bart90dt125 Opublikowano 21 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2007 wg. mnie tłok nie powinien sie ruszać w cylindrze, no ale niech wypowiedzą się inni. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soku11 Opublikowano 21 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2007 Tlok wogole nie powinien sie ruszac na boki po wlozeniu do cylindra. Gdy robilem remont w swojej DT tlok dodatkowo u mnie mozna bylo krecic na boki (wyrobiony sworzen). Radze zobaczyc do tloka w jakim jest stanie i ewentualnie wymienic. Wystarczy zauwazyc, ze luz tlok-cylinder jest rzedu 0,05mm (zalezy od tloka itp), tak wiec twoj 1mm to trocke przy duzo. POZDRO Cytuj Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szyszunia1514 Opublikowano 21 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2007 heh, czyli 0,05 luz powinien być w ogóle nie wyczuwalny :wink: ja chyba z cylindra mam jajo :banghead: dzienx za odpowiedzi :smile: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leszak Opublikowano 21 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2007 ktos mi powie czy dt 125 odblokowane z 2003 r moze przy jezdzie 70-90 asfaltem palic 4 litry? kolega sie upiera ze tak mu spala Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Naspin Opublikowano 21 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2007 mialem luz w swojej dt miedzy tlokiem a cylindrem 0.3mmi motor nie trzymal wolnych obrotow i jak schodzil z wysokich na jakims biegu (w trakcjei jazdy) to nim szrapalopozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bart90dt125 Opublikowano 21 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2007 jeżeli tą dt jedize 70 km/h godzine, na 6 biegu, to ma około 5 tyś obrotów to jest to możliwe. Ja wypaliłem na zapakopwanym motorze w trasie 70 km, i jechałem na 5 biegu około 6,5 tyś oobrotów to mi połowę zbiornika zjadłale moto było na maxa zapakowane.Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jojof16 Opublikowano 21 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2007 Panowie mam problem i potrzebuję szybkiej odpowiedzi. Gdzie się sprawdza poziom płynu chłodzącego i gdzie się go uzupełnia w DT 125 RE z 2006 roku :D Czy jest to przy chłodnicy po lewej stronie baku tam jest taki jakby otwór od góry na chłodnicy czy gdzie indziej :D Z góry dzięki. Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bart90dt125 Opublikowano 21 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2007 płyn wlewasz bezpośrednio do chłodnicy, tak aby było prawie pod korek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jabud Opublikowano 21 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2007 Mam problem. Otóż tak: Jechałem sobie pewnego razu moją DT i nagle podczas jazdy ok.30-40 km/h coś walnęło w silniku :D , na tyle mocno, że myślałem, że za mną zderzyły się jakieś samochody…Ale nie w tym rzecz…No i po tym walnięciu silnik mi zgasł. Po zgaśnięciu, próbowałem go odpalić z kopa, ale nic z tego. Pchnąłem, dobra odpalił, powoli dojechałem do domu. Po ostygnięciu w domu, znów odpalił tylko „ na pych”. Postanowiłem się przejechać, ale ledwo co wychodził poza 6-7 tys. obr. i był słaby. Dalej chyba już chyba wiecie… :D Na początku przyszedł mi na myśl tłok , ale teraz mi się wydaje, że poszły pierścienie.Ciśnienia nie mierzyłem, ale pewnie jest bardzo niskie, bo nie ma szans, żeby odpalił „na kopa”, a teraz i „na pych” mu ciężko idzie.Żeby nie było, że mam zajechany tłok to powiem, że był wymieniany 2 miesiące temu i od tamtej pory zostało zrobione ponad 4 tysiące km (czy to tak dużo jak na nowy tłok???).Wiem, że tłok nie był najlepszej jakości, bo tajwański firmy Access, kupiony w Sklepie Motocyklowym. Kupiłem go, bo dużo osób na Forum go polecało i od remontu, czyli przez 4 tys. km chodził świetnie. Nie wiem dokładnie co się stało, ale ja obstawiam, że to pierścienie. A wy? PS. Jeśli, się okaże, że to tylko pierścienie to opłaca się kupować te ze Sklepu Motocyklowego??? Kupował ktoś tam same pierścienie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soku11 Opublikowano 21 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2007 Mam problem. Otóż tak: Jechałem sobie pewnego razu moją DT i nagle