vmax Opublikowano 1 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2006 No i kur** h** niema tłoka mieli miec a tu sie okazało że niema tłoka na 2 szlif wiecie gdzie można kupić tłok do yamahy tdr 125 na 2 szlif oprucz kemota bo tam są jakieś inne wymiary???? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kali00 Opublikowano 1 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2006 Czym sie różni yamaha dt80 lc, lc2 i mx?? czy tylko dodatkami czy mają również inną rame wiem że mx wygląda inaczej i sie zastanawiam czy jest zbudowana na tej samej ramie? DT 80 LC to praktycznie to samo co LC 2. LC nie ma tarczy z przodu i ma inny wahacz. Obydwie są chłodzone cieczą. MX natomiast jest chłodzona powietrzem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sebav Opublikowano 1 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2006 DT 80 LC to praktycznie to samo co LC 2. LC nie ma tarczy z przodu i ma inny wahacz. Obydwie są chłodzone cieczą. MX natomiast jest chłodzona powietrzem.dziek a o ile pamietam z tego co czytałem to by sprawdzić olej w dt to trzeba go spuścić i sprawdzić ile go było i ewentualnie dolać, jak jest inaczej niech ktoś mnie poprawi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ali50 Opublikowano 1 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2006 w tym temacie nic nie idzie znalesc szukaj se cały dzien w 63 stronach to padaczki mozna dostac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sebav Opublikowano 1 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2006 Czy te 2 dt są takie same?? http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=124211882 http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M236379 bo z tego co zrozumiałem oba są mx bo chłodzone powietrzem a ta czerwona bardziej mi sie podoba zauważyłem że ma nachodzącą kanape na baki wydaje mi sie wieksza czy to tylko wrażenie czy faktycznie tak jest? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawela Opublikowano 1 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2006 czerwona DT to MX, i jest to nastepca tej czarnej (starszy MX). potem byly kolejne 'generacje' LC i LC2 i po mojemu lepiej uzbierac wiecej kacy i kupic chlodzona ciecza niz bawic sie w starego MXa. Ale wybor nalezy do Ciebie;) PZDR Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damek0007 Opublikowano 1 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2006 No i kur** h** niema tłoka mieli miec a tu sie okazało że niema tłoka na 2 szlif wiecie gdzie można kupić tłok do yamahy tdr 125 na 2 szlif oprucz kemota bo tam są jakieś inne wymiary????przyłączam sie do proźby tylko chodzi o dt125r i tłok do 1szlifu :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jackuzy Opublikowano 1 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2006 (edytowane) Gdzie w 50 MX sprawdza sie stan oleju w skrzyni biegów . I jaki olej lejecie może być zwykły HIPOL ?? :biggrin:Hipolowi mówimy stanowcze nie :D.....wlej półsyntetyka 10W30 albo 10W40...marki zapewne podadzą Ci koledzy ;)......a to jak się sprawdza...to odkręć korej wsadz palucha...jak masz mokry od oleju opuszek to jest OK jak suchy to mało oleju :D.....a jak chcesz dokłądnie to tylko zlać i nalać spowrotem....;) tak jak mówił Pawela...Czerwona to nowszy MX czarna to starszy model (jak ja mam) ta czerwona może miec rame już z LC...wcale sie nie zdziwie bo stoi wyżej i ma inaczej mocowane podnóżki...zreszta przeciez MX produkowali chyba do 89roku...jak się nie mylę a co do jej zalet to przedewszystkim jest dużo lżejsza od LC....DT80MX z 81 roku taka jak moja waży gotowa do jazdy 90kg....ile LC wazy nie musze mówić...dzieki temu jest naprawde zrywnym motorkiem pomimo nieco mniejszej mocy :icon_mrgreen: i bardzo zwrotnym :D niemniej w LC nie masz obawy o przegżanie silnika (az tak dużej ;)) i inne zalety jak nieco inne zawieszenie....MX starszy jest niższy i ma inne siedzenie....jak nie masz kasy kup MX i będziesz zadowolony jak masz pespektywy na kase albo masz więcej kup sobie LC...:D Edytowane 1 Września 2006 przez Jackuzy Cytuj Jacek Winiarek Fotografia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
