Bergi Opublikowano 11 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2007 Siema. Ile napapowac atmoswer w kola na kostki w las i na ulice do dt 80? I jak bede zakladal sportowy dyfuzor to mam na niego zakladac ta oslonke co jest w orginale czy nie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jackuzy Opublikowano 11 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2007 http://guma_capoeira.w.interia.pl/banerypawel/DSC_0010.JPG to coś po lewej też troche wygląda jak śruba ale to chyba nie śruba - a moze sruba ułamana? nie wiem ale trzeba by było być mocnym zeby taką srube złamać ;] i pytanie najważniejsze.. ta sruba na czerwono zaznaczona to od przepustnicy?? bo mi sie wydaje prawie napewno że tak. wkręcałem to obroty sie zwiekszały z tym że wątpliwość moja wzieła sie z tąd że tak odrazu nie spadają do najniższych. spadają do w miare małych i potem jeszcze troszke spada i wtedy pracuje. z tym ze wczesniej też tak było tylko że gasł. więc chyba skorygowałem. to żeby motor schodził szybciutko do obrotów ustalobych jako jałowe potrzebna jest sruba od mieszanki. tylko gdzie ta yeah bunna śruba??!! za dużo powietrza pewnie. troche bym ją wkręcił i byłoby ładnie. Moim zdaniem masz racje co do środkowej śruby ze to od przepustnicy... natomiast to małe mosiężne to może być od regulacji powietrza....tylko ze twój gaźnik może mieć to jakoś zblokowane ze względu na normy emisji spalin czy takie tam...a na schemacie gaźnika nie ma tego mosiężnego pipśtoka? Cytuj Jacek Winiarek Fotografia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maderick Opublikowano 12 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2007 (edytowane) Witam,mam pytanie jakie są różnice miedzy modelami DT 125 lc np z roku 87' a nowszymi DT 125R od 90' bodajże, oraz do jakich obrotów wkręcają sie wasze dt 125, na biegach, jeżeli będziecie tacy łaskawi podajcie stopień przeróbek oraz rocznik pozdrawiam Edytowane 12 Grudnia 2007 przez Maderick Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bart90dt125 Opublikowano 12 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2007 dt 125 r z 97 bez przeróbek, tylko zdjety YPVS kręcę do 11,5 na 3, 4 w terenie, wyżej nie wrzuciem z oczywistych powodów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
guma Opublikowano 12 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2007 (edytowane) Moim zdaniem masz racje co do środkowej śruby ze to od przepustnicy... natomiast to małe mosiężne to może być od regulacji powietrza....tylko ze twój gaźnik może mieć to jakoś zblokowane ze względu na normy emisji spalin czy takie tam...a na schemacie gaźnika nie ma tego mosiężnego pipśtoka?nie mam żadnego schematu niestety :D ale w sumie to jest już dobrze. ta widoczna śruba okazała sie od przepustnicy podkręciłem ją troche i walić. wszystko gra. bede miał problem jak sie w przyszlości korekta przyda ale może do tej pory bede miał juz inny motor. Dzieki wielkie za zainteresowanie moim problemem. a mam następny bo kto pyta nie błądzi a doświadczenia przybywa z każdym dniem :D ciekawi mnie czy da sie jakos sprawdzic poziom oleju w silniku. bo przecież nie ma żadnej miarki. jest tylko napisane powiedzmy tak jak u mnie 750ml i tyle sie leje. u mnie choćbym nie wiem jak uszczelnił raz na jakiś czas kapnie troszke oleju. (mam lekko blok silnika stukniety). czy da sie jakos wyczuć zbyt niski/wysoki poziom oleju w skrzyni. a moze są jakies sposoby pomiarowe... czy jest coś takiego że np. luz bedzie ciężej wchodził jak motor stoi albo biegi beda ciezej wchodzily? chciałbym wiedzieć bo po jakims czasie zawsze troche tego oleju mi ucieknie i chciałbym wiedzieć ile ewentualnie dolac. oleju nie bede za kazdym razem spuszczał a też nie chce zeby sie kiedyś okazało że jeżdże na sucho. a co do obrotów. mi aż szkoda motoru sie robi jak przyspieszam bo silnik kręci bardzo wysoko. własnie tak jak bart