krzyniu Opublikowano 9 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2007 Siemka!Miał ktoś moze z was taki problem że dt-tka 125 przerywa tak na ok 7 tys tak ale dzieje się to w taki sposób że obroty skaczą na 8 i jakby coś sie dławiło i spadają i tak wkółko(nie wiem jak to dokładnie opisać:icon_mrgreen:) i teraz tak: gaźnik czyściłem jest ok, czy to wina świecy albo fajki ? dziex za odp :icon_biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
crasch Opublikowano 9 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2007 @krzyniu - na moje, to raczej po prostu blokada :icon_biggrin: Koledzy powiedzcie mi proszę (jeżeli wiecie) co to za płyn pojawia sie po jeździe na silniku mojej DT125? A może to zwykła woda? :icon_mrgreen: http://img408.imageshack.us/img408/448/dsc00173oq2.jpg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jackuzy Opublikowano 9 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2007 KIedy próbowałem odpalic moją dt-tkę po kilku kopnięciach, kopnik zaczął chodzić bez oporu ale odbijał myślałem że sprężyna spadła, ale okazało się, że pękł zębatka znajduje się pod koszem sprzęgłowymi łączy go z kopką. Jest to 200-a więc rzaki i boje się że mogę mieć problem z tą częścią.Cy jeśli włoże taką część np od 125 to będzie pasować?? Czy ta część ma jakąś fachową nazwę?? zeby mi było łatwiej szukać(chce wiedziec o co pytać) niestety ale chyba nikt nie odpowie Ci na to pytanie... władowałeś sie niestety z ta DT bo to jest strasznie rzadko spotykana maszyna... ale wyjmij to co sie rozpadło, i zmierz a potem poproś kogoś kto ma na sprzedaż DT125 na czesci na allegro zeby tez zmierzył czy tamta zębatka jest taka sama...to powinno zaspokoić twoją potrzebę wiedzy w tym aspekcie :icon_biggrin: Koledzy powiedzcie mi proszę (jeżeli wiecie) co to za płyn pojawia sie po jeździe na silniku mojej DT125? A może to zwykła woda? mrugacz.gif http://img408.imageshack.us/img408/448/dsc00173oq2.jpg pomacaj to, powąchaj, rozetrzyj między palcami...to Ci pomoże w diagnozie na zdjęciu nie wiele się zobaczy i oceni... może to być benzyna, może być woda i olej tez może być zatem sam to musisz ocenić Cytuj Jacek Winiarek Fotografia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzyniu Opublikowano 9 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2007 @krzyniu - na moje, to raczej po prostu blokada :biggrin: Koledzy powiedzcie mi proszę (jeżeli wiecie) co to za płyn pojawia sie po jeździe na silniku mojej DT125? A może to zwykła woda? :cool: http://img408.imageshack.us/img408/448/dsc00173oq2.jpg ale zawór przestawiłem i było dobrze dopiero kilka dni temu zaczoł przerywac :icon_biggrin: . A jeżeli nawet to blokada na module?? :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
crasch Opublikowano 9 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2007 niestety ale chyba nikt nie odpowie Ci na to pytanie... władowałeś sie niestety z ta DT bo to jest strasznie rzadko spotykana maszyna... ale wyjmij to co sie rozpadło, i zmierz a potem poproś kogoś kto ma na sprzedaż DT125 na czesci na allegro zeby tez zmierzył czy tamta zębatka jest taka sama...to powinno zaspokoić twoją potrzebę wiedzy w tym aspekcie :icon_biggrin:pomacaj to, powąchaj, rozetrzyj między palcami...to Ci pomoże w diagnozie na zdjęciu nie wiele się zobaczy i oceni... może to być benzyna, może być woda i olej tez może być zatem sam to musisz ocenić Oki zastosuje się do Twoich wskazówek, jeżeli jutro ponownie to 'coś' mnie zaszczyci dokładnie wymacam co i jak heh :biggrin:. @krzyniu - jeżeli dopiero od paru dni zaczął odcinać przy ok. 7tys obr. to w takim razie nie blokada. Nie mam pojęcia co to może być :cool:.Ja mam blokade na module ale polega to na tym, że przy 80km/h odcina mi zapłon i nie chce szybciej jechać (dlatego też maks nią jechałem ~100kmh - muszę sie pozbyć tej blokadki). Blokada odpowiedzialna za brak możliwości kręcenia moto na maksymalne obroty to chyba inna myślę, ale ja sie nie znam - tak wiec jeżeli źle mówię proszę mnie poprawić. Zresztą to i tak nie istotne, jeżeli to zaczęło sie dziać parę dni temu to zapewne nie blokada :icon_mrgreen:. