crasch Opublikowano 18 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2007 Ja bym proponował wyciąć dziórę w tym błotniku, albo podłożyć jakieś tulejki(wtedy błotnik będzie niżej i może to troszkę gorzej wyglądać ;] Właśnie o to chodzi żeby błotnik nie był niżej, bo wtedy jest prześwit między lampą a błotnikiem i troszke widać te bebechy (kabelki itd).Hehe, no nic popróbuje ;). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krystian_9 Opublikowano 18 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2007 Ponawiam pytanie. Jaka moze byc przyczyna tego ze mi skrzynia buczy? Jak jade to mnie to denerwuje.pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Litrus Opublikowano 18 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2007 Moze jest troche gwintu na tej osce ... sproboj ja odkrecic i potem wybij ... kurde czy sciagniecie kola jest takie ciezkie ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jackuzy Opublikowano 18 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2007 Tutaj nie znajdziesz Ty kradzieju ! :wink: Moze jest troche gwintu na tej osce ... sproboj ja odkrecic i potem wybij ... kurde czy sciagniecie kola jest takie ciezkie ?szczerze ja tez nie rozumiem tych problemów z kołem ...echhh a ja dorobiłem klin, kupiłem łożyska.. tylko silnika mi się rozbierać nie chce ;/ cholera ale nie ma wyjścia i jutro muszę to zrobić jak wrócę z uczelni ... echh zobaczymy co z tego będzie tym razem :crossy: Cytuj Jacek Winiarek Fotografia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
serwient Opublikowano 19 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2007 Witam.To ma być moje pierwsze enduro więc prosiłbym jeśli łaska o zerknięcie na niżej podane linki i konstruktywna krytykę ;-) http://moto.allegro.pl/item254383918_yamah...r_warszawa.html http://moto.allegro.pl/item254566369_yamah...anie_tanio.html Oczywiście skłaniam sie do drugiej opcji, ale zobaczymy jaki mi kredyt przyznają :-)ps/ w kime po nocce Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jackuzy Opublikowano 19 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2007 Ja jakbym miał taka kasę to jednak brał bym pierwszą opcję....jakoś bardziej mi podchodzi...ciekawe czy te wszystkie wymiany to prawda ale jakoś wierze sprzedającemu ... oczywiście trzeba by najpierw maszynkę obejrzeć i się przejechać jednak ja skłaniam się do pierwszej opcji tym bardziej ze ta niebieską i tak trzeba by było jeszcze zarejestrować....a to kolejny koszt.... no ale co ja tam mam do gadania :) Cytuj Jacek Winiarek Fotografia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
guma Opublikowano 19 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2007 dla mnie ta starsza yamaha troche podejrzana. oczywiscie gość wszystko ladnie wyjasnia ale wedlug mnie nieufnosc trzeba zachowac. jak mowi ze do wymiany naped to mozna cos podejrzewac to nie tylko lancuch i zebatki (tak jak w moim przypadku). czemu sam tego nie wymienil? czy to jakis problem? oczywiscie moze naprawde jest tak jak facet napisal ale do konca wierzyc nie mozna. zawsze lepiej jak sie kupi motor ktory widac ze jezdzi i robi to bez zarzutow. trzeba by bylo obejrzec i dopytac sie dokladnie. i ja mam problem z napedem. mam yamahe dt lcII z 94r. chodzi o to ze na zimnym silniku motor poczatkowo przyspiesza poprawnie a potem gdy dostaje mocy przy jakichs 5 tyś obrotów wbija sie dalej wysoko ale sam nie przyspiesza tak jak powinien - wyje a nie jedzie. dopiero kiedy wkoncu przyspieszy do predkosci adekawtnej do obrotow jest juz dobrze. na cieplym lniku jest juz o wiele lepiej. yamaha tez miewa problemy ale nie na taką skale. mam nowy lancuch i dobre zebatki. myslalem ze to wina tarcz sprzegla wiec je wymienilem. dupa. to nie to. przyszlo mi do glowy ze byc moze te tarcze nie powinny byc w oleju ale zaraz wydalo mi sie to glupie bo przeciezsiez są one w misce z olejem. noze ktos z was tez mial taki problem. moze cos ze skrzynia biegow... pomozcie bede wdzieczny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