napisał. jak dla mnie wyższych nie trzeba napewno. niebezpiecznie dla silnika. dwusuwy dzikie są. Edytowane 12 Grudnia 2007 przez guma Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 12 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2007 Witam,mam pytanie jakie są różnice miedzy modelami DT 125 lc np z roku 87' a nowszymi DT 125R od 90' bodajże, oraz do jakich obrotów wkręcają sie wasze dt 125, na biegach, jeżeli będziecie tacy łaskawi podajcie stopień przeróbek oraz rocznik pozdrawiam 1.Różnią sie wszystkim, od ramy i plastików aż po zupełnie inny silnik.2. rok 97, w pełni odblokowana + przeróbki cylindra, wkręcała sie do ponad 12 do piątego biegu a na 6 do 12tys Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maderick Opublikowano 13 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2007 dt 125 r z 97 bez przeróbek, tylko zdjety YPVS kręcę do 11,5 na 3, 4 w terenie, wyżej nie wrzuciem z oczywistych powodów moja DT 87' wkręca sie tylko do około 10 tys :/ czy to może być jakaś blokada? czy to normalne w tej wersji (lc) pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bergi Opublikowano 13 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2007 Siema. Ile napapowac atmoswer w kola na kostki w las i na ulice do dt 80? I jak bede zakladal sportowy dyfuzor to mam na niego zakladac ta oslonke co jest w orginale czy nie? ODp. ktos? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cross_maX Opublikowano 13 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2007 Co do napompowania kol to nic bym nie kombinowal tylko tak jak podaje producent:P A z oslona to chyba obojetnie, jak masz mozliwosc to zakladaj. Szukalem, ale ciezko jest znalesc podobny temat czy wzmianke w tym, mianowicie: Czy w DT 125 R z 2004 (nowa wersja) jest nikasil czy tuleja?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bart90dt125 Opublikowano 13 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2007 wg mnie tuleja, ale nie jestem pewien,można otworzyć garnek i sprawdzić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciekolo Opublikowano 13 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2007 Panowie, mam bardzo zniszczony przewód hamulcowy przód, i noszę się z wymianą. Mam możliwość kupienia ładnego przewodu od tzr80 i moje pytanie czy będzie pasował, nie będzie zbyt krótki? Oczywiście mogłbym zmierzyć swój(ok 114cm) jednak wydaje mi się z jest nieco przy długi, jest sporo załamań itp dlatego pytam, czy będzie pasił. Pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cross_maX Opublikowano 14 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2007 Garnek otwarty juz dawno:P U mnie jest tuleja, a myslelm ze dt ma nikasil:P Dlatego zastanawialem sie czy ktos nie tulejowal... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szyszunia1514 Opublikowano 14 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2007 Witam.mam pytanie odnośnie dt 80 lc2 mianowicie, gdzie powinny być podłączone kabelki od tego wyłącznika zapłonu na kierownicy?dziękuję za odpowiedzi :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sebav Opublikowano 14 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2007 (edytowane) Witam.mam pytanie odnośnie dt 80 lc2 mianowicie, gdzie powinny być podłączone kabelki od tego wyłącznika zapłonu na kierownicy?dziękuję za odpowiedzi :) Jeden nie wiem dokładnie w jakiej kolejności ale razem z stacyjka prowadzą kabel od modułu do cewki. A więć jeden kabel ma iść do stacyjki a drugi do modółu albo cewki zależy co jest z drugiej strony przewodu.schemat instalacji LC2 Edytowane 14 Grudnia 2007 przez Sebav Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość xsyniu147 Opublikowano 14 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2007 jaka jest srednica wyjscia z gaznika do filtra bo chce se kupic filtr stozkowy :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.