podczas jazdy ok.30-40 km/h coś walnęło w silniku :D , na tyle mocno, że myślałem, że za mną zderzyły się jakieś samochody…Ale nie w tym rzecz…No i po tym walnięciu silnik mi zgasł. Po zgaśnięciu, próbowałem go odpalić z kopa, ale nic z tego. Pchnąłem, dobra odpalił, powoli dojechałem do domu. Po ostygnięciu w domu, znów odpalił tylko „ na pych”. Postanowiłem się przejechać, ale ledwo co wychodził poza 6-7 tys. obr. i był słaby. Dalej chyba już chyba wiecie… :D Na początku przyszedł mi na myśl tłok , ale teraz mi się wydaje, że poszły pierścienie.Ciśnienia nie mierzyłem, ale pewnie jest bardzo niskie, bo nie ma szans, żeby odpalił „na kopa”, a teraz i „na pych” mu ciężko idzie.Żeby nie było, że mam zajechany tłok to powiem, że był wymieniany 2 miesiące temu i od tamtej pory zostało zrobione ponad 4 tysiące km (czy to tak dużo jak na nowy tłok???).Wiem, że tłok nie był najlepszej jakości, bo tajwański firmy Access, kupiony w Sklepie Motocyklowym. Kupiłem go, bo dużo osób na Forum go polecało i od remontu, czyli przez 4 tys. km chodził świetnie. Nie wiem dokładnie co się stało, ale ja obstawiam, że to pierścienie. A wy? PS. Jeśli, się okaże, że to tylko pierścienie to opłaca się kupować te ze Sklepu Motocyklowego??? Kupował ktoś tam same pierścienie? Heh... Jak dla mnie, jak pojda pierscienie to znaczy ze czeka mnie wymiana razem z tlokiem :) Na 90% bedzie to pekniety pierscien (sa slabe jakosciowo w tych tanich tlokach i czesciej one padaja niz te tloki). Niepotrzebnie go pozniej odpalales, gdyz resztki pierscienia mogly ci porysowac ladnie gladz cylindra - w najgorszej wersji. Nie obejdzie sie wiec bez rozbierania. Chociaz po rozwaleniu sie pierscionka(ow) powinienes czuc ze moto nie ma mocy oraz kopka lekko lata. Co do kupna samych pierscieni - jak znasz porzadny zaklad mozesz sprobowac, ale sadzac po tym odpalaniu mozesz miec i tlok skatowany. Rozbierz i zdaj relacje, wtedy bedziesz sie zastanawial. POZDRO Cytuj Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Naspin Opublikowano 22 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2007 siemamam tlok vertexa, wczoraj dotal i mam 2 inne pierscienie, jeden czarny i jeden srebrny ktory na dol a ktory na gore? (w tajwanskich i innych tlokach nie ma takiego rozroznienia) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jackuzy Opublikowano 22 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2007 logika podpowiada ze srebrny na górę a czarny na dół....w tajwańskich nie ma rozróżnienia kolorkami ale zawsze jeden pierścień jest szerszy. Cytuj Jacek Winiarek Fotografia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Włochaty Opublikowano 22 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2007 Czesc.Mój kuzyn chce zakupic Yamahe DT 80,niema neta wiec prosił mnie abym sie zapytał was czy to jestdobry wybór Taka DT 80.Jest w tym samym wieku co ja,i teraz moje pytaniaIle pali taka DT 80Ile wychodzi sezonowe utrzymanie ?Jakie to ma przyspieszenie?(Niektórzy mówią ze taka Yamaha ma szanse z MZ 150,to prawda??)Czy jest to sprzed awaryjny?I najwazniejsze,czy nadaje sie to na trase?? bo chce tym smigac do kolegów,do szkoły itp.Z góry dziękuje za odpowiedzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Naspin Opublikowano 22 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2007 zalozylem pierscinie nastepujaco: dol czarny bo to weglowy, a gora chromowany czyli srebrny;) ale mam teraz takie pytanie:co zrobic jak mam wszyskie 4 kierunki mini i nie przerywa mi ich(ciagle swieca) , zarowki 3w a powinny byc chyba 15w..., wiec trzeba gdzies dac jakis rezystor chyba, ale jaki i gdzie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xlukasz6 Opublikowano 22 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2007 zalozylem pierscinie nastepujaco: dol czarny bo to weglowy, a gora chromowany czyli srebrny;) ale mam teraz takie pytanie:co zrobic jak mam wszyskie 4 kierunki mini i nie przerywa mi ich(ciagle swieca) , zarowki 3w a powinny byc chyba 15w..., wiec trzeba gdzies dac jakis rezystor chyba, ale jaki i gdzie? byc moze ze to przerywacz od kirunkow ci sie przepalil.mi sie tak zrobilo to poprosty szybko mygal. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.