Bergi Opublikowano 4 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2008 (edytowane) Panowie co musze odkrecic aby zdjac tylny wahacz? Ten co trzyma koło. Edytowane 4 Czerwca 2008 przez Bergi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 4 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2008 Panowie co musze odkrecic aby zdjac tylny wahacz? Ten co trzyma koło. No chyba żartujesz O_o Ty w ogóle patrzyłeś w te okolice mocowania wahacza czy tak z czystego lenistwa najpierw piszesz na forum ? Odkręcasz - koło, amortyzator, zdejmujesz łańcuch, odkręcasz śrube trzymającą wahacz. Podejrzewam ze oczy masz, ręce z dłońmi też to wymacasz punkt styku ramy z wahaczem i organoleptycznie określisz interesującą Cie śrubę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
guma Opublikowano 5 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2008 Ej shiningami OD TEGO JEST TO FORUM zeby tlumaczyc nawet najbanalniejsze sprawy. Nie kazdy jest obeznany i jezeli wczesniej tego nie robil to pyta zeby za duzo sie nie nakręcić albo czegos nie spieprzyc. Nie mozna na nikogo najezdzac za to ze nie wie. Potem bedzie tylko strach o co kolwiek zapytac. Brak profesjonalizmu i kultury czlowieku. ja Ci jeszcze proponuje postawic motor na jakis pieńku czy czyms zeby tylne kolo bylo minimalnie w powietrzu. jest duzo latwiej. sobiscie zespawalem sobie podnosnik i jezeli trzeba teraz mi wyjac jakies kolo to nie mam problemu. co do oponek. kupilem sobie w serwisie uzywana kostke. zaplacilem 65zł takze nie polecam kupowac nowych opon jezeli ktos nie ma pieniedzy tylko rozejrzec sie troche bo mozna znalezc tanio. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TDragon Opublikowano 6 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2008 (edytowane) Mam RD 80 LCII i denerwuje mnie, iż jak jade na niej to gdy obroty silnika dojdą do 5500-6000rpm to bardzo tragicznie sie zaczyna zbierać. Przy jeździe we dwie osoby pod lekka górke nawet nie chce tych obrotów przeskoczyć. Dodanie więcej gazu, zmula ją.Wyjściem jest zredukować bieg, albo zrzucić na wyższy, bo powyżej tych obrotów dostaje nieziemskiego kopa, a poniżej też ładnie ciągnie. Zastanawiam się co to może być. Czy coś w CDI skopane, czy świeca do dupy, czy gaźnik rozregulowany. EDIT:Jest to bardzo denerwujące, ponieważ są to użyteczne obroty, które osiąga sie przy normalnej jeździe. Edytowane 6 Czerwca 2008 przez TDragon Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slo_mo Opublikowano 6 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2008 co do oponek. kupilem sobie w serwisie uzywana kostke. zaplacilem 65zł takze nie polecam kupowac nowych opon jezeli ktos nie ma pieniedzy tylko rozejrzec sie troche bo mozna znalezc tanio. Naprawdę ciekawe podejście do sprawy :) Idąc tym tokiem rozumowania to nie polecam kupować motocykla jak ktoś nie ma pieniędzy bo można kupić rower tanio.Ja opon używanych mogę mieć tony (wystarczy pojechać do znajomego mechanika lub na tor - wszędzie leży tego masa), pytanie tylko po co...? Zresztą inaczej będziesz rozmawiał jak wyglebisz po tym jak używka Ci pójdzie przy hopie lub większych prędkościach :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muchomorek Opublikowano 6 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2008 Witam, 2 dni temu wymienialem w swojejj dt 125 blotnik tylni.W serwisie za swiatlo z kloszem powiedzieli mi 350zl, co zwalilo mnie z nog.Blotnik jest od wersji z rocznika 2003, wiec swiatloz kloszem tez z tego roku, ewentualnie 2004 potrzebuje.Jezeli ktos posiada takowa rzecz prosilbym o kontakt 4348938.Pozdr :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
guma Opublikowano 6 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2008 Naprawdę ciekawe podejście do sprawy :banghead: Idąc tym tokiem rozumowania to nie polecam kupować motocykla jak ktoś nie ma pieniędzy bo można kupić rower tanio.Ja opon używanych mogę mieć tony (wystarczy pojechać do znajomego mechanika lub na tor - wszędzie leży tego masa), pytanie tylko po co...? Zresztą inaczej będziesz rozmawiał jak wyglebisz po tym jak używka Ci pójdzie przy hopie lub większych prędkościach :evil: Pfff a co za róznica czy opona jest używana czy nie :buttrock: wazne ze jest kostka. jezeli jakas stara sparciala guma to moze i tak ale jezeli ktos sprzedaje motor na czesci to wiadomo ze to nie smiec z przed 10 lat. Moze masz pieniądze to kupujesz ale niektorzy na swoje motory zbierali dlugo i nie chca robic glupich wydatków. masz trzydziesci lat to moze sie juz ustawiles i mozesz sobie pozwolic. Czlowieku