Jackuzy Opublikowano 20 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2007 Mam pytanko Jackuzy, gdzie kupowales tarcze sprzeglowe ? I czy jestes z nich zadowolony ? Nie kupowałem jeszcze tarcz sprzęgłowych bo moje są w bdb stanie :icon_mrgreen: wiem ze są w Klasie można kupić ale jakie sa to Ci już nie powiem... a swoją droga skąd wytrzasnąć sprężynę kopki???? bo moja ciągle sie odgina na tym haczyku co ja utrzymuje we właściwej pozycji... przez długi czas (jakieś 1600km) był ok a teraz znowu wróciło ;/ Cytuj Jacek Winiarek Fotografia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mrozon91 Opublikowano 20 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2007 gdzie w dt 80 znajduje sie dysza od wolnych obrotow bo mi motor gasnie?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jackuzy Opublikowano 20 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2007 gdzie w dt 80 znajduje sie dysza od wolnych obrotow bo mi motor gasnie?? z tego co wiem to nie ma dyszy jałowych obrotów takiej którą sie wykręca....jest mały otwór patrząc od spodu gaźnika w komorze pływakowej. Ale jak Ci moto gaśnie to może po prostu go wyczyść przedmuchaj cały (w każdą dziurkę dmuchnij :D ) i wyreguluj od początku całość :D może pomoże Cytuj Jacek Winiarek Fotografia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bart90dt125 Opublikowano 21 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2007 dysza wolnych to ta śrubka co jest razem z sprężynką, na zewnątrz gaźnika Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jackuzy Opublikowano 21 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2007 Nie :clap: dysza wolnych obrotów znajduje się z przodu w formie małej dziurki przed przepustnicą patrząc od storny wylotu z gaźnika .... śrubka o której mówisz to : "śruba regulacji powietrza biegu jałowego" Cytuj Jacek Winiarek Fotografia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
guma Opublikowano 21 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2007 linki jak linki a docisk? ta taka mała śrubka po lewej stronie silnika pod kapą magneta? to służy do regulacji nie naciąganie linki ;] faktycznie jest mała śrubka koło wajchy zmiany biegów - tak bardziej pod silnikiem. o tą chodzi? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Naspin Opublikowano 21 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2007 nie o ta...chodzi o srobe na srodku sprzęgla z takim wodzikiem i nia regulujesz sprzeglo a nie linka. czyli czeka Cie mozolne regulowania a za kazdym razem spuszczanie oleju i sciagania pokrywy sprzegla. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
guma Opublikowano 21 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2007 nie o ta...chodzi o srobe na srodku sprzęgla z takim wodzikiem i nia regulujesz sprzeglo a nie linka. czyli czeka Cie mozolne regulowania a za kazdym razem spuszczanie oleju i sciagania pokrywy sprzegla. aaa juz czaje. myslalem ze chodzi o jakas srube na zewnatrz. a jeszcze mam pytanie. bo ta moja yamaha zdeka dowalona i mam ja dopiero pol roku. mam zebatki standardowe. i moja yamaha oczywiscie przyspiesza ekstra ale wszystko konczy sie przy 70km/h. na luzie wyciaga 9tyś obrotów i nie jest zablokowana bo wszystko sprawdzalem i tlumik ciąlem tez - dyfuzor i koncowke. wymienilem pierscienie bo mysalalem ze skoro predkosc maksymalna taka slaba to pewnie trza wymienic. okazalo sie ze prawie nic to nie zmienilo. silnik ma gładź tez w miare ok. delikatne ryski są ale wiem jak wyglada cylinder na wykonczeniu i ten napewno do takich nie nalezy. i teraz pytanie. czy na szostym biegu yamahy wyciagaja wam 7tys obrotow tak jak mi czy wiecej?? bo u mnie na tym koniec i na liczniku 70km/h. jestem przekonany ze zebatki mam standart bo liczylem - nie sa nastawione na przyspieszenie. zauwazylem ze jak yamaha dluzej postoi to swiece a nawet gaznik zalewa. ale zalewa plyn chlodniczy a nie benzyna. potem trudno sie pali. mysle ze to wina uszczelki pod glowica ktora przepuszcza plyn do cylindra. zla uszczelka moze mi tez niszczyc kompresje czyli spowalniac motor. stad te 70km/h i ani kilometra wiecej. czy to mozliwe co gadam? wiem tez ze nie ma to zwiazku ze sprzeglem bo motor od poczatku tak jezdzil (no na poczatku moze bardziej kolo 80km/h) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rybex Opublikowano 22 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2007 sprzeglo chodz by Ci slizgalo to obrotow by Ci nie zmniejszylo i skoro na biegu nie wychodzi Ci ponad 7 to maszs blokade :P A na jedynce lub innych biegach wyciagniesz ponad 7 tys orbtow ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krystian_9 Opublikowano 22 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2007 Witam. Dzisiaj mi sie urwal lancuch w dt'tce :/. Zebatki tez sa w kiepskim stanie i chcialbym je wymienic. Prosze dajcie jakies propozycje, ktore zebatki beda najlepsze. Chce oczywiscie przednia i tylnia i lancuch nowy tez. Jak odkrecilem kape od zebatki przedniej to ta zebatka sie mocno rusza czy tak ma byc czy powinna byc nieruchoma? propozycje mysle ze z ---> www.sklemotocyklowy.pl pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
guma Opublikowano 22 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2007 sprzeglo chodz by Ci slizgalo to obrotow by Ci nie zmniejszylo i skoro na biegu nie wychodzi Ci ponad 7 to maszs blokade :biggrin: A na jedynce lub innych biegach wyciagniesz ponad 7 tys orbtow ?? na szostym biegu. tak wkreca mi sie do 9-10tys! nie mam blokad na bank. do ilu obrotow wam sie maksymalnie wkreca na szostce a przy tym jaka jest predkosc? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawel125r Opublikowano 22 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2007 Przy tych obrotach powinno byc ok 100km/h w zależności od przełożeń. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rybex Opublikowano 22 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2007 ile Wasze DT maja na obrotomierzu ?? Ja mam DT 125R z 1990 i mam 10 tys Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
crasch Opublikowano 22 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2007 (edytowane) Moja (97') ma na obrotomierzu 12tys. Panowie, mam parę dosyć ważnych dla mnie pytanek :biggrin:. 1. jak przygotować moto do 'zimowania' - spuścić olej i paliwo? To starczy?2. jak spuścić olej i paliwo w DT125 z 1997r? :-)3. czy to normalne, że moja DT125 wcina mi bardzo dużo oleju? Bardzo szybko mi go ubywa w dozwoniku, jeżeli nie to co może być przyczyną?4. jak wyczyścić filtr powietrza? Znajduje się pod siedzeniem? Proszę o odpowiedź, dzięki z góry. Edytowane 22 Października 2007 przez crasch Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damek0007 Opublikowano 22 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2007 Ponawiam pytanie. Jaka moze byc przyczyna tego ze mi skrzynia buczy? Jak jade to mnie to denerwuje.pozdrojaki Ci "buczy" ?? moze jzu łozyska Ci sie skonczyly Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.