michoa Opublikowano 4 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2010 Nie powinien spadać, może krzywo naciągnąłeś łańcuch i koło jest pod kątem ? nie wiem :D ustawiłem na te 2 duperele co są przy kole (nie wiem jak to sie technicznie nazywa takie jakby półksiężyce z cyferkami co są na śrubach od koła tylniego ) na cyferki 5 z nadzieją że wtedy będzie równo.......znosić jej chyba nie znosi jak kiere pusze to nie skręca więc chyba koło jest prosto ?? Druga sprawa to taka, że jak Ci łańcuch strzela to nie w część z magnetem tylko w wysprzęglik i potem cieknie olej no nie wnikam narazie połamało taką plastikowa przegrodę miedzy komorą magneta a zębatką, i tą cześć pokrywy co jest nad łancuchem, reszta cała :D w ogarze spadał mi łańcuch w mtx nie spadał ale przeskakiwał po tylniej zębatce, w dt spada, przesiąde sie chyba na quady z napędem wałem może nie będzie spadał :icon_twisted: ?? po mojej okolicy latają małolaty na zdezelowanych mtxach w stanie agonalnym, bez ślizga na okrągłych zębatkach i chińskim łańcuchu do mz i nic sie im nie dzieje a ja mam nowy cały napęd(zębatki jt i łańcuch DID ) i k****a jego mać co dostanie w palnik to spada :( on spada tylko w sytuacji kiedy jest masakryczne przeciązenie, czyli atakuje podjazd, gaz opór na 1, koło buksuje i nagle złapie przyczepność(np kamień czy podłoże zmieni sie z błota na ubite ) wtedy jest huk i spadł,,,,,,u kolegi w rx 50 w takiej sytuacji gasła albo sie zmuliła i wyrwała na koło ale nawet nie przeskoczył a u mnie :/ Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 4 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2010 To musi być coś związanego z wykrzywianiem zębatki. Albo śruby źle trzymają, albo jakimś cudem całe koło się przekręca pod obciążeniem albo jeszcze lepiej wałek zdawczy ma mocno rozwalone łożysko i się lekko przechyla. Za słabo naciągnięty łańcuch :) Albo ostatnia opcja, ale to już na 100% Twoja wina by była.....Źle poskładałeś zębatkę z przodu :icon_mrgreen: Stań z tyłu motocykla i zobacz czy łańcuch idzie RÓWNO PO PROSTEJ LINII. tak to jest u mnie http://img153.imageshack.us/i/yamaha014.jpg/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ReD-GreeN Opublikowano 20 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2010 Witam chłopaki dziś stałem sie posiadaczem DT SM 2005 rok w sumie tak z nienacka bo miało być jakieś 4T 350 :) mam 1 pytanie czy na jałowym biegu ma świecić kontrolka oleju i drugie czy stop powinien byc zapalony cały czas?(tzn lekko świecić nie tak mocno jak przy wciśniętym hamulcu) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damiano Opublikowano 20 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2010 Kontrolka oleju jest od poziomu oleju w dozowniku i ma świecić jak jest go mało nie zależnie czy jedziesz czy stoisz, stop ma świecić gdy naciśniesz hamulec i tylko wtedy jeżeli świeci ci cały czas sprawdź czujnik stopu, lub jakieś zwarcie w instalacji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 20 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2010 kontrolka oleju w dt80 zapala sie po właczeniu stacyjki i po jakiś 2-3 sek gaśnie jeśli poziom oleju jest prawidłowy, stop nie świeci wcale dopiero po wcisnięciu hamulca sie zapala Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 20 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2010 Może kolega zwyczajnie nie wie, że tam jest żarówka dwuwłóknowa :icon_mrgreen: Sorki taki dowcip :] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ReD-GreeN Opublikowano 21 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2010 wygląda to tak że jak włacze motor to tylne światło sie tli cały czas a normalnie jak depne stop sie zaświeca, coś z kablami czy jednak to normalne? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 21 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2010 Nadal nie powiedziałeś czy masz wyłączone światłą gdy to sprawdzasz ? Jeśli tak to możesz mieć zwarcie gdzieś na drodze czujnik-światło. Zacznij od czujnika, jak złapał syf lub wilgoć to może świrować. