czarczi Opublikowano 14 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2007 (edytowane) ale predkosc v-max zalezy tez od przelozen jakie kto ma , moze piszcie ile leci i na jakich przelozeniach pozdro Edytowane 14 Maja 2007 przez czarczi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
guma Opublikowano 14 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2007 a gdzie mozna kupic tanio dyfuzor gianelli? jak macie jakis link to ja z checią zobacze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dmrider Opublikowano 15 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2007 a gdzie mozna kupic tanio dyfuzor gianelli? jak macie jakis link to ja z checią zobacze.W mojej dt już był gianelli ale czasami trafi sie na allegro. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
osg12 Opublikowano 15 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2007 potrzebuje cały kapletny aparat zapłonowy ma ktos na sprzedaz?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jabud Opublikowano 15 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2007 Poszukuje końcówki wydechu do DT 80. Może być seryjna,albo Giannelli. Jeśli ktoś ma na sprzedaż to na PW. Ewentualnie moge sie zamienić za kompletny wydech od DT 50. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yamahadt80lc2 Opublikowano 15 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2007 jak ma ktoś na sprzedaz czujnik luzu i części od sprzegła do dt 80 lc2 to prosze na gg 1134355 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bart90dt125 Opublikowano 15 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2007 powtórzę pytanie dotyczące zimmerigu przy dźwigni zmiany biegów , gdyż swój wykręciłem, dość brutalnie i nie mam teraz nr. a wypadało by kupić nowy, wiecie może jakie zimmering powinien tam być dt 125??pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czarny punkt Opublikowano 16 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2007 Siemka!!! Mam do was takie pytanko: Próbował ktos z was moze jechac na przednim kole ( na hamulcu) (stoppie) ??????? czy to nierealne przy tym zawieszeniu??? Bo stanąc to da rade:D ale o jazde mi chodzi..... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baro Opublikowano 16 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2007 Siemka!!! Mam do was takie pytanko: Próbował ktos z was moze jechac na przednim kole ( na hamulcu) (stoppie) ??????? czy to nierealne przy tym zawieszeniu??? Bo stanąc to da rade:D ale o jazde mi chodzi.....stanąć stanołem jechać jechałem ale strasznie krótko z 20cm ?? ?? ale to trzeba wyświczyć ;/ wyjeździc ;/ zawieszenie niema nic do gadania ważny jest hamper ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
morooseck Opublikowano 17 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2007 Jesli chodzi o simeringi to jak ja wymieniałem u siebie na wale korbowym to wymiary nie były mi potrzebne. i tak nigdzie nie mogłem go dostac. Nawt u kolegi w hurtowni. zadzwoniłem do serwisu podałem tylko do jakiego dokładnie motocykla i który simering. o wymiary nie pytałem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
osg12 Opublikowano 17 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2007 odnoscnie odblokowania CDI to o czym gadacie to wszystko bzdura i ta strona www.dt-80-lc2.prv.pl gdzie ejst dział odblokowania cdi to tez bzdura o powiem wam ze sprawa nie jest prosta, dobre odblokowanie CDI polega na zastąpieniu kondensatora innym, kondensator jest po to żeby do niego szedł nadmiar napięcia z cewki zapłonowej, modul zablokowany jest wtedy kiedy jest wstawiony wiekszy kondensator i przy wyzszych obrotach kiedy potrzeba wiecej napiecia z cewki jest ono przez niego zabierane i daje to efekt dlawienia ponieważ zanika iskra, odblokowanie go sposobem opisywanym praktycznie na kazdym forum czy stronie czyli usunięcie lub zmostkowanie kondensatora powoduje że przy mocnej cewce zapłonowej(bo różnie to bywa jedna dt ma mocniejszą druga słabszą) i kiedy jedziemy na wysokich obrotach produkowane jest za dużo prądu ale ponieważ nie ma kondensatora to ten prąd przepala inne elementy CDI co ogólnie prowadzi do jego całkowitego spalenia. Można to odblokowac na 2 sposoby: 1 bardziej domowy, bierzesz ten kondensator do elektronicznego sklepu i kupujesz kilka innych o coraz mniejszych wartościa tak i potem w domu probujesz kolejne aż do momentu kiedy przestanie ci dlawic dt na wysokich obrotach, powinna wtedy krecic do 11 tys. Można to zrobić tak że wlutujesz sobie w miejsce kondensatora gniazdo na 2 piny, takie że możesz do niego wsuwać kolejne kondensatory i je wyciągać bez lutowania bo jak będziesz każdy wlutowywał a potem go wylutowywał to ścieżki popsujesz na płytce CDI. I jak już dopasujesz odpowiedni to wtedy wylutujesz gniazdo i wlutujesz ten odpowiedni kondensator, dobrze jest też jeżeli nie rozebrałeś jeszcze modułu, rozebraćgo tak że silikon który wycinasz ze środka zostawiasz i potem jak już odblokujesz to do jakiegoś pudełka i ten silikon palnikiem rozpuszczasz i zalewasz moduł spowrotem żeby nie zawilgotniał potem przy jeździe ;].2 sposób to już troche kosztuje, trzeba po prostu wybrać się do warsztatu motocyklowego, gdzie mają elektronika i on podłączy DT pod komputer, sprawdzi sobie moc wyjściową z cewki zapłonowej i wtedy dobierze ci najbardziej odpowiedni kondensator. Nie da się tak zrobić że np. jak w jednej dt jest tak odblokowany to w drugiej będzie tak samo, ponieważ rózne dt mają różne sygnały z cewki jedna mocniejszy druga słabszy więc np. w jednej może być do odblokowania jakiś typ kondesatora a w drugiej już całkiem inny. Tak to powinno byc zrobione porządnie MA KTOS NA SPRZEDAZ KOMPLETNY APARAT ZAPLONOWY DO DT 80 LC2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
guma Opublikowano 17 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2007 masz racje. mi np. zlutowanie nic nie dało. dzieki za info. mam pytanie co do przełozen w dt 80. ile moze miec zebow przełożenie na przyspieszenie a ile takie na v max? bo tak sie zastanawiam jakie mam. orientacyjnie chce wiedziec. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartasjbl Opublikowano 17 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2007 witam mam prsbe, czy pomoglby mi ktos polaczyc elektryker w dt 125 lc? dal bym sdjecia i moze ktos by weidzal. takj zebym mog odpalic tlyko. o;zdro. rposze napiszcie mi kto by pomogl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czarny punkt Opublikowano 17 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2007 stanąć stanołem jechać jechałem ale strasznie krótko z 20cm ?? ?? ale to trzeba wyświczyć ;/ wyjeździc ;/ zawieszenie niema nic do gadania ważny jest hamper :) Ostatnio próbowałem,ale nic z tego:/ Tylko stawał:/ chciałem spróbowac sie przejechac:D hehe Moze dlatego tak ciezko bo mam podwyzszaną???:| Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yamahadt80lc2 Opublikowano 17 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2007 masz racje. mi np. zlutowanie nic nie dało. dzieki za info. mam pytanie co do przełozen w dt 80. ile moze miec zebow przełożenie na przyspieszenie a ile takie na v max? bo tak sie zastanawiam jakie mam. orientacyjnie chce wiedziec. producent zakładał fabryczne 15/51 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.