GUCIO Opublikowano 25 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2008 (edytowane) siema mam takie pytanie ,czy moglibyście powiedziec mi czy opłacał mi się ten zakup ponieważ kupilem Yamahe dt 50R http://www.motoallegro.pl/show_item.php?item=420593582i co sprawdzic przy odbiorze motoru pozdrawim GUCIO Edytowane 25 Sierpnia 2008 przez GUCIO Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xlukasz6 Opublikowano 25 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2008 Witam. Mam takie małe pytanko. Mam zamiar kupic sobie zestaw napędowy i nie wiem jakie zebatki dobrac. Chce aby było duzo mocy no i zeby mi tez leciał dobrze. Ale bardziej jednak mi zalezy na mocy. Jaka z przodu a jaka z tylu mi polecacie. z góry dzięki., Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bergi Opublikowano 25 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2008 Przod mała, tyl duza. Mialem zamiar zalozyc sobie 15/53 Przyspieszenie bedzie fajne a predkosc max na w pelni odblokowanym silniku jakos 80. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xlukasz6 Opublikowano 26 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2008 Przod mała, tyl duza. Mialem zamiar zalozyc sobie 15/53 Przyspieszenie bedzie fajne a predkosc max na w pelni odblokowanym silniku jakos 80. No to ta predkosc to tak sobie. a jak bym dal 17/50?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stiff_Master Opublikowano 26 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2008 No to ta predkosc to tak sobie. a jak bym dal 17/50?? Ale jak będziesz miał 17/50 to będzie miała mniej mocy i nie będzie aż tak na koło dawać. Ja w swojej mam 13/i chyba 50. Mam 125 i spokojnie wkręca sie na 130km/h i na 1,2,3 na kolo idzie bez proszenia :crossy: a firmę polecam Ci DID :buttrock: Pozdrawiam siema mam takie pytanie ,czy moglibyście powiedziec mi czy opłacał mi się ten zakup ponieważ kupilem Yamahe dt 50R http://www.motoallegro.pl/show_item.php?item=420593582i co sprawdzic przy odbiorze motoru pozdrawim GUCIO A jeśli chodzi o sprawdzanie moto był już taki post oto link: http://forum.motocyklistow.pl/Kupujemy-uzy...ro-t103925.html Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubu$ Opublikowano 27 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2008 Mam pytanie :clap: wie ktoś może ile jest w cm od ziemi do siedzenia w Dt80 ? bo zastanawiam się nad kupnem tylko nie wiem czy będę dosięgał do ziemi nogami xD :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bergi Opublikowano 27 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2008 Bedziesz dosiegal xDD Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mrozon91 Opublikowano 29 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2008 (edytowane) siema....mam problem ze swoja dt 80 lc ii.nie wiem czemu ale ma muła od dolnych obrotów, pelna moc uzyskuje od 7 tys...nie ma co marzyc zeby poszla na kolo..zebatki mam 15/51 i vmax 100kmh na 5 bo na 6 zwalnia :icon_mrgreen: co moze z nia byc nie tak?? prosze o pomoc... Edytowane 29 Sierpnia 2008 przez Mrozon91 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sebav Opublikowano 29 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2008 To jest dwusów wiec tak ma, a jak chcesz żeby wchodziła na koło to po prostu potrenuj. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mrozon91 Opublikowano 29 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2008 To jest dwusów wiec tak ma, a jak chcesz żeby wchodziła na koło to po prostu potrenuj. kumpel ma taka sama dt i sama sie rwie by stawac na kole... ma na te same zebatki i do tego zablokowany modul... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 29 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2008 zawór wydechowy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bergi Opublikowano 29 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2008 W 80 chyba nie ma. Masz sportowy tlumik wysokoobrotowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mateusz.P Opublikowano 29 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2008 Macie tutaj o tym jak sprawdzić moto przed kupnem. Jak by co to skopiowałem to ze strony 96 odpowiedź 11. Najpierw na postoju powinieneś posprawdzać wszystkie luzy (zawieszenie, główka ramy itp.),jak chodzi zawieszenie (czy się nie blokuje itp.),czy nie ma nigdzie wycieków, poza tym musi sprawdzić, rzecz, która się najczęściej psuje w DT 80 (wada fabryczna) – KOPKA(jak przeskakuje,tzn.nie da się kopnąć to znaczy,że tulejka się wyrobiła), elektryka(kierunki,światła,klakson),czy działa prędkościomierz, obrotomierz(jeśli nie, to znaczy, że mógł dostać kiedyś porządnego dzwona;-)).Oprócz tego sprawdź czy rama jest prosta, tzn. ustaw DT prosto, stań z tyłu i spójrz czy koła są w jednej linii, jeśli tak to wszystko OK i to chyba tyle co możesz sprawdzić na postoju.Teraz jazda:Przed odpaleniem sprawdź, czy silnik jest zimny, potem ssanie itd. i odpał, jeśli odpali za 1-3 kopach to dobrze, jeśli więcej to może świadczyć o złej regulacji gaźnika, zapłonu itp. Pozwól mu żeby sobie pochodził na wolnych obrotach, tzn.rozgrzał, a ty w tym czasie możesz posłuchać silnika, czy nic nie dzwoni itp.(to samo musisz zrobić na ciepłym silniku). Jeśli wszystko jest w porządku i masz rozgrzany silnik, możesz jechać na jazde próbną. Podczas jazdy sprawdź czy wszystkie biegi wchodzą, nie wyskakują i jak pracuje skrzynia. Rozpędź się na maksa i sprawdź V-max, jeśli ma blokady to powinien lecieć ok. 80km/h, a jeśli nie ma to powinien 110-120 km/h (choć te prędkości mogą się różnić w zależności od zastosowanych zębatek, jak by co to standard jest 15-51 zębów).Jak już się rozpędzisz to będziesz musiał i zwolnić, wtedy sprawdź czy działają i jak działają hamulce(powinieneś zrobić stoopie;-)).Poza tym jak działa zawieszenie podczas jazdy(czy nie dobija itp.).Jeszcze podczas jazdy puść kierownice(ostrożnie) i zobacz czy DT nie zmienia kursu;-) jeśli nie to dobrze(twoje oględziny na postoju zostały potwierdzone). No i myśle, że to wszystko co powinieneś sprawdzić.Jeśli ktoś by się doszukał jakiś błędów związanych ze sprawdzaniem DT proszę mnie poprawić. Myślę, że moja instrukcja pomoże ci Martian kupić porządne moto, które będzie Ci długo służyło. Pozdrawiam i życzę udanego szukania moto. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mrozon91 Opublikowano 30 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2008 W 80 chyba nie ma. Masz sportowy tlumik wysokoobrotowy.http://w3.bikepics.com/pics/2008%5C07%5C18...357007-full.jpg to jest tlumik wysoko obrotowy?? koncowke mam oryginalna, zablokowana Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bergi Opublikowano 30 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2008 Tak. Stadnardowy tlumik jest bardziej pokrecony przy cylindrze. Masz tlmik wysokoobrotowy, ciagnie od 6tys do konca. Standard kreci od 5 do jakos 7tys. Krec go wysoko a poczujesz roznice Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.