Skocz do zawartości

Wszystko o Yamaha DT 50, 80 i 125


Rekomendowane odpowiedzi

HEj!

 

Miałby ktoś mocowanie klamki sprzęgła od yamaszki na sprzedaż? Ostatnio bawiłem się troche na polu i niefortunnie mi moto padło na lewą stronę tak ze wyłamało kawałek mocowania (o dziwo klamka sama jest nie tknięta :D a kosztowała mnie tylko 2,90 :P ) i teraz poszukuje mocowania (chodzi mi o ten element który trzyma klamkę i jest mocowany do kierownicy :buttrock: w sumie nawet nie wiem jak to dokładnie nazwać. ) aktualnie da sie na tym jeździć ale jak mi jeszcze raz moto tak poleci to na pewno już do domu łatwo nie wrócę...

 

Może być od MXa ale jak ktoś pokaże jak dokładnie wygląda od LC i LCII i podpasuje to może tez wezmę :clap:

 

Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mozę i tym razem przypasuje od Wiejskiego Sprzętu Krosowego

Pozdro

 

wiesz miałem klamke od MZetki... ale wolał bym coś oryginalnego pasującego do klamek (bo klamki mam własciwie ale od strony sprzęgła miałem mocowanie mzetowskie które musiałem przerobić) wskowa wygląda strasznie filigranowo....jakos nie bardzo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich!

Mama pewien problem i potrzebuje rady fachowców. Mianowicie posiadam yamahe dt 50 z 2000 roku i problem polega na tym, że kiedy motor stoi na postoju i dam mu gazu to się dławi i jak przytrzymam tak gaz to zgaśnie. Tak samo jest w trakcie jazdy na niskich obrotach ledwo, co idzie, ale jak już się dobuja do wyższych to cieka jak głupi. I mam jeszcze problem z ustawieniem wolnych obrotów nie reaguje na śrubkę od obrotów.

Proszę o szybką i fachową odpowiedź.

Pozdrawiam!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich!

Mama pewien problem i potrzebuje rady fachowców. Mianowicie posiadam yamahe dt 50 z 2000 roku i problem polega na tym, że kiedy motor stoi na postoju i dam mu gazu to się dławi i jak przytrzymam tak gaz to zgaśnie. Tak samo jest w trakcie jazdy na niskich obrotach ledwo, co idzie, ale jak już się dobuja do wyższych to cieka jak głupi. I mam jeszcze problem z ustawieniem wolnych obrotów nie reaguje na śrubkę od obrotów.

Proszę o szybką i fachową odpowiedź.

Pozdrawiam!

 

Może łapać lewe powietrze gdzieś na krućcu, albo to kwestia czyszczenia gaźnika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

HEj!

 

Miałby ktoś mocowanie klamki sprzęgła od yamaszki na sprzedaż? Ostatnio bawiłem się troche na polu i niefortunnie mi moto padło na lewą stronę tak ze wyłamało kawałek mocowania (o dziwo klamka sama jest nie tknięta :banghead: a kosztowała mnie tylko 2,90 :P ) i teraz poszukuje mocowania (chodzi mi o ten element który trzyma klamkę i jest mocowany do kierownicy :) w sumie nawet nie wiem jak to dokładnie nazwać. ) aktualnie da sie na tym jeździć ale jak mi jeszcze raz moto tak poleci to na pewno już do domu łatwo nie wrócę...

 

Może być od MXa ale jak ktoś pokaże jak dokładnie wygląda od LC i LCII i podpasuje to może tez wezmę :)

 

Pozdro

 

Mozesz kupic na allegro uniwersalna tylko musisz znac rozmiar kierownicy. u mnie zawsze lamie sie klamka, sam ten bolczyk na koncu :) Czy mowisz o tych manetkach co sa wyprfilowane na palce te po 2 zl z sklepumotocyklowego ? Swietna sprawa :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mozesz kupic na allegro uniwersalna tylko musisz znac rozmiar kierownicy. u mnie zawsze lamie sie klamka, sam ten bolczyk na koncu :crossy: Czy mowisz o tych manetkach co sa wyprfilowane na palce te po 2 zl z sklepumotocyklowego ? Swietna sprawa :crossy:

 

Tak mówie o tych ze sklepu motocyklowego :D zajebiste są :D

 

zazwyczaj też bym się spodziewał ze się ułamie końcówka ale tym razem wygięła się cała klamka i przy mocowaniu tam gdzie jest śruba wyłamała kawałek mocowania :] ..... zresztą zeby wsadzić ta klamke do tego mocowania trochę się musiałem pilnikiem namęczyć... no ale mówisz uniwersalne a będa pasować do klamek? :notworthy:

 

No rzeczywiscie są .... i nawet by pasowało chyba na moja klamkę tylko ze koszt 70zł to troche za duzo tym bardziej ze wolał bym samo mocowanie do kierownicy :notworthy: mam klamęcje tylko mocowanie mam pokruszone ....echhh no jak nie będzie wyjścia to się zdecyduję...

