belzebub Opublikowano 8 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2005 ja mialem podciety plaszcz tloka od strony gaznika i owszem odczulem wzrost mocy ale gory tloka nie przerabialem.tak wiec jak podetniesz sam plaszcz to nie ma problemu z tym ze nie bedziesz mogl ruszyc na niskich obrotach. Ps. dla pewnosci to byl simson a nie dzisiejsza MZ ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rzemyk90 Opublikowano 9 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2005 Hm... Sam nie wiem co mam zrobic. Bo jak np. wyjme tuleje i zmienie rozrząd tak samo jak na tloku to moc powinna byc ta sama. I jak sie da nowego tloka to moc bedzie caly czas ta sama , bo jak sie zmienia tlok ze zmiana faz rozrzadu to za kazda zmiana trzeba rozrzad zmieniac.Tylko powinienem spilowac okna u gornej krawędzi i dolnej. i jeszcze M@łpa mowi ze poszedl pierscien. To bardzo mozliwe bo wtedy denko zmienia swoja grubość i cos nie musialo wytrzymac pierscien poszedl. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek Buhne Opublikowano 9 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2005 Witam,Po pierwsze, jesli ktos zamierza usprawnic silnik, to powinien on (silnik) byc w bardzo dobrym stanie technicznym, a z tego co pamietam, to Rzemyk masz problem ze sprzeglem, jesli zwiekszym moment obrotowy i obroty, to pozniej nie dziw sie ze silnik sie rozpadnie...Po drugie, czemu sie zastanawiasz nad problemem faz, ktore trzebaby zmieniac na kazdym nowym tloku? Jesli zastosujesz tloki o polskiej jakosci, to na ile planujesz jeden, na 100km (kilometrow) ?Po trzecie, przy zmianie faz, przydalby sie tlumik z regulacja przegrody, moglbys wtedy lepiej wykorzystac zdobyty moment obrotowy i dostosowac jego krzywa tak jakby Ci najbardziej pasowala, bo jesli jest tak jak napisal M@lpa, ze traci nieco momentu na dole, a zyskuje na gorze, to ja bym dozyl do wygladzenie krzywej... Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paho Opublikowano 9 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2005 kurde dziwne troche bo w instrukcji z wiesi jest rozdział czyzczenie wydechu...i leci bnla bla bla bla wykręcić dyfuzro!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rzemyk90 Opublikowano 9 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2005 Jutro przeloze caly kosz sprzeglowy od innego simaka i sprawdze co się stanie, powinno być OK. Teraz wiem że zmiana faz rozrządu na tloku jest na krótką mete. Ale zeby zmienic fazy rorzadu w tuleji to trzeba ją wyciągnąć - ale jak?? Po trzecie, przy zmianie faz, przydalby sie tlumik z regulacja przegrody. Chodzi Ci o dyfuzor?? Ale jak bym mial ten dyfuzor to jeszcze musze mieć tlumnik końcowy czyli musze wymienic caly uklad wydechowy. np. od DT 80 LC moge wstawic bo mam taki caly tlumnik na oku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek Buhne Opublikowano 9 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2005 Ale zeby zmienic fazy rorzadu w tuleji to trzeba ją wyciągnąć - ale jak?? Jakiej tulei? Chodzi ci o cylinder? Tam tylko mozesz pozmienic ksztal okien, wypolerowac kanaly... Tulei nie wyciagniesz... Chodzi Ci o dyfuzor?? Ale jak bym mial ten dyfuzor to jeszcze musze mieć tlumnik końcowy czyli musze wymienic caly uklad wydechowy. np. od DT 80 LC moge wstawic bo mam taki caly tlumnik na oku. Rozbierales tlumik od simka? Tam sa dwie polaczone ze soba przegrody, regulujac ich odleglosc (fabrycznie nie ma takiej mozliwosci) od kolanka, masz wplyw na zjawiska falowe, ktore to z kolei maja wplyw na moment obrotowy, obroty i spalanie. W zadnym badz razie nie wyciagaj bebechow z tego tlumika...Tlumika od DT nie radzilbym wstawiac, to zupelnie inny silnik(Yamahy) niz ten co jest w simku, inne moce, inne obroty, wydechy w 2-taktach sa obliczane do danej pojemnosci, mocy, itd. Z drugiej strony, jesli masz nadmiar kasy, to mozesz sobie poeksperymentowac, a moze akurat cos sie polepszy.... :roll: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 9 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2005 Hm... Sam nie wiem co mam zrobic. Bo jak np. wyjme tuleje i zmienie rozrząd tak samo jak na tloku to moc powinna byc ta sama. I jak sie da nowego tloka to moc bedzie caly czas ta sama ' date=' bo jak sie zmienia tlok ze zmiana faz rozrzadu to za kazda zmiana trzeba rozrzad zmieniac.Tylko powinienem spilowac okna u gornej krawędzi i dolnej. i jeszcze M@łpa mowi ze poszedl pierscien. To bardzo mozliwe bo wtedy denko zmienia swoja grubość i cos nie musialo wytrzymac pierscien poszedl.