serwient Opublikowano 19 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2007 No wlasnie.Najgorsze ze jestem ostro ciemny w tym temacie, zeby samemu jechac i cos obejrzec.Narazie wczulam sie w temat i wiedza jest znikoma, ale kolegow postaram sie wyciagnac z laweta jak da rade Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzychu8463 Opublikowano 19 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2007 dla mnie ta starsza yamaha troche podejrzana. oczywiscie gość wszystko ladnie wyjasnia ale wedlug mnie nieufnosc trzeba zachowac. jak mowi ze do wymiany naped to mozna cos podejrzewac to nie tylko lancuch i zebatki (tak jak w moim przypadku). czemu sam tego nie wymienil? czy to jakis problem? oczywiscie moze naprawde jest tak jak facet napisal ale do konca wierzyc nie mozna. zawsze lepiej jak sie kupi motor ktory widac ze jezdzi i robi to bez zarzutow. trzeba by bylo obejrzec i dopytac sie dokladnie. i ja mam problem z napedem. mam yamahe dt lcII z 94r. chodzi o to ze na zimnym silniku motor poczatkowo przyspiesza poprawnie a potem gdy dostaje mocy przy jakichs 5 tyś obrotów wbija sie dalej wysoko ale sam nie przyspiesza tak jak powinien - wyje a nie jedzie. dopiero kiedy wkoncu przyspieszy do predkosci adekawtnej do obrotow jest juz dobrze. na cieplym lniku jest juz o wiele lepiej. yamaha tez miewa problemy ale nie na taką skale. mam nowy lancuch i dobre zebatki. myslalem ze to wina tarcz sprzegla wiec je wymienilem. dupa. to nie to. przyszlo mi do glowy ze byc moze te tarcze nie powinny byc w oleju ale zaraz wydalo mi sie to glupie bo przeciezsiez są one w misce z olejem. noze ktos z was tez mial taki problem. moze cos ze skrzynia biegow... pomozcie bede wdzieczny. Może poprostu nie potrafi, albo nie ma czasu...Stan napędu bardzo łatwo sprawdzić oglądając łańcuch i zębatki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bienio Opublikowano 19 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2007 Moze jest troche gwintu na tej osce ... sproboj ja odkrecic i potem wybij ... kurde czy sciagniecie kola jest takie ciezkie ? Krecilem to w lewo, to w prawo, waliłem młotkiem, psikałem jakims preparatem, znowu krecilem i nic Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patryk3860 Opublikowano 19 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2007 (edytowane) Już mi się żal ciebie robi, podaj mi nr telefonu i może niedługo będę u kolegi w lublinie to mógłbym do ciebie wpaść i zdjąć ci to koło. Edytowane 19 Października 2007 przez patryk3860 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
serwient Opublikowano 19 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2007 Zakup kontrolowany :-)Pewnie będziecie się żalić na markę, ale co tam :-) Corda 200cm, czterosówek, 16km, 114 kg, nowy z salonu z dwuletnią gwarancją za 6 tys.Wydaje mi sie ze to dobra oferta zwracajac na 2 letni spokój z podzespołami.Znajomi jezdzili tym kitajcem i nie narzekali.Jak na poczatek wydaje mi sie spox, za takie pieniadze.chyba najperw trzeba opanowac szrot a potem usiasc za sterami lepszego sprzeta renomowanej marki. Zapomnialem dodac ze jest to idealnie skopiowany KTM w pomaranczy :-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bart90dt125 Opublikowano 19 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2007 chyba nie ten dział, a co do koła to napiszę ci co i jak bo sam będe to za kilka dni opanowywał, czekam tylko aż mi napęd przyjdzie z larssona Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rybex Opublikowano 19 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2007 Po przekreceniu stacyjki choc jest motor zimny odrazu na wskazniku temperatury wody pokazuje mi fulll..... :flesje: Powiem tyle ze moj motorek mial kiedys napiciecie przewazajace 20V :crossy: moglo sie cos upalic ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bart90dt125 Opublikowano 19 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2007 sprawdź czy nie masz przebicia masy na czujkę od temperatury Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.