kiki Opublikowano 1 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2005 Chodzi mi o to jak sprawdzić czy dysze są ok czy też są już rozkalibrowane. Z tego co znalałem to Pipcyk kiedyś pisał o badaniu mikroskopowym (?????) ale szczerze to nie kumam o co chodzi. Pytam tylko z czystej ciekawosci. Z góry dzieki za inf Cytuj http://bikepics.com/members/kiki21/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Idaho Opublikowano 1 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2005 Są dwa sposoby, badanie średnicy, oraz przepływu. Aby zrobić pomiar przepustowości trzeba mieć przyżąd gdze wysokość słupa paliwa dolatującego do dyszy ma 1000mm. Poziom wody w zbioniczku z którego leci paliwo do dyszy musi być stały. Pod dyszę podstawiasz zbiorniczek i mierzysz ile cm3 wlatuje do niego w ciągu 1min i porównujesz to z danymi tabelarnymi. Badanie średnicy jest mniej kłopotliwe i dużo bardzoiej precyzyjne! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 1 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2005 Jest jeszcze b.stara metoda porównawcza angielskich spec. od gaźników wyścigowych.Mając do dyspozycji nowe dysze wzorcowe można przy pomocy grubej igły metodą przymiaru sprawdzić podejrzaną dyszę.Na igłe delikatnie nakładasz dyszę i mierzysz jak głęboko weszła.Porównać ten pomiar z dyszą nową lub z sąsiedniego gaźnika i po kłopocie.A tak w ogóle to po co sprawdzać jak można zamontować nowe ? Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Idaho Opublikowano 1 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2005 Gdyż świat jest taki, że dla jednych 50zł to sporo a dla innych na jeden posiłek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 1 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2005 Jeżeli to kwestia kasy to podam wam patent tychże mechaników z dawnych dobrych czasów:W celu minimalnego powiększenia dyszy należy sobie we własnym zakresie dorobić spec. kalibrownik .Potrzebujemy do tego nową rączkę drewnianą do malenkiego pilnika lub kawałek okrągłego drewna oraz dużą igłę do cerowania.Najpierw wbijamy igłę w drzewo od strony "dupy" a potem na szlifierce staramy się od ostrego końca zeszlifować połowę ze średnicy i w ten sposób uzyskujemy ręczne wiertło do stopniowego powiększania otworu dyszy.Kiedyś to pomagało. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość BULLSON FOREVER Opublikowano 1 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2005 Dysze do MZ kosztuje przysłowiowe grosze. Nie zadne tam 50zł, a 15zł (max) komplet. Poza tym mozna poeksperymentowac i spróbowac innych rozmiarów dysz - w motocyzacyjneh sklepach sa po kilka zł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paho Opublikowano 1 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2005 do wsk 125, 175 do wsyzstkich mz chałupnicze(:?) zestawy dysz kosztują u mnie w mieście 15zł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Idaho Opublikowano 1 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2005 Bullson czy kiki zaznaczył, że mają to być dysze do MZ? NIE! Więc traktuję jego posta ogólnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiki Opublikowano 3 Lutego 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2005 no właśnie- tak jak mówi Idaho - nie zanzaczalem, iż mają to być dysze od Mz (moje są ok ) :). Pytalem z czystej ciekawości. Dzięki za wyczerpujące i rzeczowe odpowiedzi. Cytuj http://bikepics.com/members/kiki21/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.