[/quote'] Ty masz chyba jakąś swoją wizje pracy 2T Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 10 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2005 ... Tulei nie wyciagniesz... Wyciągnieesz. Wsytarczy nagrzac cykinder nad gazem i delikatnie wybic. U mnie średni palinik z kuchenki idealne do tego pasował. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomason2 Opublikowano 10 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2005 Wyciągnieesz. Wsytarczy nagrzac cykinder nad gazem i delikatnie wybic. U mnie średni palinik z kuchenki idealne do tego pasował.Tylko po co ? Cytuj Honda CBR F4 99 http://www.cbrf4.blogspot.com - moja przygoda z motocyklem Honda CBR F4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 10 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2005 Strzalek_t napisał: Wyciągnieesz. Wsytarczy nagrzac cykinder nad gazem i delikatnie wybic. U mnie średni palinik z kuchenki idealne do tego pasował. Tylko po co ?Żebyś mógł łatwo pozmieniac okna w tulei,a co za tym idzie fazy rozrządu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomason2 Opublikowano 10 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2005 Teraz to juz inna rozmowa ;) Cytuj Honda CBR F4 99 http://www.cbrf4.blogspot.com - moja przygoda z motocyklem Honda CBR F4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rzemyk90 Opublikowano 10 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2005 Rozbierales tlumik od simka? Tam sa dwie polaczone ze soba przegrody, regulujac ich odleglosc (fabrycznie nie ma takiej mozliwosci) od kolanka, masz wplyw na zjawiska falowe, ktore to z kolei maja wplyw na moment obrotowy, obroty i spalanie. W zadnym badz razie nie wyciagaj bebechow z tego tlumika... Dlaczego mam tego nie wyciągac?? Bez tego, wiem że jest głosniejszy, a spalanie miesci sie do 3l/100. Nie wiem jak jest z mocą bo juz kupilem Simsona bez tego. A tą scianke pierwsza (od kolanka) w którą strone mam przesunać?? Tak zeby przegrody mialy mniejsza odleglość?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek Buhne Opublikowano 10 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2005 Tej scianki nie przesuwaj, przegrody sa zepawane i maja dokladnie wyznaczone miejsce w tlumiku, poszukaj jakiegos dobrego artykulu na temat projektowania, zasad dzialania wydechow w dwusuwach, to dowiesz sie dokladnie, o co chodzi, ciezko mi to teraz wytlumaczyc, nie popelniajac bledow... Kiedys widzialem cos na temat regulowanej przegrody, bodajze na stronie MlodegoVFR, poszukaj. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rzemyk90 Opublikowano 10 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2005 Bym musial poszukac tego artykulu. Ale nie odpowiedziales mi na pytanie:Dlaczego tego nie wolno wyciągac?? A nie lepiej juz wstawic taki tlumnik za 55zł?? Ten tlumnik po zalozeniu dodaje mocy. Pewnie w komorze rozpreznej jest pusty. A ten tlumnik kiedy jest odtlumnony daje silnikowi ogromny przyrost mocy. Tak tulej bedzie wygladac jak sie ja wyjmie: Tylko teraz niech ktos mi powie o ile zfrezowac okna i ktore. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek Buhne Opublikowano 10 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2005 Powiedz mi czego sie spodziewasz po tłumiku za 55zł? Wg. mnie to kasa wywalona w bloto, slyszalem opinie, ze ten tlumik, po kilku dniach sie poprostu rozlatywal - ot taka jakosc wykonania i materialy. A co do wybebeszania tlumika, to powinienes sie zorientowac, po tym co pisalem, ze chodzi wlasnie o zjawiska zachodzace w tlumiku, o ktorych polecalem poczytac. Ja wychodze z zalozenia, ze jesli producent umiescil cos w tlumiku, to po to by to pelnilo swoja role, a nie po to by "tuner" mial zabawe... Odwiedzales moze strone RZTPOWER? (czy jakos tak ;)) jak nie to poszukaj linka, tam jest pelno akcesoriow.... PS. o tym ze tuleje mozna wyjac, to nie wiedzialem, myslalem ze jest ona dosc mocno zespolona z cylindrem. Pozdrawiam, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.