kkarczu Opublikowano 3 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2007 na początek sprawdż czy iglice dobrze włożyłes a potem najlepiej spręzarką albo cienkim drucikiem przeczysć tą rurkę do której wchodzi paliwo z wezyka bo jak ona jest zapchana to paliwo nie będzie wchodziło do gażnika Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rajdowiec Opublikowano 3 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2007 Witam.kiedys chcialem przeczyscic gaznik w ymaha 80 i gdy juz go rpzeczyscilem to motor nie chciall odpalic próbowalem z z 2 go pchać ale tez nic nie dalo nie dawal znaków zycia.postanowilem go zostawic.ale wczoraj pomyslalem ze sobie kupei cos mocniejszego i ponownie rpzeczyslilem gaznik ale tez nic nie dal,zmienialem swiece na inne,iskry mialy dobre ale nic nie reagowalo.wziolem strzykawkę i wpryslem bezpośrednio do cylindra paliwo i gdy go popchonel to odpalil ale po 5 sekundach zgasl(pewnie sie to paliwo co wstzryknolem skonczylo) nie wiem co teraz zrobic cos blokuje mu dostęp paliwa pomozcie mi prosze.będe wdzięcznySprawdz czy paliwo znajduje sie w komorze pływakowej(wtedy bedziesz widział czy iglica puszcza pliwo),potem sprawdz dysze czy nie są zabrudzone,a na końcu przedmuchaj go sprezonym powietrzem(wszystkie kanaliki),Pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sir_tomek Opublikowano 3 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2007 (edytowane) Witam. Rozkręciłem dziś silnik od strony sprzegła, żeby zobaczyć czemu kopka przepuszcza. No i okazało się, że są z deka zjechane zęby na tej zębatce pomiędzy kopką, a sprzegłem. Myślę, że stało się tak ponieważ lekko 'ścinana', bo była za gruba i zębatka starteru nie łapała w całości zębów. Ma ktoś może na sprzedaż takową zębatkę w dobrym stanie? Edytowane 3 Marca 2007 przez sir_tomek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Borman Opublikowano 3 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2007 sprawdzalem, komorze plywakowej jest paliwo,ale go caly czas zalewa :/ co robic:/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baro Opublikowano 3 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2007 sprawdzalem, komorze plywakowej jest paliwo,ale go caly czas zalewa :/ co robic:/przygnij pływak jak za dużo wachy :buttrock: zobacz czy dokreciłeś dysze :banghead: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aDiJoS Opublikowano 3 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2007 Siemka jak moge sprawidzić czy moje Cdi działa? Bez rozpukania tej obudowy oczywiście. Miernikiem na kablach? Bo nie mam iskry przejżałem całą elektrykę żeby nie wysuwać pochopnych wniosków że to od razu Cdi i nadal nie wiem co to jest lecz niestety nie mam jak sprawdzić w innej Dt LC w pobliżu raczej nie ma. Z gory dzieki za pomoc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rajdowiec Opublikowano 3 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2007 sprawdzalem, komorze plywakowej jest paliwo,ale go caly czas zalewa :/ co robic:/Nie bardzo rozumiem w poprzednim poscie którym pisałeś ze silnik do dostaje paliwa(po wstrzyknieciu paliwa na tłok zagdakał i jak wypalił to zgas)a teraz ci zalewa świece? A to musiałęs coś zrobić iż teraz zalewa. Sprawdz poziom oraz dysze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mayday26 Opublikowano 3 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2007 Witam!Kupiłem dt 125r i mam pytanie odośnie kontrolki oleju która świeci się na luzie (bez względu czy wysokie czy niskie obroty), a jak zapne jakiś bieg to gaśnie - coś chyba jest nie tak? Niestety jak ją kupowałem to kostka była odpięta i nic nie świeciło. Chyba że oleju jest za mało (jak to sprawdzić bo miarki nie ma tylko napis że ma go być 750 ml) Dzięki i pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bart90dt125 Opublikowano 4 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2007 (edytowane) co do kontrolki to gdzieś już było o tym bo czytałem ale nie pamiętam i kontrolka jest od oleju w dozowniku a nie w silniku, ale nie jestem pewien, a