Skocz do zawartości

Wszystko o Yamaha DT 50, 80 i 125


Rekomendowane odpowiedzi

Ja bym proponował wyciąć dziórę w tym błotniku, albo podłożyć jakieś tulejki(wtedy błotnik będzie niżej i może to troszkę gorzej wyglądać ;]

 

Właśnie o to chodzi żeby błotnik nie był niżej, bo wtedy jest prześwit między lampą a błotnikiem i troszke widać te bebechy (kabelki itd).

Hehe, no nic popróbuje ;).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tutaj nie znajdziesz Ty kradzieju ! :wink:

 

Moze jest troche gwintu na tej osce ... sproboj ja odkrecic i potem wybij ... kurde czy sciagniecie kola jest takie ciezkie ?

szczerze ja tez nie rozumiem tych problemów z kołem ...echhh

 

 

a ja dorobiłem klin, kupiłem łożyska.. tylko silnika mi się rozbierać nie chce ;/ cholera ale nie ma wyjścia i jutro muszę to zrobić jak wrócę z uczelni ... echh

 

zobaczymy co z tego będzie tym razem :crossy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

To ma być moje pierwsze enduro więc prosiłbym jeśli łaska o zerknięcie na niżej podane linki i konstruktywna krytykę ;-)

 

http://moto.allegro.pl/item254383918_yamah...r_warszawa.html

 

http://moto.allegro.pl/item254566369_yamah...anie_tanio.html

 

Oczywiście skłaniam sie do drugiej opcji, ale zobaczymy jaki mi kredyt przyznają :-)

ps/ w kime po nocce

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja jakbym miał taka kasę to jednak brał bym pierwszą opcję....jakoś bardziej mi podchodzi...ciekawe czy te wszystkie wymiany to prawda ale jakoś wierze sprzedającemu ... oczywiście trzeba by najpierw maszynkę obejrzeć i się przejechać jednak ja skłaniam się do pierwszej opcji tym bardziej ze ta niebieską i tak trzeba by było jeszcze zarejestrować....a to kolejny koszt....

 

no ale co ja tam mam do gadania :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dla mnie ta starsza yamaha troche podejrzana. oczywiscie gość wszystko ladnie wyjasnia ale wedlug mnie nieufnosc trzeba zachowac. jak mowi ze do wymiany naped to mozna cos podejrzewac to nie tylko lancuch i zebatki (tak jak w moim przypadku). czemu sam tego nie wymienil? czy to jakis problem? oczywiscie moze naprawde jest tak jak facet napisal ale do konca wierzyc nie mozna. zawsze lepiej jak sie kupi motor ktory widac ze jezdzi i robi to bez zarzutow. trzeba by bylo obejrzec i dopytac sie dokladnie.

 

i ja mam problem z napedem. mam yamahe dt lcII z 94r. chodzi o to ze na zimnym silniku motor poczatkowo przyspiesza poprawnie a potem gdy dostaje mocy przy jakichs 5 tyś obrotów wbija sie dalej wysoko ale sam nie przyspiesza tak jak powinien - wyje a nie jedzie. dopiero kiedy wkoncu przyspieszy do predkosci adekawtnej do obrotow jest juz dobrze. na cieplym lniku jest juz o wiele lepiej. yamaha tez miewa problemy ale nie na taką skale. mam nowy lancuch i dobre zebatki. myslalem ze to wina tarcz sprzegla wiec je wymienilem. dupa. to nie to. przyszlo mi do glowy ze byc moze te tarcze nie powinny byc w oleju ale zaraz wydalo mi sie to glupie bo przeciezsiez są one w misce z olejem. noze ktos z was tez mial taki problem. moze cos ze skrzynia biegow... pomozcie bede wdzieczny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dla mnie ta starsza yamaha troche podejrzana. oczywiscie gość wszystko ladnie wyjasnia ale wedlug mnie nieufnosc trzeba zachowac. jak mowi ze do wymiany naped to mozna cos podejrzewac to nie tylko lancuch i zebatki (tak jak w moim przypadku). czemu sam tego nie wymienil? czy to jakis problem? oczywiscie moze naprawde jest tak jak facet napisal ale do konca wierzyc nie mozna. zawsze lepiej jak sie kupi motor ktory widac ze jezdzi i robi to bez zarzutow. trzeba by bylo obejrzec i dopytac sie dokladnie.

 

i ja mam problem z napedem. mam yamahe dt lcII z 94r. chodzi o to ze na zimnym silniku motor poczatkowo przyspiesza poprawnie a potem gdy dostaje mocy przy jakichs 5 tyś obrotów wbija sie dalej wysoko ale sam nie przyspiesza tak jak powinien - wyje a nie jedzie. dopiero kiedy wkoncu przyspieszy do predkosci adekawtnej do obrotow jest juz dobrze. na cieplym lniku jest juz o wiele lepiej. yamaha tez miewa problemy ale nie na taką skale. mam nowy lancuch i dobre zebatki. myslalem ze to wina tarcz sprzegla wiec je wymienilem. dupa. to nie to. przyszlo mi do glowy ze byc moze te tarcze nie powinny byc w oleju ale zaraz wydalo mi sie to glupie bo przeciezsiez są one w misce z olejem. noze ktos z was tez mial taki problem. moze cos ze skrzynia biegow... pomozcie bede wdzieczny.

 

Może poprostu nie potrafi, albo nie ma czasu...

Stan napędu bardzo łatwo sprawdzić oglądając łańcuch i zębatki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zakup kontrolowany :-)

Pewnie będziecie się żalić na markę, ale co tam :-)

Corda 200cm, czterosówek, 16km, 114 kg, nowy z salonu z dwuletnią gwarancją za 6 tys.

Wydaje mi sie ze to dobra oferta zwracajac na 2 letni spokój z podzespołami.

Znajomi jezdzili tym kitajcem i nie narzekali.

Jak na poczatek wydaje mi sie spox, za takie pieniadze.

chyba najperw trzeba opanowac szrot a potem usiasc za sterami lepszego sprzeta renomowanej marki.

 

Zapomnialem dodac ze jest to idealnie skopiowany KTM w pomaranczy :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...