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzyniu Opublikowano 9 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2007 I moja jest z 96 roku to raczej na module blokady nie ma :biggrin: . Wydaje mi sie ze świeca lub fajka.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sebav Opublikowano 9 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2007 Z tym przerywaniem mialem kiedys tak ze benzyna za wolno do gaźnika nalatywała, wiec moze coś z poziomem paliwa w gaźniku? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krysio Opublikowano 9 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2007 Witam. jestem nowy i troche sie nie lapie. czy mogl by ktos mi dac jakis link do serwisowki yamaha dt 50 z 2001r. flesje.gif z gory wielkie dzieki flesje.gif Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jackuzy Opublikowano 9 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2007 Witam. jestem nowy i troche sie nie lapie. czy mogl by ktos mi dac jakis link do serwisowki yamaha dt 50 z 2001r. flesje.gif z gory wielkie dzieki flesje.gif a może byś poszukał w dziale serwisuwek???? Cytuj Jacek Winiarek Fotografia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
guma Opublikowano 10 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2007 mam pytanie. w sumie jestem prawie w stu procentach pewny ale zawsze warto jeszcze zapytac. otóż moja yamaha dt 80 z 94 roku ciągnie gdy stoje w miejscu mam wrzuconą jedynke i tzymam sprzeglo. mało tego, gdy zaczyna wkrecac sie na obroty robi taki szybki przeskok (powiedzmy z 5 na 7 tyś) a wcale jakos dobrze nie przyspiesza. wedlug mnie jest to sprawa tarcz sprzegła ktore po prostu juz sie zniszczyly przez co slizgają sie. mam tu produkt -> http://www.sklepmotocyklowy.pl/index.php?s...ze_sprzzogceowe - powiedzcie czy polecacie zakup i czy to napewno to. bede bardzo wdzieczny za odpowiedz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz DT Opublikowano 10 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2007 Witam!Mam pytanie posiadam yamaha dt 50 z 2000 roku chłodzona cieczą i czy będzie pasowała oryginalna głowica czyli 50 do cylindra 70 ??Proszę o szybką odpowiedź i pozdrawiam! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzychu8463 Opublikowano 10 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2007 Lepiej żeby głowica była od 70, bo będzie węższa komora spalania i nie wiem czy czegoś nie uszkodzisz przy okazji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jackuzy Opublikowano 10 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2007 Witam!Mam pytanie posiadam yamaha dt 50 z 2000 roku chłodzona cieczą i czy będzie pasowała oryginalna głowica czyli 50 do cylindra 70 ??Proszę o szybką odpowiedź i pozdrawiam! ostatecznie może być ale przez założenie mniejszej głowicy zwiększysz kompresję... na pewno uzyskasz jeszcze większy power z tego cylka ale możliwe ze łatwiej Ci wał poleci na takim zestawie... Cytuj Jacek Winiarek Fotografia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz DT Opublikowano 10 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2007 Aha a nie wiecie ile gdzieś tak mniej więcej pochodziły by taki zestaw na seryjnym wale? Ten wał już raczej nie jest od nowości bo wczoraj rozebrałem silnik i był w idealnym stanie 0 luzów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bergi Opublikowano 10 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2007 Mój ojciec zawsze tak robi, ale taka blaszka aluminiowa szybko sie wyciera. Dopóki jest to jest luksus.A jakie masz teraz osiągi??? Moja na nowym tłoku i tuningowym wydechu, który i tak nic nie daje(wydech rzecz jasna), na najmniejszej dawce paliwa rwie aż miło :icon_rolleyes: 100km/h we dwie osoby jest osiągalne :crossy: 85km\h ze sportowym tlumikiem tyle ze zablokowana. Jak odblokuje to bede czul duzy przyplyw mocy? (chodzi mi nawet ns nizszych obr. i czy bedzie sie szybciej wkrecal na obroty?) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.