Sebass Opublikowano 22 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2006 witam...mam wielki problem...mianowicie...chcialem zmienic dawke paliwa na iglicy...(przy okazji jak jest najwieksza a jak najmniejsza??) i przelozylem teraz nie chce mi chodzic..jak odpale wkreca sie na wysokie obroty tz na jakies 8,9tys( a niby ją odblokowałem:(?) nie wiem co z tym jest...czym i jak mam pokrecic zeby wchodzila na te 11tys obr??????????????pomocy prosze! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
predator Opublikowano 22 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2006 Jak dasz dysze do góry ( w dół na tych wycinkach na iglicy) to moto ma wiecej paliwa, i tak musisz dać. Widocznie odwróciłeś przepustnice o 180 st i dlatego tak działa. pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Litrus Opublikowano 22 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2006 Pierwsze spostrzezenia po zalozeniu 80cc ..Zauwazylem ze jak jade na prostej na 3 albo na 4 przy okolo 6-8 tys i jak dodam na max gazu to nagle wchodzi na obroty i pomalu rozpedza sie jak skuter... czuc tak jakby na wyzszych obrotach sprzeglo zaczelo sie slizgac bo na wyzszych dostaje kopa ...Nie pogorszylo osiagow ale tak jakos dziwnie :/Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sebass Opublikowano 22 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2006 Przez tą głupote z przepustnicą prawie połamałem noge....chcialem odpalic na pych i glupi glupi jestem...odpalila i wbila sie na obroty skutki znane...udezylem sterte cegiel przed plotem....caly jestem pozdzirany...pamietajcie drodzy forumowicze...najwazniejsze jest bezpieczenstwo...jesli sie nei znasz nie kombinuj!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!ja juz wiecej sam nic nie robie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Terenowy wymiatacz Opublikowano 22 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2006 Witam, co sie stanie jeśli utopimy we wodzie DT do połowy cylindra?Mozna coś zalać? Pod te plastikowe osłony silnika może sie dostać woda?pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soku11 Opublikowano 22 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2006 Wszystko moze sie dostac jak masz nieszczelnosci... po to tam uszczelki sa :) Jesli masz wszystko szczelne to nic sie nie powinno stac. Trzeba uwazac zeby sie do filtra powietrza nie nalalo :buttrock: POZDRO Cytuj Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pikus91 Opublikowano 22 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2006 chlopie ja detke zalalem po samo siedzenie doladnie do rzeki wjechalem i wyjechalem zgasla mi juz na 2 stronie brzegu 2kopy odpalila i pojechalem a i na goracym silniku wjezdzalem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czarny punkt Opublikowano 23 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2006 Pierwsze spostrzezenia po zalozeniu 80cc ..Zauwazylem ze jak jade na prostej na 3 albo na 4 przy okolo 6-8 tys i jak dodam na max gazu to nagle wchodzi na obroty i pomalu rozpedza sie jak skuter... czuc tak jakby na wyzszych obrotach sprzeglo zaczelo sie slizgac bo na wyzszych dostaje kopa ...Nie pogorszylo osiagow ale tak jakos dziwnie :/Pozdrawiam Witam! Na moja Dt 92r. Ma jakis sportowy wydech i tez dopiero zaczyna ciągnąc konkretnie od ok7-8 tys obr. i tak az do konca. U mnie to raczej wina tłumika (takie mam wrazenie). A nawet niema czym zamieszac:/ Buja sie do przodu tylko (bardziej jak scigacz niz cross).A Ty jaki masz wydech??Oryginalny?? Pierwsze spostrzezenia po zalozeniu 80cc ..Zauwazylem ze jak jade na prostej na 3 albo na 4 przy okolo 6-8 tys i jak dodam na max gazu to nagle wchodzi na obroty i pomalu rozpedza sie jak skuter... czuc tak jakby na wyzszych obrotach sprzeglo zaczelo sie slizgac bo na wyzszych dostaje kopa ...Nie pogorszylo osiagow ale tak jakos dziwnie :/Pozdrawiam Witam! Na moja Dt 92r. Ma jakis sportowy wydech i tez dopiero zaczyna ciągnąc konkretnie od ok7-8 tys obr. i tak az do konca. U mnie to raczej wina tłumika (takie mam wrazenie). A nawet niema czym zamieszac:/ Buja sie do przodu tylko (bardziej jak scigacz niz cross).A Ty jaki masz wydech??Oryginalny?