baro Opublikowano 15 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2006 plywak wahy nie zamknoł kurde dlugo sie z tym kłopociłęm i nie wiem jak to naprawilem ;/ zobacz czy sie plywak nie zatopil!!!!! usunołę dozownik i leje olej do baku (mieszanke robie) i zalozyłem filtr paliwa samochodowy czy moze byc taki ????? bo copochwila mi sie gaźnik zasyfiał ;/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aDiJoS Opublikowano 15 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2006 Kruliczek90 no ja tez tak mialem ze kaluza paliwa byla jak nie zakrecilem kranika to chyba normalne a za duzo moze ci palic jesli jezdzisz na ssaniu np zobacz czy ssanie jest wcisniete bo ma byc wcisniete. Hm czyli jak mam zrobic tą kopke i trzeba rozpalawiac silnik? :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soku11 Opublikowano 15 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2006 Ja w DT nigdy nie mialem kaluzy pod motorem gdy niezakrecalem kranika (w sumie to NIGDY nie zakrecalem ;D) Moze dlatego ci duzo pali bo ma za duzy poziom i sie wylewa rurkami odprowadzajacymi... Co do ssania to na ssaniu sie nie da jezdzic bo moto na wolnych obrotach gasnie... POZDRO Cytuj Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czarny punkt Opublikowano 15 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2006 Moja maszynka tez duzo pali:/ i tez podcieka z odpływów z gaznika jak nie zakrece kranika. ale chyba wszystko jest dobrze bo bardzo ładnie chodzi na wolnych obr. i pali elegancko Siemka Mam takie pytanko: Kolega doradził mi zebym rozgioł blaszki z membrany w celu przeniesienia mocy na nizszy momet obrotowy.Ale z tego co mi wiadomo to jezeli rozegne blaszki i bedzie szczelina to nie bedzie chodził na wolnych obrotach:/ ktos juz to robił moze??? Jakie efekty?? i jak rozgieliscie te blaszki?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kruliczek90 Opublikowano 15 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2006 a jak zmniejszyć ten poziom paliwa???? w gazniku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawela Opublikowano 15 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2006 a jak zmniejszyć ten poziom paliwa????w gaznikuinstrukcja kilka stron wczesniej. pozdrawiam Wprowadzilem wieczorem moto do garazu, rano ide po dt-ke a w powietrzu unosi sie zapach 98 oktanowej benzyny, a pod moto kaluza. Patrze i okazalo sie ze nie zakrecilem zaworka, czy to jest oczywiste ze paliffko bedzie sie przelewac czy to jest jakas wada?nie ma prawa cieknac nawet jak na kilka dni zostawisz kranik na pozycji ON czy RES. albo kranik przepuszcza, albo przewod sparcialy i gdzies ma dziure. albo gaznik nieszczelny i wyplynelo to co w nim zostalo po jezdzie... Moja maszynka tez duzo pali:/ i tez podcieka z odpływów z gaznika jak nie zakrece kranika. ale chyba wszystko jest dobrze bo bardzo ładnie chodzi na wolnych obr. i pali elegancko Siemka Mam takie pytanko: Kolega doradził mi zebym rozgioł blaszki z membrany w celu przeniesienia mocy na nizszy momet obrotowy.Ale z tego co mi wiadomo to jezeli rozegne blaszki i bedzie szczelina to nie bedzie chodził na wolnych obrotach:/ ktos juz to robił moze??? Jakie efekty?? i jak rozgieliscie te blaszki??rozginania nie polecam, efekty moga byc zupelnie odwrotne niz zamierzone. moze nie byc wolnych obrotow, dziury w obrotach itp. zrobilem tak kiedys w yamasze rx 80 (silnik 12N) i po przejezdzce i kilku regulacjach powrocilem do ustawien standardowych. ale jesli juz tak bardzo chcesz to zrobic to bardzo delikatnie i nie za duzo (1-2mm) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czarny punkt Opublikowano 15 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2006 instrukcja kilka stron wczesniej. pozdrawiamnie ma prawa cieknac nawet jak na kilka dni zostawisz kranik na pozycji ON czy RES. albo kranik przepuszcza, albo przewod sparcialy i gdzies ma dziure. albo gaznik nieszczelny i wyplynelo to co w nim zostalo po jezdzie...rozginania nie polecam, efekty moga byc zupelnie odwrotne niz zamierzone. moze nie byc wolnych obrotow, dziury w obrotach itp. zrobilem tak kiedys w yamasze rx 80 (silnik 12N) i po przejezdzce i kilku regulacjach powrocilem do ustawien standardowych. ale jesli juz tak bardzo chcesz to zrobic to bardzo delikatnie i nie za duzo (1-2mm) Włąsnie sie boje ze uszkodze ja,ale cos spróbuje:) Juz ja wyciagałem i próbowałem ja lekko rozgiąc i jedną strone lekko rozgiełem ze widac strzelinke.I niewiem czy nie bedzie mi gubił obrotów:/ jutro zobacze albo w tym tyg. bo paliwo sie skonczyło :banghead: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sebav Opublikowano 15 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2006 U mnie właśnie też mi sie wydaje że dużo pali, benzyna nie cieknie bo mam dwa kraniki, ale tak chyba nie powinno być. Jak można to naprawić żeby gaźnik sam paliwo zatrzymywał??(czy można odgiąć blaszke od pływaka? czy ktoś już coś takiego próbował w dt?? ja tak w jawce robiłem) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mkorwas Opublikowano 15 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2006 Miałem Dt przez 1,5 roku i nie miałem zadnej kałuży ?? A co do kopniaka to tuleje powymieniac by sie przydało i bedzie napewno łapało ;p MI tez Dt paliła ale ja sie z tym pogodziłem i nic sie nie bawiłem . Taki motor i juz :banghead: Pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Baklazan Opublikowano 16 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2006 mam takie pytanko, ile litrow pochlania bak w 80lcII ?wczoraj do resztki benzyny dolalem piąteczke i bylo pod korkiem :banghead: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawela Opublikowano 16 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2006 (edytowane) mam takie pytanko, ile litrow pochlania bak w 80lcII ?wczoraj do resztki benzyny dolalem piąteczke i bylo pod korkiem :banghead:w instrukcji jest podane pojemnosc baku 9L, rezerwa 1,5L. zle niektore źrodla podaja DT80LC: 9L,DT80LC2 : 10L...ale jak tankuje to faktycznie powyzej jakis 7 litrow wyglada ze jest full ale jeszcze 2-3l wchodzi... Edytowane 16 Października 2006 przez pawela Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Baklazan Opublikowano 16 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2006 ok dzięki bardzo :banghead: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yankees Opublikowano 16 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2006 Witam, właśnie wczoraj zakupiłem swój pierwszy motocykl :lalag: Yamahe DT 80 LC II :buttrock: oto fota :biggrin: http://img175.imageshack.us/my.php?image=mojadtte6.jpg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Baklazan Opublikowano 16 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2006 a takich niebieskich dt-tek jest jakos malo czy jak ... ? w moim krotkim zywocie widzialem tylko 3, totalny szmelc na allegro Yankees`a i moja... w jakis poszczegolnych latach ona byla 'produkowana' ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damiano Opublikowano 16 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2006 Ja też zakupiłem Yamahe Dt 80 LC II i jest spoko tylko wyciągłem gume z airboxa i niewiem jak wyregulować gaźnik może ktoś mi napisze jak to się robi przez gg. Zdjecia http://www.bikepics.com/yamaha/dt80/96/pics.asp to ta biała. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.