz czy co :lol: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KML Opublikowano 12 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2005 Ja też uważam że na filtrach się nie oszczędza, tymbardziej że to jawka a filtr do niej w porównaniu do japończyków to grosze.Poszukaj może dostaniesz do niej filtr z gąbki, będzie troche droższy ale jak się zabrudzi to można go wyczyścić i ponownie nasączyć. Nie pij i nie jedz nic do końca miesiąca to na filter uzbierasz ;) ja tak zawsze robie i działa :lol: :lol: :lol: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Occult Opublikowano 13 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2005 Ja też uważam że na filtrach się nie oszczędza' date=' tymbardziej że to jawka a filtr do niej w porównaniu do japończyków to grosze.Poszukaj może dostaniesz do niej filtr z gąbki, będzie troche droższy ale jak się zabrudzi to można go wyczyścić i ponownie nasączyć. Nie pij i nie jedz nic do końca miesiąca to na filter uzbierasz :D ja tak zawsze robie i działa :lol: :lol: :lol:[/quote'] A co ja mam powiedziec jak filtr do VFR kosztuje 150 PLN (Maiwy), a ponad 400 K&N :? Co za lipa :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketchupvfr Opublikowano 13 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2005 jeżeli chodzi o filtry, to nie polecam żadnego czyszczenia (nie dotyczy K&N ich nie znam), w CB400 była gąbka, więc ją mydłem, potem olejem - jak chciał producent, i co - była dziura w obrotach i żadna regulacja nie pomogła, kompletnie nic, dopiero wymiana na oryginał, juz zaolejony, wyleczył mojego twina z problemów, tyle z moich doświadczeń pzdrPS. filrt do VFR można kupic poniżej 100pln Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bronx Opublikowano 13 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2005 Proste i bardzo wymowne stwierzenie :Jak chcesz prac , czyscic papierowy filt powietrza dla zaoszczedzenia kasy to i prezerwatywy se pierz , na jedno wyjdzie , niezapominajcie dodawac plyny zmiekczajacago! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 13 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2005 Bronx, chyba ja to powiedziałem dawno temu w jakimś podobnym temacie :-). Do mojej Hondy filtr kosztuje prawie 200 zł . Cóż - płacz i płać, taka jest prawda, na szczęście ten pochodzi następny sezon bo ma niewiele kilomertów. Pozdro, Pawel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bronx Opublikowano 13 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2005 Dokladnie ktos to powiedzial :PDo dzis sie z tego leje jak tylko moge :DAle porownanie jest trafione w 10:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sql Opublikowano 14 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2005 ja filtr zmieniam na wiosne. w ciągu roku (gąbka) piorę go 2-3 razy. żadnych problemów nie mam. a że moto ma doładowanie, to przy praniu zostaje z niego garść piasku :Dpiorę go takim płynem Castrola (ok. 30lpn/litr) - szybko schnie bardzo.potem psik-psik motulem do filtrow i wkladam do airboxa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PRZEM Opublikowano 14 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2005 podłącze sie pod temat:) chodzi mi właśnie o filtry K&N w moim moto prawdopodobnie trzeba bedzie w zbliżającym sezonie zmienić filter. Szczerze to nie mam zamiaru oszczędzac na moim maleństwie. Czy te K&N faktycznie służą dożywotnio w moto???? i wystarczy je tylko myć???? To z tego rozumiem że filtr K&N to duży wydatek ale zajebiście sie opłaca???? Dobrze kumam???? pzdr:twisted: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.