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawela Opublikowano 23 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2006 chlopie ja detke zalalem po samo siedzenie doladnie do rzeki wjechalem i wyjechalem zgasla mi juz na 2 stronie brzegu 2kopy odpalila i pojechalem a i na goracym silniku wjezdzalemdokladnie :buttrock: tez kiedys utopilem DTtke po siedzenie i zgasla to ją z wody wyprowadzilem , kopnąłem raz i tratatatatata :) jak masz dobre uszczelki to sie nic nie stanie :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pikus91 Opublikowano 23 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2006 a mi chodzila pod woda tzn tlumik byl caly pod woda tylko sie o to balem ze jak zgasnie to bedzie dupa blada i jej nie opdale za szybko i nie dopuscilem zeby zgasla tylko na brzegu juz buu 2 kopy i chodzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baro Opublikowano 24 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2006 Witam was jestem nieszcześliwym posiadaczem dt 50mxs i szukałem tu schematu jej silnika jest to powietrzak I mam jeszcze jedno pytanie kupiłem ja od jakiegos wieprza co wiejskich patętów nie załował kiedyś po przejażdzce weszla mi na takie wysokie obroty że myslałem ze mi wal odfrunie a tłok na marsa odleci coś porobiłem z iglicom to juz znowu muliło i nie wchodziłą na wyzsze obroty a mówiąc prosciej 40km/h i wiencej nic przy tym dziwnie pierdziala rozebralem gaźnik w celu przeczyszczenia . i juz mi więcej nie zagadała .czasem jak ja na pych wezme to coś jakby jechalo ale tak strasnzie powoli i jak kranik odkrece to mi z takiego zaworka pod gaxnikiem waha cieknie jezeli jest ktoś z obrębu krakowa /niepolomic i znasie na tych sprzętach to prosze zeby się na gg odezwał Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jackuzy Opublikowano 24 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2006 Witam was jestem nieszcześliwym posiadaczem dt 50mxs i szukałem tu schematu jej silnika jest to powietrzak I mam jeszcze jedno pytanie kupiłem ja od jakiegos wieprza co wiejskich patętów nie załował kiedyś po przejażdzce weszla mi na takie wysokie obroty że myslałem ze mi wal odfrunie a tłok na marsa odleci coś porobiłem z iglicom to juz znowu muliło i nie wchodziłą na wyzsze obroty a mówiąc prosciej 40km/h i wiencej nic przy tym dziwnie pierdziala rozebralem gaźnik w celu przeczyszczenia . i juz mi więcej nie zagadała .czasem jak ja na pych wezme to coś jakby jechalo ale tak strasnzie powoli i jak kranik odkrece to mi z takiego zaworka pod gaxnikiem waha cieknie jezeli jest ktoś z obrębu krakowa /niepolomic i znasie na tych sprzętach to prosze zeby się na gg odezwał Tzn masz coś z zaworkiem pływaka...sprawdz...jak się zalewa może być wina zapłonu....i nie mów że taki zły motorek :P nie jest zły ale trzeba się pomęczyć (ja już nei miałem siły ale w końcu zagadała i chodzi :D:D:D:D dziś mi się udało) Co do schematu silnika PO CO CI ON????? pytam z ciekawości ...bo nie potrzebny Ci on jest ja swoj rozebrałem i złozyłem bez schematów i działą a to wcale trudne nie jest...o ile pamiętasz co gdzie było...a jak się boisz że zapomnisz to weź aparat i rób zdjęcia na poszczególnych etapach....(najbardziej bałem się że skrzynia się rozleci jak rozpołowie silnik...ale ona jest tak zbudowana że nie ma prawa się rozlecieć :crossy::D:D) Ehhh musze teraz dotrzeć silniczek i będzie LUX :crossy: Małe pytanko czy zaraz po remoncie to normalne że jest troszke mułowata?...bo mam tak że z samego dołu słabo ciagnie a nie chce jej kręcić na wysokie...(Ale dwa czy trzy razy podciągnołem ja wyżej i pociagneła jak wczesniej więc to raczej normalne :crossy: SPOX) Tak tak cieszę się i raduje bo moje moto działa w końcu :lalag: (po 1,5 miesiąca ;/) I jeszcze jedno Czy komukolwiek zdazyło się że wyprostował mu się haczyk na końcu spręzyny odbijającej kopke???? bo mój się wyprostował i nie odbijała kopka..jak go poprawiłem po kilku kopniakach znowu się wyprostował....musze kupić nową spręzyne czy da się to jakoś naprawić bo kopka nie odbija i trzeba ją ręcznie (lub noznie) cofać.... Cytuj Jacek Winiarek Fotografia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emex Opublikowano 24 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2006 mam pytanie... w DT 80 LC2 biegi lepiej zapinac bez sprzegla czy ze sprzeglem ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jackuzy Opublikowano 24 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2006 mam pytanie... w DT 80 LC2 biegi lepiej zapinac bez sprzegla czy ze sprzeglem ?Echhhhh :/ CAŁA DYSKUSJA O TYM BYŁA!!!! Jak masz sprzęgło UŻYWAJ GO.....czasem jak Ci zalezy na czasie i sie nie boisz o zembatki możesz bez ale lepiej w góre niż w dół....jednak nie jest to polecane.... Zresztą poszukaj wczesniej... Cytuj Jacek Winiarek Fotografia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emex Opublikowano 24 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2006 ok spoko popatrze sobie wczesniej :P dzieki :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.