krzychu8463 Opublikowano 6 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2007 najlepiej zablokuj magneto, albo właduj coś między tryby kosza(śrubokręt np) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kszyhoo Opublikowano 6 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2007 Powiedzcie mi jak odkrecacie kosze szprzeglowe w waszych DT 80? Jeżeli masz silnik w ramie to nic prostrzego (no może presadziłem :notworthy: )Otóż, potrzeba będzie klucza nr 19 oraz osoby do pomocy.Wbijasz bieg, najlepiej 1. 2. osoba wciska bardzo mocno tylny hamulec, a Ty odkręcasz tą śrubę.Bynajmniej u mnie w stuprocentach ten sposób działał.( Po tym, jak załatwiłem swój idealny kosz, wsadzając w niego różne patenty - typu klucze nr 10, śrubokręy, etc. Zdaj relacje. Pozdro80 lc2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jackuzy Opublikowano 6 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2007 Witam.Powiedzcie mi jak odkrecacie kosze szprzeglowe w waszych DT 80? Ja nie wiem jak sie do tego zabrac. Nie mam gdzie sie zaprzec:/jak masz silnik w ramie to wrzucasz jedynkę depczesz hamulec tylni i odkręcasz... powinno pójść. nie blokuj kosza sprzęgłowego bo go sobie połamiesz... Cytuj Jacek Winiarek Fotografia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kszyhoo Opublikowano 6 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2007 Ajjjjj Jackuzy stawiasz piwo :notworthy: Sorry za offtop, byłem szybszy o kilka sekund :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jackuzy Opublikowano 6 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2007 Ajjjjj Jackuzy stawiasz piwo :notworthy: Sorry za offtop, byłem szybszy o kilka sekund :) o żesz Ty :bigrazz: ... no dobra :crossy: niech będzie :cool: Cytuj Jacek Winiarek Fotografia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrek2345 Opublikowano 7 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2007 Jak odblokowac DT 125 bo nie moge znalezc tego tematu w wyszukiwarce nic mi nie wyskakuje a wiem ze były takie tematy tylko jakos nei moge ich znalezc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baro Opublikowano 7 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2007 Jeżeli masz silnik w ramie to nic prostrzego (no może presadziłem :) )Otóż, potrzeba będzie klucza nr 19 oraz osoby do pomocy.Wbijasz bieg, najlepiej 1. 2. osoba wciska bardzo mocno tylny hamulec, a Ty odkręcasz tą śrubę.Bynajmniej u mnie w stuprocentach ten sposób działał.( Po tym, jak załatwiłem swój idealny kosz, wsadzając w niego różne patenty - typu klucze nr 10, śrubokręy, etc. Zdaj relacje. Pozdro80 lc2też tak załatwiłem ze 2 kosze ;/ ułamałem te aluminiowe pręciki gdzie śrube wkręcasz :clap: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kszyhoo Opublikowano 7 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2007 też tak załatwiłem ze 2 kosze ;/ ułamałem te aluminiowe pręciki gdzie śrube wkręcasz Załatwiłeś kosze tym sposobem, który opisałem?Jakim kluczem to odręcałeś? Płaskim?! A co do buzera, sam chyba zakupie Utike jak pozwolą fundusze.Jakoś do tych samych "plastikowców" nie jestem przekonany, chociaż nie mam porównania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bart90dt125 Opublikowano 7 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2007 (edytowane) co do buzera to zorientuj sie na głównym forum , bo my ci tu za dużo raczej nie powiemy. A i czy błotnik kolorystycznie będzie pasować do niebieskiej DT?? A i czy podczas gleby (jeżeli ktoś z was ma) mocno zagina sie w ziemię czy jest bardziej sztywny http://www.allegro.pl/item261081537_blotni..._yzf_od_ss.html Edytowane 7 Listopada 2007 przez bart90dt125 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krysio Opublikowano 7 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2007 Cześć szukam serwisówki do dt 50/80 z 2001r pilnie jest mi potrzebna jeżeli ktoś ma to proszę o przesłanie na mail [email protected] lub gg:3861014z góry dzięki . pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krystian_9 Opublikowano 8 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2007 Kosz juz odkrecilem, ale zanim spytalem na forum tez urwalem to cos do wkrecania srubki :icon_twisted:, ale juz wiem jak to naprawic. To co ulamales to musisz przegwintowac z tej strony gdzie sie ulamalo tak zeby od tylu kosza wkrecic srubke i sie bedzie trzymac. Jak odkrecilem kosz to widze ze tez tak jest juz zrobione, wiec ktos wczesniej tez musial juz upier..licten gwint :icon_twisted: Widze ze lozysko jest luzne i tulejka od kopki wylamana.Dzieki za pmoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość xsyniu147 Opublikowano 8 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2007 yyyy.......... jaką swiece kupic do dt ? :notworthy: prosze o pomoc :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tepeross Opublikowano 8 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2007 http://forum.motocyklistow.pl/index.php?ac...ghlite=%B6wieca tu masz odpowiedź. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mrozon91 Opublikowano 8 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2007 jakie rozmiary zebatek sa fabrycznie w dt 80?? :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yamahadt80lc2 Opublikowano 9 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2007 oryginalnie w dt jest przełożenie 15/51 a świeca NGK BR9ES Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.