Skocz do zawartości

Wszystko o Yamaha DT 50, 80 i 125


Rekomendowane odpowiedzi

Stożek nie nadaje się w teren..bo mimo iz nie jeździsz w wodzie to i tak latasz zazwyczaj po piachu czy szutrach...a tam się kurzy i momentalnie zapcha Ci ten odsłonięty filterek...(wiem co mówie bo sam troche CZ jeżdziłęm w ogóle bez filtra....nie jest to przyjemne dla silnika :P) kiet jak się jeszcze zapcha gożej jak masz kiepski filterek i ten drobny pył idzie ci do silnika i go mimo wszytko niszczy....lepiej zostaw jak jest i nawilżaj filtr ten co masz...:P

Masz racje :cool:

Ale co masz na mysli zebym go nawilzlal ?

Pozdrawiam :cool: :biggrin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masz racje :cool:

Ale co masz na mysli zebym go nawilzlal ?

Pozdrawiam :cool: :biggrin:

raz na jakis tydzien czy dwa przydaloby sie nasączyc filtr w specjalnym plynie przenaczonym wlasnie do tego... inaczej filterek bedzie, mowiac po chlopsku 'przypchany' syfami ktore zbiera. poprawcie jak sie myle

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

raz na jakis tydzien czy dwa przydaloby sie nasączyc filtr w specjalnym plynie przenaczonym wlasnie do tego... inaczej filterek bedzie, mowiac po chlopsku 'przypchany' syfami ktore zbiera. poprawcie jak sie myle

 

ten płyn to taki zadki olej jest i słuzy do poprawienia własnosci filtra..ze względu na to gdzie jeżdzimy na enduraskach czyli po polach lesie piachu itp...tam sie kurzy a takie warunki są cięzkie dla filterków dlatego się je nawilża zeby lepiej wyłapywały drobny pył :biggrin:...inną sprawą jest płukanie takiego filtra żeby to wszystko usunąć :cool:....razn na jakiś czas(tydzień dwa zalezy ile jeżdzisz) trzeba zwilzyc filtr, a co jakis miesiąc półtora płukać go całego :cool:......Tyle teorii...praktyka i tak mówi co innego :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W nawilżaniu filtra nie chodzi o to czy będzie mu łatwiej. Poprostu nie będzie przepuszczał drobnego kurzu, co będzie lepsze dla silnika i dla twojej kieszeni, bo koszty remontów nie są małe. A co do tego jak stosować olejek do filtra powietrza to należy co tydzień, dwa wyprać, wypłukać go najlepiej w płynie do mycia naczyń i nasączyć olejkiem. Nigdy nie wolno na brudmy filter po tygodniu jazdy nasączyć nowym olejem bo to mało da, a z czasem się on zaklei i będzie do wyrzucenia.

 

Pozdrawiam

 

urban

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wlasnie chcialem przerobic odwrotnie (enduro na supermoto) i biorac pod uwage ze wszysko robilbym sam koszty felg, opon, przelozenia szprych, wzglednie ladniejszego blotnika i owiewki moga przewyzszyc cene moto... a na allegro jest kilka ofert felg itp ale sa np odlewane, czy nie pasi liczba szprych...

 

chyba ze bierzesz kola z oponami od jawki (18' a nie 17') i kombinujesz... za ok 60zl/szt

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...