 

Chyba zeby czegoś takiego poszukać u siebie w miescie http://www.allegro.pl/item243515324_nowa_d...yt_wsk_125.html nie wygląda tak źle a cena dużo lepsiejsza :P i mozliwe ze bez lub z lekką modyfikacja mocowania będzie pasować klamka która posiadam....echhh zobaczymy ... najpierw muszę sie wykurować bo mnie jakies choróbsko złapało i teraz siedze w domu zamiast jeździć ;/ grrr tym bardziej ze 11 dni byłem w górach i tez nie jeździłem więc mam chcice na jazdę :P echhh dziadowsko....

Edytowane przez Jackuzy
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam

na wstepie informuje ze

 

swiece mam nowa

 

filtr powietrza jest ok

 

mam dobra kompresje na tłoku

 

---------------------------------------

 

problem jest tego typu

 

ciezko odpalic motor a jak juz go odpale to jest taka sytuacja ze jak dodaje gazu to slabnie i gasnie momentalnie, musze non stop smigac na ssaniu w czym problem ??????,

 

moze ktos zapodac fote gaznika z opisem srubek która do czego sluzy tj która co reguluje

 

dzieki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam!

Dziękuje za fachowe porady w sprawie mojego moto, moim problemem była przytkana główna dysza w gaźniku. Teraz moto reaguje na regulacje wolnymi obrotami, nie gaśnie i wkręca się na obroty jak głupi. Jeszcze raz dziękuje tym osobą pomogły mi w rozwiązaniu mojego problemu i pozdrawiam!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam

na wstepie informuje ze

 

swiece mam nowa

 

filtr powietrza jest ok

 

mam dobra kompresje na tłoku

 

---------------------------------------

 

problem jest tego typu

 

ciezko odpalic motor a jak juz go odpale to jest taka sytuacja ze jak dodaje gazu to slabnie i gasnie momentalnie, musze non stop smigac na ssaniu w czym problem ??????,

 

moze ktos zapodac fote gaznika z opisem srubek która do czego sluzy tj która co reguluje

 

dzieki

 

 

Czyszczenie i regulacja gaźnika :) mała śrubka mosięzna patrząc od lewej strony motocykla w tylnej częsci gaźnika to śruba regulacji powietrza, taka śruba którą da się też palcem podregulować długa, wystająca ze spręzynką :biggrin: mniej więcej w połowie gaźnika to śruba regulacji położenia przepustnicy :)

 

musisz wyregulować tak gaźnik aby utrzymywał obroty w zakresie około 1300 obr/min i reagował szybko na gaz na gwałtowne dodanie gazu się nie dławił :)

 

przepisy znajdziesz an forum i w necie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam ! ja mam natomiast taki problem, zacznę więc od początku :

wczoraj wracając akurat z przejażdżki, skręcając, puściłem manetkę gazu, zeszedł na wolne obroty, gdy znów chciałem przyspieszyć to mółowato się wkręcał na obroty jakby się zalewał, ale od 7 tys. obr. jechał normalnie, nie było też

wolnych obrotów (tzn. gasł), i nie odpala z kopki tylko na pych ( wcześniej palił od ręki ). Dzisiaj odpaliłem ( na pych oczywiście), i też nie trzyma wolnych obrotów ale już lepiej się zbiera na obroty dodam jeszcze, że reaguje na kręcenie śrubą od obrotów, i od powietrza ale wolne obroty zaczyna trzymać dopiero od 3000-3500.

Aha i jeszcze jak jadę tak gdzieś 70 km/h to czasami przerwie. Inaczej nie umiem tego opisać, podejzewam, że to gaźnik lub świeca ale wolę się zapytać co z tym fantem zrobić, jak co to mogę nagrać filmik z pracą silnika dzięki z góry za pomoc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...