Skocz do zawartości

Wszystko o Yamaha DT 50, 80 i 125


Rekomendowane odpowiedzi

Siemka!

Miał ktoś moze z was taki problem że dt-tka 125 przerywa tak na ok 7 tys tak ale dzieje się to w taki sposób że obroty skaczą na 8 i jakby coś sie dławiło i spadają i tak wkółko(nie wiem jak to dokładnie opisać:icon_mrgreen:) i teraz tak: gaźnik czyściłem jest ok, czy to wina świecy albo fajki ?

dziex za odp :icon_biggrin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@krzyniu - na moje, to raczej po prostu blokada :icon_biggrin:

 

Koledzy powiedzcie mi proszę (jeżeli wiecie) co to za płyn pojawia sie po jeździe na silniku mojej DT125? A może to zwykła woda? :icon_mrgreen:

 

http://img408.imageshack.us/img408/448/dsc00173oq2.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

KIedy próbowałem odpalic moją dt-tkę po kilku kopnięciach, kopnik zaczął chodzić bez oporu ale odbijał myślałem że sprężyna spadła, ale okazało się, że pękł zębatka znajduje się pod koszem sprzęgłowym

i łączy go z kopką. Jest to 200-a więc rzaki i boje się że mogę mieć problem z tą częścią.Cy jeśli włoże taką część np od 125 to będzie pasować?? Czy ta część ma jakąś fachową nazwę?? zeby mi było łatwiej szukać(chce wiedziec o co pytać)

 

niestety ale chyba nikt nie odpowie Ci na to pytanie... władowałeś sie niestety z ta DT bo to jest strasznie rzadko spotykana maszyna... ale wyjmij to co sie rozpadło, i zmierz a potem poproś kogoś kto ma na sprzedaż DT125 na czesci na allegro zeby tez zmierzył czy tamta zębatka jest taka sama...to powinno zaspokoić twoją potrzebę wiedzy w tym aspekcie :icon_biggrin:

 

Koledzy powiedzcie mi proszę (jeżeli wiecie) co to za płyn pojawia sie po jeździe na silniku mojej DT125? A może to zwykła woda? mrugacz.gif

 

http://img408.imageshack.us/img408/448/dsc00173oq2.jpg

 

pomacaj to, powąchaj, rozetrzyj między palcami...to Ci pomoże w diagnozie na zdjęciu nie wiele się zobaczy i oceni... może to być benzyna, może być woda i olej tez może być zatem sam to musisz ocenić

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@krzyniu - na moje, to raczej po prostu blokada :biggrin:

 

Koledzy powiedzcie mi proszę (jeżeli wiecie) co to za płyn pojawia sie po jeździe na silniku mojej DT125? A może to zwykła woda? :cool:

 

http://img408.imageshack.us/img408/448/dsc00173oq2.jpg

 

ale zawór przestawiłem i było dobrze dopiero kilka dni temu zaczoł przerywac :icon_biggrin: . A jeżeli nawet to blokada na module?? :icon_mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

niestety ale chyba nikt nie odpowie Ci na to pytanie... władowałeś sie niestety z ta DT bo to jest strasznie rzadko spotykana maszyna... ale wyjmij to co sie rozpadło, i zmierz a potem poproś kogoś kto ma na sprzedaż DT125 na czesci na allegro zeby tez zmierzył czy tamta zębatka jest taka sama...to powinno zaspokoić twoją potrzebę wiedzy w tym aspekcie :icon_biggrin:

pomacaj to, powąchaj, rozetrzyj między palcami...to Ci pomoże w diagnozie na zdjęciu nie wiele się zobaczy i oceni... może to być benzyna, może być woda i olej tez może być zatem sam to musisz ocenić

 

Oki zastosuje się do Twoich wskazówek, jeżeli jutro ponownie to 'coś' mnie zaszczyci dokładnie wymacam co i jak heh :biggrin:.

 

@krzyniu - jeżeli dopiero od paru dni zaczął odcinać przy ok. 7tys obr. to w takim razie nie blokada. Nie mam pojęcia co to może być :cool:.

Ja mam blokade na module ale polega to na tym, że przy 80km/h odcina mi zapłon i nie chce szybciej jechać (dlatego też maks nią jechałem ~100kmh - muszę sie pozbyć tej blokadki). Blokada odpowiedzialna za brak możliwości kręcenia moto na maksymalne obroty to chyba inna myślę, ale ja sie nie znam - tak wiec jeżeli źle mówię proszę mnie poprawić. Zresztą to i tak nie istotne, jeżeli to zaczęło sie dziać parę dni temu to zapewne nie blokada :icon_mrgreen:.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam pytanie. w sumie jestem prawie w stu procentach pewny ale zawsze warto jeszcze zapytac. otóż moja yamaha dt 80 z 94 roku ciągnie gdy stoje w miejscu mam wrzuconą jedynke i tzymam sprzeglo. mało tego, gdy zaczyna wkrecac sie na obroty robi taki szybki przeskok (powiedzmy z 5 na 7 tyś) a wcale jakos dobrze nie przyspiesza. wedlug mnie jest to sprawa tarcz sprzegła ktore po prostu juz sie zniszczyly przez co slizgają sie. mam tu produkt -> http://www.sklepmotocyklowy.pl/index.php?s...ze_sprzzogceowe - powiedzcie czy polecacie zakup i czy to napewno to. bede bardzo wdzieczny za odpowiedz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam!

Mam pytanie posiadam yamaha dt 50 z 2000 roku chłodzona cieczą i czy będzie pasowała oryginalna głowica czyli 50 do cylindra 70 ??

Proszę o szybką odpowiedź i pozdrawiam!

 

ostatecznie może być ale przez założenie mniejszej głowicy zwiększysz kompresję... na pewno uzyskasz jeszcze większy power z tego cylka ale możliwe ze łatwiej Ci wał poleci na takim zestawie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mój ojciec zawsze tak robi, ale taka blaszka aluminiowa szybko sie wyciera. Dopóki jest to jest luksus.

A jakie masz teraz osiągi??? Moja na nowym tłoku i tuningowym wydechu, który i tak nic nie daje(wydech rzecz jasna), na najmniejszej dawce paliwa rwie aż miło :icon_rolleyes: 100km/h we dwie osoby jest osiągalne :crossy:

 

 

85km\h ze sportowym tlumikiem tyle ze zablokowana. Jak odblokuje to bede czul duzy przyplyw mocy? (chodzi mi nawet ns nizszych obr. i czy bedzie sie szybciej wkrecal na obroty?)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...