Stiff_Master Opublikowano 23 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2008 (edytowane) WitamSłuchajcie moto strasznie dużo bierze oleju, troszkę nim rzyga, jak mu wdepnę to bardzo kopci, świata za mną nie widać :banghead: . To wskazywało by na zużycie pierścieni ale, moto ładnie się kręci, odpala od ręki dobrze się zbiera. Co może być powodem tak dużego zużycia oleju?Czy coś nie tak z dozownikiem? Mam ustawiony żeby dawał jak najmniej. Dzięki za pomoc. To Mogą być pierścienie chodź w 2T to normalne że rzyga olejem. Ale żeby tak kopcił. Pozdro. :( Edytowane 23 Czerwca 2008 przez Stiff_Master Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KarOr Opublikowano 25 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2008 JoŁ Panowie.. ;) i PAnie, jesli sa ;) mam problem z hamulcem z przodu w ojej maszynce... ;/ tzn zakleszczyl sie tloczek... co robic? niemoge zmienic klockow... ;/ jakas regeneracja? czy nowe musze nabyc ?? a tak swoja droga to ile taki zacisk kosztuje?? ;) ma ktos? :) :notworthy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 26 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2008 JoŁ Panowie.. ;) i PAnie, jesli sa ;) mam problem z hamulcem z przodu w ojej maszynce... ;/ tzn zakleszczyl sie tloczek... co robic? niemoge zmienic klockow... ;/ jakas regeneracja? czy nowe musze nabyc ?? a tak swoja droga to ile taki zacisk kosztuje?? ;) ma ktos? :buttrock: :D Tłoczek jest osadzany w uszczelniaczu który odrazu spełnia role cofania tłoczka spowrotem, wniosek - wymienić uszczelniacz. Tylko żeby nie było, tego uczyli mnie w technikum, budowy hamulca w DT nie znam aż tak dokładnie ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rider123 Opublikowano 27 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2008 To jak zaloze do dt 80lc2 odblokowaniej przelozenia: 15/53 to bedzie ladnie ciagnol? Chce zeby przynajmniej te 80 na trasie lecial ja mam takie przełożenie i na przyspieszenie po pierwszej jeździe po zmianie zębatek było nie porównywalne do standardowego przełożenia a na najwięcej jechałem 105km/h. Mam dt 80 lc2 na układzie wydechowym gianelli Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stiff_Master Opublikowano 28 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2008 Powiem wam tak ludzie. Jak kupujecie jakiś motor np. Yamaha DT to sie ku*wa nie napalajcie tak bo sie ostro przejedziecie tak jak ja... :) Jak kupujecie Yamaha DT 125 zawsze oglądajcie ja z każdej strony. Po 1. Zobaczcie czy silniczek tak zwany ,,krassowy" ma odpowiednio linki podczepione, czy wogule są linki. To jest silniczek od zaworu. (znajduje sie po lewej stronie zaraz pod bakiem i obok kranika)Po 2. Odkręćcie manetka gazu do końca i looknijcie na ile obrotów się wkręca powinien spokojnie do 12 tys. się wkręcać jak jest odblokwany (jeśli do 7tys. jest zblokowany)Po 3. Przy jeździe próbnej jedź na prosta i jedź ile fabryka dała (najlepiej na prostej)Po 4. Zobaczcie zawieszenie czy tuleje są w dobrym stanie (na podnuszce jak stoi podnieść tył do góry)Po 5. Na postoju jak jest odpalony posłuchaj czy nic nie stuka na niskich i wysokich obrotachPo 6. Zobacz czy nie ma żadnych wycieków i sprawdź czy są wszędzie płyny np. W chłodnicy, w dozowniku, w silniku itp.To raczej wszystko... nie radze uczyć sie na własnych błędach raczej na kogoś ja tak się przejechałem ze szkoda gadać. ;) :D Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xlukasz6 Opublikowano 28 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2008 W sumie to masz racje. Ale w praktyce to sie nie sprawdza. To sie tak wydaje ze latwo to okreslic czy jest dobry czy nie. Ale te wady pewnie zauwazyles dopiero jak zrobiles kilka kilosow. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rajdowiec Opublikowano 28 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2008 (edytowane) Po 2. Odkręćcie manetka gazu do końca i looknijcie na ile obrotów się wkręca powinien spokojnie do 12 tys. się wkręcać jak jest odblokwany (jeśli do 7tys. jest zblokowany)Po 3. Przy jeździe próbnej jedź na prosta i jedź ile fabryka dała (najlepiej na prostej) Pozdrawiam No ,a jesli silnik jest tuż co po remoncie i jeszcze nie jest opowiednio dotarty ? :icon_mrgreen: Edytowane 28 Czerwca 2008 przez rajdowiec Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stiff_Master Opublikowano 29 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2008 No ,a jesli silnik jest tuż co po remoncie i jeszcze nie jest opowiednio dotarty ? ;) O tym nie pomyślałem heh :D No to wtedy niech Ci koleś pokaże faktury co było robione i Co było kupowane :flesje: Pozdro :lalag: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawlik666 Opublikowano 29 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2008 (edytowane) Potrzebuje dane prędkości maxymalnej dt 80 lc II.Interesuje mnie:1.odblokowana wersja2.wersja tuning 110ccm Wiem że może być różny stan techniczny itd ale proszę chociarz o jakiś przedział taki . I czy opłaca się ją kupić --> http://allegro.pl/item391690070_yamaha_dt_...ng_105ccm_.html Edytowane 30 Czerwca 2008 przez Pawlik666 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bezel Opublikowano 30 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2008 a ile pali dt 125 2t !! prosze o szybka odpowiedz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stiff_Master Opublikowano 30 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2008 (edytowane) Potrzebuje dane prędkości maxymalnej dt 80 lc II.Interesuje mnie:1.odblokowana wersja2.wersja tuning 110ccm Wiem że może być różny stan techniczny itd ale proszę chociarz o jakiś przedział taki . I czy opłaca się ją kupić --> http://allegro.pl/item391690070_yamaha_dt_...ng_105ccm_.html Odblokowana DT 80 LC2 spokojnie pójdzie 120km/h jeśli jest odblokowana i ma przełożenie na prędkość lecz może być przełożenie na moc to wtedy lepszego buta ma a wolniej będzie jechać i wtedy spokojnie zamyka 100km/h. Za to wersja tuningowa nie jestem pewien bo nigdy nie miałem z nią doczynienia ale na pewno będzie słabsza od Yamaha DT 125 i nie będzie zamykać 140km/h - 150km/h. W końcu różnica koni... Yamaha DT 80 przerobiona na 110 będzie miała max 17 koni a Yamaha DT 125 ma ponad 30 koni. A jeśli chodzi o ta Yamaha DT 80 z allegro to ładna jest ale byś musiał się przejechać do niego i obejrzeć ja dokładnie... Moim zdaniem 3000zł za nią to trochę za drogo i to jeszcze 1993 rok. Pozdrawiam a ile pali dt 125 2t !! prosze o szybka odpowiedz Moja Yamaha DT 125 pali tak z 6l na 100km. Jak jadę po ulicy lajtowo. Ale jeśli latam w terenie to potrafi z 7-8l na 100km. Pozdrawiam Edytowane 30 Czerwca 2008 przez Stiff_Master Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 30 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2008 (edytowane) Odblokowana DT 80 LC2 spokojnie pójdzie 120km/h jeśli jest odblokowana i ma przełożenie na prędkość lecz może być przełożenie na moc to wtedy lepszego buta ma a wolniej będzie jechać i wtedy spokojnie zamyka 100km/h. Za to wersja tuningowa nie jestem pewien bo nigdy nie miałem z nią doczynienia ale na pewno będzie słabsza od Yamaha DT 125 i nie będzie zamykać 140km/h - 150km/h. W końcu różnica koni... Yamaha DT 80 przerobiona na 110 będzie miała max 17 koni a Yamaha DT 125 ma ponad 30 koni. A jeśli chodzi o ta Yamaha DT 80 z allegro to ładna jest ale byś musiał się przejechać do niego i obejrzeć ja dokładnie... Moim zdaniem 3000zł za nią to trochę za drogo i to jeszcze 1993 rok. PozdrawiamMoja Yamaha DT 125 pali tak z 6l na 100km. Jak jadę po ulicy lajtowo. Ale jeśli latam w terenie to potrafi z 7-8l na 100km. Pozdrawiam yamaha DT 125 nie ma ponad 30 koni tylko 28 i nie jedzie 150 tylko max 130 na seryjnych zębatkach :D a dt 80 nie pojedzie 130 a max 100 :buttrock: pozdro Edytowane 30 Czerwca 2008 przez rafael Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stiff_Master Opublikowano 30 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2008 (edytowane) yamaha DT 125 nie ma ponad 30 koni tylko 28 i nie jedzie 150 tylko max 130 na seryjnych zębatkach :buttrock: a dt 80 nie pojedzie 130 a max 100 :biggrin: pozdro Udowodnić Ci ze ma 6sec do 100km/h i zamyka spokojnie 140km/h?? :D No to zobacz sobie filmiki moja podobnie idzie i tez mam sportowy układ giannelli:D http://pl.youtube.com/watch?v=vnIJ0XjyJEU&feature=related http://pl.youtube.com/watch?v=RKxJ3jqucpw&feature=related I mi nie mów ze max zamyka 130km/h Yamaha DT 125 po remacie i ze sportowym układem giannelli:P Edytowane 30 Czerwca 2008 przez Stiff_Master Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 30 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2008 (edytowane) Udowodnić Ci ze ma 6sec do 100km/h i zamyka spokojnie 140km/h?? :D No to zobacz sobie filmiki moja podobnie idzie i tez mam sportowy układ giannelli:D http://pl.youtube.com/watch?v=vnIJ0XjyJEU&feature=related http://pl.youtube.com/watch?v=RKxJ3jqucpw&feature=related I mi nie mów ze max zamyka 130km/h Yamaha DT 125 po remacie i ze sportowym układem giannelli:Pmowa cały czas o seryjnym motocyku choć i tak mi się nie cjce wierzyć ze ma 6 sekund do setki chyba jakiś powazny tuning,choć obstawiam ze to DT 200 a nie 125! :buttrock:6 sekund do setki to ma chyba CR 250 co ma prawie 60 koni :biggrin: Edytowane 30 Czerwca 2008 przez rafael Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stiff_Master Opublikowano 30 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2008 mowa cały czas o seryjnym motocyku choć i tak mi się nie cjce wierzyć ze ma 6 sekund do setki chyba jakiś powazny tuning,choć obstawiam ze to DT 200 a nie 125! :icon_razz:6 sekund do setki to ma chyba CR 250 co ma prawie 60 koni :bigrazz: No Seryjny to o wiele wiele mniej idzie:D Ja Ci mogę powiedzieć tu i teraz że to 125 a nie 200 moja ma 6.6sec do 100km/h sam mierzyłem :P CR 250 ma napewno mniej niż 6sec:D gdzie tu porównywać CR 250 do DT 125 2x więcej koni ma Cr i to full :icon_razz: Pozdro:D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.