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ReD-GreeN Opublikowano 22 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2010 Nadal nie powiedziałeś czy masz wyłączone światłą gdy to sprawdzasz ? Jeśli tak to możesz mieć zwarcie gdzieś na drodze czujnik-światło. Zacznij od czujnika, jak złapał syf lub wilgoć to może świrować. to po kolei ;) przekręcam kluczyk zapalają mi sie kontolka jałowego i oleju( nie gaśnie a powinna). Ta od oleju po wrzuceniu biegu gaśnie, nie gaśnie po kilku sekundach jak jeden z kolegów pisał wyżej. Po przekreceniu kluczyka na wyłączonym silniku świecą mi obie żarówki z przodu z czego centralna normalnie jak "na krótkich".Tył mgli się też ciągle. Tyle wiem, że tak nie powinno być tylko gdzie radzicie szukać przyczyny? Stacyjka jakaś wiązka czy co? Czy po przekreceniu kluczyka na "ON" bez odpalania z startera powinno świecić światło przód czy też nie i czy kontrolka oleju powinna gasnąć na jałowym biegu jeśli stan oleju jest odpowiedni? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 22 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2010 Kontrolka jest luzu albo neutralnego a nie jałowego. Powinna gasnąć po wrzuceniu biegu. Kontrolka od oleju powinna gasnąć jeżeli masz nie wiem czy dobrze pamiętam ponad 1/4 stanu w zbiorniczku. No i nadal nie powiedziałeś czy masz wyłączone światłą gdy to sprawdzasz ? Pytam konkretnie, czy jak przekręcisz kluczyk z PRZEŁĄCZNIKAMI OD ŚWIATEŁ WYŁĄCZONYMI ! to tył dalej się świeci ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ReD-GreeN Opublikowano 22 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2010 zielona od luzu gaśnie :) czerwona od oleju też gaśnie po wrzuceniu biegu ale moje pytanie czy jeśli oleju jest wystarczająco to na luzie kontrolka oleju powinna świecić? tylko to mnie teraz nurtuje... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 22 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2010 Nie. Myślę, że masz zwarcie przewodów od kontrolki oleju i luzu. Schodzą się gdzieś na główce ramy to daleko nie musisz szukać, może w samych zegarach coś się pozwierało. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ponczo Opublikowano 23 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2010 zielona od luzu gaśnie :) czerwona od oleju też gaśnie po wrzuceniu biegu ale moje pytanie czy jeśli oleju jest wystarczająco to na luzie kontrolka oleju powinna świecić? tylko to mnie teraz nurtuje... Tak kontrolka oleju i od świateł świecą razem ponieważ wskazują luz. Co do tylnego stopu to świeci się lekko ponieważ tak musi być taka jest jego rola ale po wciśnięciu hamulca zapala się mocniej to jest normalne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 23 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2010 Ponczo, nie opowiadaj bzdur. Kontrolka od oleju jest od oleju i koniec. Ma świecić gdy jest mało oleju w zbiorniczku co by właściciel nie latał na pusto. Światło z tyłu, jeżeli komuś świeci słabo normalnie i dobrze po wciśnięciu hebla to znaczy, że nie wie czym jest żarówka dwuwłóknowa albo ma zwarcie w instalacji. W ogóle to światło stop wypada sprawdzać przy wyłączonych światłach bo jest tak pomyślane, żeby działać niezależnie od reszty w tym prądnicy/alternatora bo leci z akumulatora. Wtedy możemy mieć pewność, że to faktycznie świeci włókno 21Wat(STOP) a nie np. coś zdechło i jest w dodatku zwarcie powodujące świecenie włókna 5Wat (pozycyjne) W moim samochodzie i pewnie tak samo jak w większości światło stop działa nawet bez przekręconego kluczyka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ReD-GreeN Opublikowano 24 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2010 Tak kontrolka oleju i od świateł świecą razem ponieważ wskazują luz. Co do tylnego stopu to świeci się lekko ponieważ tak musi być taka jest jego rola ale po wciśnięciu hamulca zapala się mocniej to jest normalne chyba jednak jest tak jak my twierdzimy :) czyli mam wszystko dobrze bo sprawdziłem jeszcze kilka dt w moim roczniku i jest tak samo. chyba w dt 80 masz inaczej :) dzieki za pomoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.