poziomu oleju nie sprawdzisz, możesz tylko wylać stary i nalać nowego (nie dolewać). Ile dałeś za swoją dt i który rok? Edytowane 4 Marca 2007 przez bart90dt125 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzyniu Opublikowano 4 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2007 Siema. na poprzednich stronach było pytanie na temat przerywającego moto. Mam taki problem ale jak potrzymam gaz do konca i przejdzie tą "barierę" 7 tys. to juz jest dobrze. I jeszcze gdy np go piłuje kilka min podczes jazdy to gasnie. Poczekam chwile niech ostygnie i jest dobrze. Temp. jest wtedy kawałeczek za połową a silnik nie jest przegrzany. Co może byc przyczyna?Mógłby mi ktos opisac dokładnie jak jest rozwiązany zapłon w dt 80 lc2 z 86r. Do czego służą poszczegolne rzeczy itp. dzieki :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rajdowiec Opublikowano 4 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2007 Siema. na poprzednich stronach było pytanie na temat przerywającego moto. Mam taki problem ale jak potrzymam gaz do konca i przejdzie tą "barierę" 7 tys. to juz jest dobrze. I jeszcze gdy np go piłuje kilka min podczes jazdy to gasnie. Poczekam chwile niech ostygnie i jest dobrze. Temp. jest wtedy kawałeczek za połową a silnik nie jest przegrzany. Co może byc przyczyna?Mógłby mi ktos opisac dokładnie jak jest rozwiązany zapłon w dt 80 lc2 z 86r. Do czego służą poszczegolne rzeczy itp. dzieki :icon_twisted: Moze dziać sie cos takiego (czyli przerywanie silnika po nagrzaniu) gdy uszkodzona jest cewka wysokiego napiecia(mój kumpel miał taki przypadek) ,pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sebav Opublikowano 4 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2007 Moze dziać sie cos takiego (czyli przerywanie silnika po nagrzaniu) gdy uszkodzona jest cewka wysokiego napiecia(mój kumpel miał taki przypadek) ,pozdr No włąśnie tak sie u mnie działo, tylko to na początku działo mi sie w mgle i jak wjechałem w kałużę, i byłem przekonany ze elektryka to zaizolowałem całą elektryke i cały dzien jeździłem i na niskich biegach czyli na pewno miał wysoką temperature i jak wyjeździłem paliwo wlałem inne wtedy znowu przerywał i gasł, jak wrzucałem ssanie to jakoś jeszcze jechał a po wyłaczeni ssania po 5s gasł Teraz kopie 15 razy i jak już odpali na ssaniu to po chwile gaśnie, teraz nie mam pojecia co to możę być, jak tylko wystawie moto to zobaczy czy jest lepiej na innej benzynie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sebav Opublikowano 4 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2007 Moze dziać sie cos takiego (czyli przerywanie silnika po nagrzaniu) gdy uszkodzona jest cewka wysokiego napiecia(mój kumpel miał taki przypadek) ,pozdr No włąśnie tak sie u mnie działo, tylko to na początku działo mi sie w mgle i jak wjechałem w kałużę, i byłem przekonany ze elektryka to zaizolowałem całą elektryke i cały dzien jeździłem i na niskich biegach czyli na pewno miał wysoką temperature i jak wyjeździłem paliwo wlałem inne wtedy znowu przerywał i gasł, jak wrzucałem ssanie to jakoś jeszcze jechał a po wyłaczeni ssania po 5s gasł Teraz kopie 15 razy i jak już odpali na ssaniu to po chwile gaśnie, teraz nie mam pojecia co to możę być, jak tylko wystawie moto to zobaczy czy jest lepiej na innej benzynie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Borman Opublikowano 4 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2007 Rajdowiec zle napisalem tam.poprostu on dostaje paliwo tylko go zalewa ,ale jak strzykawka wlalem troszke paliwa do cylindra to odpalil ale zaraz zgasl ,troche to dziwne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kkarczu Opublikowano 5 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2007 zdejmnijcie siedzenie i wyciągnicie filtr powietrza zobaczycie czy to coś wam da u mnie to własnie było tylko że wyprałem fillter i dalej nic musze kuypić nowy albe spubujcie as zeby to zrobic szybciej to wyciagnijcie ta gumowa rure co idzie od gaznika w stronre siedzeenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.