predator Opublikowano 1 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2006 Tłoki były na allegro. Zapytajcie tego gościa który ma po 66zł. @ali50 - u dolu jest taka mala wyszukiwarka - wpisujesz jedno słowo i masz wszystko,ja jak chce cos znalesc to nie zajmuje mi to więcej niż 1min Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Litrus Opublikowano 2 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2006 Cytat(Litrus @ 31 Sierpień 2006 - 23:10) * mam nadzieje jutro biore sie za zakladanie cylindra 80cc (IMG:style_emoticons/default/smile.gif)Mam nadzieje ze jak wsadze membrane to juz bedzie wchodzil na obroty .Pozdrawiam i dobrej nocy (IMG:style_emoticons/default/wink.gif) Ty masz ten cylinder rozwiercony, czy to jest cylinder z DT80?....musze zapytac (IMG:style_emoticons/default/D.gif) Nie dostalem do motoru cylinder tlok i pierscienie firmy polini. Jest to tuningowy cylinder 80cm Jackuzytak jak mówił Pawela...Czerwona to nowszy MX czarna to starszy model (jak ja mam) ta czerwona może miec rame już z LC...wcale sie nie zdziwie bo stoi wyżej i ma inaczej mocowane podnóżki...zreszta przeciez MX produkowali chyba do 89roku...jak się nie mylę a co do jej zalet to przedewszystkim jest dużo lżejsza od LC....DT80MX z 81 roku taka jak moja waży gotowa do jazdy 90kg....ile LC wazy nie musze mówić...dzieki temu jest naprawde zrywnym motorkiem pomimo nieco mniejszej mocy D.gif i bardzo zwrotnym D.gif niemniej w LC nie masz obawy o przegżanie silnika (az tak dużej j.gif) i inne zalety jak nieco inne zawieszenie....MX starszy jest niższy i ma inne siedzenie....jak nie masz kasy kup MX i będziesz zadowolony jak masz pespektywy na kase albo masz więcej kup sobie LC...D.gif Tak dokladnie mx byly produkowane do 89 roku (moja jest wlasnie z 89) mam ostatni model mxa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Xnn Opublikowano 2 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2006 (edytowane) Ja mam yamahe dt50 rocznik 2005 no i mam jeden znaczący problem, przy dłuższej, wolnej jeździe z prędkością do 30 km/h silnik przegrzewa mi się. Ma ktoś może pojęcie dlaczego? Edytowane 2 Września 2006 przez Xnn Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jackuzy Opublikowano 2 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2006 Ja mam yamahe dt50 rocznik 2005 no i mam jeden znaczący problem, przy dłuższej, wolnej jeździe z prędkością do 30 km/h silnik przegrzewa mi się. Ma ktoś może pojęcie dlaczego? Pierwsze co mi się nasuneło to za wono jedziesz :biggrin:...na jakich obrotach jedziesz te 30 na godzine bo jak ją zyłujesz na 6000 to sie nie dziwie że sie przegrzewa Cytuj Jacek Winiarek Fotografia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Litrus Opublikowano 2 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2006 powiedzcie mi ... (nie jezdze w wodzie)czy zalozyc filtr stozkowy ? zawsze mniej osprzetu i teoretycznie lepsze osiagi ... czy odczuje chociaz troche przyplywu mocy ? bo naprzyklad koledze w skuterze duzo dal stozek i dlatego pytam :cool:Z gory dzieki za odpPozdrawiam :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jackuzy Opublikowano 2 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2006 powiedzcie mi ... (nie jezdze w wodzie)czy zalozyc filtr stozkowy ? zawsze mniej osprzetu i teoretycznie lepsze osiagi ... czy odczuje chociaz troche przyplywu mocy ? bo naprzyklad koledze w skuterze duzo dal stozek i dlatego pytam :cool:Z gory dzieki za odpPozdrawiam :biggrin: Stożek nie nadaje się w teren..bo mimo iz nie jeździsz w wodzie to i tak latasz zazwyczaj po piachu czy szutrach...a tam się kurzy i momentalnie zapcha Ci ten odsłonięty filterek...(wiem co mówie bo sam troche CZ jeżdziłęm w ogóle bez filtra....nie jest to przyjemne dla silnika :cool:) kiet jak się jeszcze zapcha gożej jak masz kiepski filterek i ten drobny pył idzie ci do silnika i go mimo wszytko niszczy....lepiej zostaw jak jest i nawilżaj filtr ten co masz...:P Cytuj Jacek Winiarek Fotografia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Xnn Opublikowano 2 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2006 Po pierwsze czasem trza jechać trochę :biggrin: wolniej (albo stać w miejscu) , a poza tym no kufa przecież jest chłodzona cieczą nie powinno tak być... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.