zwroć uwage, ze jest tu duzo mlodych motocyklistow ktorzy nie sa jeszcze na swoim utrzymaniu tylko na łasce rodzicow. ja np. w cenie nowej opony kupie sobie uzywana i teraz jeszcze zestaw napedowy. jak ktos ma pieniadze to niech kupuje nowe. ciesze sie ze masz znajomego mechanika i tory crossowe dookoła :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slo_mo Opublikowano 6 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2008 Moze masz pieniądze to kupujesz ale niektorzy na swoje motory zbierali dlugo i nie chca robic glupich wydatków. masz trzydziesci lat to moze sie juz ustawiles i mozesz sobie pozwolic. Czlowieku zwroć uwage, ze jest tu duzo mlodych motocyklistow ktorzy nie sa jeszcze na swoim utrzymaniu tylko na łasce rodzicow. ja np. w cenie nowej opony kupie sobie uzywana i teraz jeszcze zestaw napedowy. jak ktos ma pieniadze to niech kupuje nowe.ciesze sie ze masz znajomego mechanika i tory crossowe dookoła :icon_question: Mechanika i tor mam około 60 km od mojego domu, więc nie jest tak różowo :biggrin:Odnośnie używek to jeżeli ktoś chce to podjedźcie sobie do Nowego Dworu Mazowieckiego do Michała - obok toru ma składowalnię gumowego złomu. Można przyjechać i sobie coś z tego szrotu wybrać i wziąć za darmo. A kasiasty nie jestem - po prostu mam priorytety :icon_question: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bergi Opublikowano 6 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2008 No chyba żartujesz O_o Ty w ogóle patrzyłeś w te okolice mocowania wahacza czy tak z czystego lenistwa najpierw piszesz na forum ? Odkręcasz - koło, amortyzator, zdejmujesz łańcuch, odkręcasz śrube trzymającą wahacz. Podejrzewam ze oczy masz, ręce z dłońmi też to wymacasz punkt styku ramy z wahaczem i organoleptycznie określisz interesującą Cie śrubę. Chyba nie zartuje. Patrzalem. Pytam dla pewnosci. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WLD_Wlodi Opublikowano 7 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2008 co do oponek. kupilem sobie w serwisie uzywana kostke. zaplacilem 65zł takze nie polecam kupowac nowych opon jezeli ktos nie ma pieniedzy tylko rozejrzec sie troche bo mozna znalezc tanio.O ja piii... Używki mają ZAOKRĄGLONE kostki, które w ogóle nie trzymają. Kupiłem komplet używanych opon Dunlop.(100/100-18, 80/100/21).Z tyłu wszystkie kostki odpadły(albo się zjechały) po ok 150km. Z przodu póki co się trzyma.Teraz mam NOWEGO MITASA C-16 z tyłu i jest duuuużo lepiej od tego dunlopa. Cytuj www.odszkodowania-wlodarczyk.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
personPILA Opublikowano 7 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2008 z tymi oponami roznie to bywa... mozna trafic dobrze albo na padło zdecydowanie lepiej kupic nowe no ale jak ktos tak bardzo chce zaoszczedzic to moze nawet jezdzic na felgach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rajdowiec Opublikowano 7 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2008 no ale i tak chyba najlepsze są uniwesalne bo kostka na asfalcie leci ze ho ho :D przeciez nikt nie jezdzi tylko po terenie :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rider123 Opublikowano 7 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2008 Mam duże drgania powyżej 8tys obr w dt80lc2. Czy to normalne?????? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
guma Opublikowano 7 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2008 O ja piii... Używki mają ZAOKRĄGLONE kostki, które w ogóle nie trzymają. Kupiłem komplet używanych opon Dunlop.(100/100-18, 80/100/21).Z tyłu wszystkie kostki odpadły(albo się zjechały) po ok 150km. Z przodu póki co się trzyma.Teraz mam NOWEGO MITASA C-16 z tyłu i jest duuuużo lepiej od tego dunlopa. Mhm macie racje ta.. :] nie przyjmujecie do wiadomości dobrych tanich rozwiązań. Po prostu uzywane to gówno i tyle. Nawet jak używka miała przebieg 500km to i tak bedzie do dupy. pewnie ma zaokrągloną odpadającą kostke. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 7 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2008 Mhm macie racje ta.. :] nie przyjmujecie do wiadomości dobrych tanich rozwiązań. Po prostu uzywane to gówno i tyle. Nawet jak używka miała przebieg 500km to i tak bedzie do dupy. pewnie ma zaokrągloną odpadającą kostke. Jeśli to było 500km tylko po asfalcie albo palenia gumy, to owszem taka opona jest zużyta ;) Rozumiem brak funduszy bo sam tak miałem ale wolałem kupić nową bez ambicji ( 80-tka to nie demon prędkości ) niż używke np. Dunlop :( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.