ptasiorr Opublikowano 21 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2006 Temat dotyczy DT więc: SPRZEDAM DT 80 LC 2!!!!-szczegóły w linku: kliknij tutaj<<aukcja Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czarny punkt Opublikowano 21 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2006 Siemka! Do ilu obr. ciągnie wam na 5 i 6 biegu?? Mi na czwartym do 10tys. poczym zmieniam bieg i mam 7 tys. na 5 a na szóstym to niewiem bo predkosc wraz z obrotami spada:/ i mój v-max to 90km/h przy sportowym wydechu,na którym powinien ciągnąc do 110km/h ( tak jest napisane w necie)i czy wam ciągnie jeszcze na tych biegach??bo u mnie tylko jedzie,a raczej toczy:/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kruliczek90 Opublikowano 21 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2006 Kiedy mam wiedziec ze siadlo mi sprzeglo? Wydaje mi sie ze za lekko chodzi i ze ciagnie, ale nie wiem czy da sie to sprawdzic jakims sposobem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
osg12 Opublikowano 21 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2006 witam mam 2 pytania mój wydehc w dt tzn dyfuzor i koncuwka wydechu jest połączona taką gumą jakby wąz i ona mi pękłą teraz bardzo głośno chodzi i spaliny są wyrzucane przez dziruy anei rpzez koncówke wydechu jak mozna ja dorobic z ka moge ją wytrzasnąc następne pytanie moja dt ma wydehc ginelli raczej odblokowany krenci sie max do 8 tys i jedzie max 80 km/h coz robic jest zablokowana gdzie jeszcze ?? PZDR osg 12 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baro Opublikowano 21 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2006 witam mam 2 pytania mój wydehc w dt tzn dyfuzor i koncuwka wydechu jest połączona taką gumą jakby wąz i ona mi pękłą teraz bardzo głośno chodzi i spaliny są wyrzucane przez dziruy anei rpzez koncówke wydechu jak mozna ja dorobic z ka moge ją wytrzasnąc następne pytanie moja dt ma wydehc ginelli raczej odblokowany krenci sie max do 8 tys i jedzie max 80 km/h coz robic jest zablokowana gdzie jeszcze ?? PZDR osg 12u mnie ktoś zastosowal wiejski patent gumowy szlaufik i jest git ale ja to jeszce przerobie inaczej :D a jaką masz dt ????? bo w 125 chyba nie tylko wydech byl blokowany :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czarny punkt Opublikowano 21 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2006 Kiedy mam wiedziec ze siadlo mi sprzeglo? Wydaje mi sie ze za lekko chodzi i ze ciagnie, ale nie wiem czy da sie to sprawdzic jakims sposobem Wydaje mi sie ze najprosciej to wrzucic bieg,najlepiej jedynke i spróbój zapalic.Jak zacznie ci ciągnac tzn. ze masz juz podbrameczke. Ja jak swoją ostatnio sprawdzałem to wrzuciłem własnie jedynke,sprzegło i zaczelem kopac.Odrazu złapała i nieciągła mi,czyli sprzegło dobre:) Kiedy mam wiedziec ze siadlo mi sprzeglo? Wydaje mi sie ze za lekko chodzi i ze ciagnie, ale nie wiem czy da sie to sprawdzic jakims sposobem Wydaje mi sie ze najprosciej to wrzucic bieg,najlepiej jedynke i spróbój zapalic.Jak zacznie ci ciągnac tzn. ze masz juz podbrameczke. Ja jak swoją ostatnio sprawdzałem to wrzuciłem własnie jedynke,sprzegło i zaczelem kopac.Odrazu złapała i nieciągła mi,czyli sprzegło dobre:) witam mam 2 pytania mój wydehc w dt tzn dyfuzor i koncuwka wydechu jest połączona taką gumą jakby wąz i ona mi pękłą teraz bardzo głośno chodzi i spaliny są wyrzucane przez dziruy anei rpzez koncówke wydechu jak mozna ja dorobic z ka moge ją wytrzasnąc następne pytanie moja dt ma wydehc ginelli raczej odblokowany krenci sie max do 8 tys i jedzie max 80 km/h coz robic jest zablokowana gdzie jeszcze ?? PZDR osg 12 A masz cały wydech gianelli