michoa Opublikowano 30 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2010 w dt 80 da sie jakoś nalać oleju czy tam sprawdzić stan w amorach przednich ?? trzeba rozbierać cały przód ?? moja ostatnio coś strasznie sie rozpłaszczyła (mój styl jazdy i 95kg wagi nie robi jej dobrze :D ) przód strasznie siedzi, przy jeździe na dziurach coś trzeszczy przy gwałtownym hamowaniu zdarza sie szorowanie błotnikiem o koło (wcześniej tego nie było )nie wiem czy pękły spręzyny czy olej sie wylał czy co jej jest ?? jak to ugryźć ?? wypadałoby sprawdzić czy w amorach jest olej na początek tylko jak ?? ogólnie dt nie jest już taka zajebiaszcza jak mtx :D jest mocniejsza ale potrafi spalić 7/100 (masakra coś jest z nią źle chyba, ona jeszcze jest zablokowana na module i tyle rypie ?? ) czasem sie zagotuje, zawias kaprysi lipa :D Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 30 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2010 Na wstępie chciałbym zaznaczyć....A MÓWIŁEM CI ŻE TO GRAT JEDEN JEST !! :D :icon_razz: Dwa. Gdyby lał się olej to na pewno być nie przegapił, całe lagi robią się mokre. Jak sprężyna pęka to czasami się zapada ale nie wiem jak to jest w moto. Może ewentualnie uszczelnienia wewnątrz padły i przestał tłumić olejem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ReD-GreeN Opublikowano 8 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2010 Siema. mam DT 125 w supermoto ale po przejsciu z poprzedniego motoru i kostek chciałbym do nich wrócić, Możecie mi powiedzieć czy wszystkie felgi/piasty i reszte części będą pasować od DT troche starszych np. z 2000r? Mocowania między SM a enduro są takie same? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukas111 Opublikowano 8 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2010 Tak , wszystko pasuje . Pamiętaj , że SM mają twardsze zawieszenie od wersji Enduro . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WLD_Wlodi Opublikowano 9 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2010 Tak , wszystko pasuje . Pamiętaj , że SM mają twardsze zawieszenie od wersji Enduro . Nie maja. Cytuj www.odszkodowania-wlodarczyk.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AgentCS Opublikowano 18 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2010 Mam do was pytanie . Może było to już przerabiane ale niewidziałem . Czy opłaca się kupować DT 50 czy coś większego. Nie jeździłem nigdy na crossie ale niechce zaraz kupować większej znów pojemności jak kupie 50. Co mi oferujecie ? A i żeby mi służyła długie lata i się nie psuła. Może być inny motorek a i do około 5000zł .Liczę na was.(niewiem czy w dobrym miejscu pisze ) Czekam na odpowiedz . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ReD-GreeN Opublikowano 18 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2010 Mam do was pytanie . Może było to już przerabiane ale niewidziałem . Czy opłaca się kupować DT 50 czy coś większego. Nie jeździłem nigdy na crossie ale niechce zaraz kupować większej znów pojemności jak kupie 50. Co mi oferujecie ? A i żeby mi służyła długie lata i się nie psuła. Może być inny motorek a i do około 5000zł .Liczę na was.(niewiem czy w dobrym miejscu pisze ) Czekam na odpowiedz . miałem xp6 w sumie to co dt. powiem Ci wkurzał mnie grymasami swoimi ale wynikało to z mojego skompienia. po wymianie cylindra z całym zestawem tłok i reszta problemy zniknęły motor naprawdę fajnie jezdzil i jak na 50cc to kopytko miał. teraz przesiadłem sie na DT 125 i powiem Ci,że za 5000zł kupił bym kmx albo dt125 bo więcej frajdy będziesz miał. Jeśli chcesz jednak jezdzić całkowicie legalnie to może kup właśnie xp6z przednią zawiechą SHOWA nie wiem czy DT ma też taki przednie lagi ale naprawdę fajnie chodzą i dobrze wyglądają :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AgentCS Opublikowano 19 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2010 (edytowane) Ale Ja mam bardziej przekonanie do japońskich motocykli :) A ładnie chodzi DT 125 nie psuje się ? A czy YZ 125 jest dobra czy lepsza DT Dajcie mi więcej jakiś propozycji i jakbyście mogli mi opowiedzieć krótko o DT 125 i DT 50 . Czy motocykl dwusuwowy, chłodzony powietrzem jest w terenie dobry ?? Edytowane 19 Lipca 2010 przez AgentCS Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ReD-GreeN Opublikowano 19 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2010 Ale Ja mam bardziej przekonanie do japońskich motocykli :) A ładnie chodzi DT 125 nie psuje się ? A czy YZ 125 jest dobra czy lepsza DT Dajcie mi więcej jakiś propozycji i jakbyście mogli mi opowiedzieć krótko o DT 125 i DT 50 . Czy motocykl dwusuwowy, chłodzony powietrzem jest w terenie dobry ?? Moim zdaniem 2T powietrzem chłodzone to nie za dobre rozwiązanie. Tyle że ten twój "japończyk" to niczym sie prawie nie różni od tego francuza bo silnik i reszta to to samo :) DT fajny sprzęt kupiłem i nie narzekam moge ci sprzedać jakbyś chciał. YZ na pierwszy motor osobiście bym Ci nie polecał może cie pozamiatać... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AgentCS Opublikowano 19 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2010 Sory ale wiesz ! Może i masz racje :) A radzi sobie 50 w terenie i na szosie ? I jak sobie też razi 125 w terenie i na szosie ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ReD-GreeN Opublikowano 19 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2010 50cc w terenie no tak sobie skuter z oponami typu kostka tyle ze lepiej troche 125cc to już można powiedzieć sobie całkiem radzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AgentCS Opublikowano 19 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2010 A mógłbyś mi opisać Z grubsza o DT 50 I DT 125 . Proszę cię ! A i dzięki też za te wcześniejsze wiadmości . A i czy cross'y bez homologacji są dobre czy takie se ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 19 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2010 A mógłbyś mi opisać Z grubsza o DT 50 I DT 125 . Proszę cię ! A i dzięki też za te wcześniejsze wiadmości . A i czy cross'y bez homologacji są dobre czy takie se ? Cross taki fabryczny z prawdziwego zdarzenia (a nie kupa złomu obdarta ze wszystkiego) NIGDY NIE MA homologacji. 125'tki mają dużą moc ok 40, 45 KM a 250'tki krótko mówiąc rwą dłonie ze stawów. Popracuj trochę nad językiem. Nie zaczynamy zdania z "A". Piszemy 'sobie" a nie "se". Nie czepiam się, po prostu ludzie będą wdzięczni za zrozumiały przekaz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ReD-GreeN Opublikowano 19 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2010 A mógłbyś mi opisać Z grubsza o DT 50 I DT 125 . Proszę cię ! A i dzięki też za te wcześniejsze wiadmości . A i czy cross'y bez homologacji są dobre czy takie se ? Nie pisz czegoś w stylu (...)Proszę cię ! bo wygląda to jak akt rozpaczy... co mam Ci napisać? 50cc nie daje tej frajdy co już taka 125cc mimo, że nie jest to potwór myśle że jak na 1 motor to w zupełności ci wystarczy. 250cc w 2T diabeł wcielony :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damiano Opublikowano 19 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2010 Jeżeli to ma być twoje pierwsze moto to max 125 i to enduro, jeżeli nie masz prawka a chcesz jexdzić legalnie to 50 na pierwszy moto powinien wystarczyć na sezon, jak nie zależy ci na jeździe po mieście to 125, jest jeszcze DT 80. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.