Skocz do zawartości

Wszystko o Yamaha DT 50, 80 i 125


Rekomendowane odpowiedzi

http://guma_capoeira.w.interia.pl/banerypawel/DSC_0010.JPG

 

to coś po lewej też troche wygląda jak śruba ale to chyba nie śruba - a moze sruba ułamana? nie wiem ale trzeba by było być mocnym zeby taką srube złamać ;] i pytanie najważniejsze.. ta sruba na czerwono zaznaczona to od przepustnicy?? bo mi sie wydaje prawie napewno że tak. wkręcałem to obroty sie zwiekszały z tym że wątpliwość moja wzieła sie z tąd że tak odrazu nie spadają do najniższych. spadają do w miare małych i potem jeszcze troszke spada i wtedy pracuje. z tym ze wczesniej też tak było tylko że gasł. więc chyba skorygowałem. to żeby motor schodził szybciutko do obrotów ustalobych jako jałowe potrzebna jest sruba od mieszanki. tylko gdzie ta yeah bunna śruba??!! za dużo powietrza pewnie. troche bym ją wkręcił i byłoby ładnie.

 

 

Moim zdaniem masz racje co do środkowej śruby ze to od przepustnicy... natomiast to małe mosiężne to może być od regulacji powietrza....tylko ze twój gaźnik może mieć to jakoś zblokowane ze względu na normy emisji spalin czy takie tam...a na schemacie gaźnika nie ma tego mosiężnego pipśtoka?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

mam pytanie jakie są różnice miedzy modelami DT 125 lc np z roku 87' a nowszymi DT 125R od 90' bodajże,

 

oraz

 

do jakich obrotów wkręcają sie wasze dt 125, na biegach, jeżeli będziecie tacy łaskawi podajcie stopień przeróbek oraz rocznik

 

pozdrawiam

Edytowane przez Maderick
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moim zdaniem masz racje co do środkowej śruby ze to od przepustnicy... natomiast to małe mosiężne to może być od regulacji powietrza....tylko ze twój gaźnik może mieć to jakoś zblokowane ze względu na normy emisji spalin czy takie tam...a na schemacie gaźnika nie ma tego mosiężnego pipśtoka?

nie mam żadnego schematu niestety :D ale w sumie to jest już dobrze. ta widoczna śruba okazała sie od przepustnicy podkręciłem ją troche i walić. wszystko gra. bede miał problem jak sie w przyszlości korekta przyda ale może do tej pory bede miał juz inny motor.

 

Dzieki wielkie za zainteresowanie moim problemem. a mam następny bo kto pyta nie błądzi a doświadczenia przybywa z każdym dniem :D ciekawi mnie czy da sie jakos sprawdzic poziom oleju w silniku. bo przecież nie ma żadnej miarki. jest tylko napisane powiedzmy tak jak u mnie 750ml i tyle sie leje. u mnie choćbym nie wiem jak uszczelnił raz na jakiś czas kapnie troszke oleju. (mam lekko blok silnika stukniety). czy da sie jakos wyczuć zbyt niski/wysoki poziom oleju w skrzyni. a moze są jakies sposoby pomiarowe... czy jest coś takiego że np. luz bedzie ciężej wchodził jak motor stoi albo biegi beda ciezej wchodzily? chciałbym wiedzieć bo po jakims czasie zawsze troche tego oleju mi ucieknie i chciałbym wiedzieć ile ewentualnie dolac. oleju nie bede za kazdym razem spuszczał a też nie chce zeby sie kiedyś okazało że jeżdże na sucho.

 

a co do obrotów. mi aż szkoda motoru sie robi jak przyspieszam bo silnik kręci bardzo wysoko. własnie tak jak bart napisał. jak dla mnie wyższych nie trzeba napewno. niebezpiecznie dla silnika. dwusuwy dzikie są.

Edytowane przez guma
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

mam pytanie jakie są różnice miedzy modelami DT 125 lc np z roku 87' a nowszymi DT 125R od 90' bodajże,

 

oraz

 

do jakich obrotów wkręcają sie wasze dt 125, na biegach, jeżeli będziecie tacy łaskawi podajcie stopień przeróbek oraz rocznik

 

pozdrawiam

1.Różnią sie wszystkim, od ramy i plastików aż po zupełnie inny silnik.

2. rok 97, w pełni odblokowana + przeróbki cylindra, wkręcała sie do ponad 12 do piątego biegu a na 6 do 12tys

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dt 125 r z 97 bez przeróbek, tylko zdjety YPVS kręcę do 11,5 na 3, 4 w terenie, wyżej nie wrzuciem z oczywistych powodów

 

 

moja DT 87' wkręca sie tylko do około 10 tys :/ czy to może być jakaś blokada? czy to normalne w tej wersji (lc)

 

pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do napompowania kol to nic bym nie kombinowal tylko tak jak podaje producent:P A z oslona to chyba obojetnie, jak masz mozliwosc to zakladaj.

 

Szukalem, ale ciezko jest znalesc podobny temat czy wzmianke w tym, mianowicie: Czy w DT 125 R z 2004 (nowa wersja) jest nikasil czy tuleja??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie, mam bardzo zniszczony przewód hamulcowy przód, i noszę się z wymianą. Mam możliwość kupienia ładnego przewodu od tzr80 i moje pytanie czy będzie pasował, nie będzie zbyt krótki? Oczywiście mogłbym zmierzyć swój(ok 114cm) jednak wydaje mi się z jest nieco przy długi, jest sporo załamań itp dlatego pytam, czy będzie pasił. Pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

mam pytanie odnośnie dt 80 lc2

mianowicie, gdzie powinny być podłączone kabelki od tego wyłącznika zapłonu na kierownicy?

dziękuję za odpowiedzi :)

 

Jeden nie wiem dokładnie w jakiej kolejności ale razem z stacyjka prowadzą kabel od modułu do cewki. A więć jeden kabel ma iść do stacyjki a drugi do modółu albo cewki zależy co jest z drugiej strony przewodu.schemat instalacji LC2

Edytowane przez Sebav
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...