czy tylko tłumik koncowy??Ja mam cały sportowy Gianelli i kreci mi do 12tys. (moduł nie był ruszany) Ale Nie ciągnie mi na piątym i szóstym biegu.A V-max na czwórce to 90km/h Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damek0007 Opublikowano 21 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2006 siemanko :D wie ktoś może gdzie mozna zrobić szlif cylindra w olsztynie do yamahy dt125r? jaka ulica itd :D mam tłok na drugi szlif czyli rozmiar 56,50 . Co mam im powiedziec jak zaniose tłok i cylinder? bo podobno jak im nie powiem na ile mają spasowac to odwala lipe i moto bedzie mulny :Dponawiam moje pytanie :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 21 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2006 http://moto.allegro.pl/item136175486_yamah...lnikiem_yz.htmlTakich głupot to dawno nie czytałem :icon_mrgreen:))))))))))))))) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sebav Opublikowano 21 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2006 Czy któryś z posiadaczy lc2 ma jeszcze bagnet do sprawdzania poziomu oleju?? :icon_mrgreen: Jak tak to czy mógłby zmierzyć na jakiej odległości od korka powinno sie znajdować lustro oleju? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ReNeKK Opublikowano 21 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2006 Potrzebuje zębatke co idzie z wału na tarcze sprzęgłową i mały napęd pompki oleju ma ktoś ?? oczywiście wszystko do DT mx Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Litrus Opublikowano 21 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2006 widze ze masz dt 80 mx ... renekk napisz jakie ma osiagi jaki v max i ogolnie na jakim biegu pod ostra gorke pyrkasz ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ReNeKK Opublikowano 21 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2006 Jeszcze niesmigam bo niemam tych czesci ale jak zrobie i bedzie cieplo to napisze jakie osiagi. Różnią się częsći silnikowe mx od lc lub lc2 ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czarny punkt Opublikowano 21 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2006 Ku*** mam dosc!! Zdjełem dzisiaj dyfuzor(Gianelli),Niebyło nim nagaru-czysciutki.Podniosłem iglice wyzej-nic zero reakcji.Na wolnych obrotach chodzi idealnie.Ma ok 1300-1400obr. na wolnych. Wrzucam jedynke i ruszam(nierwie ani nic) Wkrecam do 10tys. wrzucam dwójke poczym znowu wkrecam na 10tys i zmiana na trójke.Puźniej Wolniej juz sie wkreca na obroty ale dochodzi do 8tys i znowu dostaje kopa-dociągam do 10tys.Wrzucam na piatke i czuje ze słabnie nie ciągnie juz dalej a zwalnia nawet noi szóstka to juz całkiem porazka,potrafi zwolnic do 40km/h nawet.Nie mieliscie nigdy czegos takiego??NIe moge dojsc do ładu z tym moto:/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jackuzy Opublikowano 22 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2006 (edytowane) Jeśli ktoś chciałby zobaczyc jak wyglada gaźnik od WSKi załozony do DT80 to fotka jest TUTAJ :icon_mrgreen: tak ni z gruszki ni z pietruszki ale jakis czas temu była rozmowa na ten temat głownie z Litrusem a że mam fotke to moge pokazać :) Edytowane 22 Października 2006 przez Jackuzy Cytuj Jacek Winiarek Fotografia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Litrus Opublikowano 22 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2006 Jeszcze niesmigam bo niemam tych czesci ale jak zrobie i bedzie cieplo to napisze jakie osiagi. Różnią się częsći silnikowe mx od lc lub lc2 ??hmm roznia sie ... dwa calkiem inne silniki ... moze jakies drobne elementy typu pojemnik dozownika, srubki :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.