Skocz do zawartości

Wszystko o Yamaha DT 50, 80 i 125


Rekomendowane odpowiedzi

Mam okazje załatwić przeglad na motorower i zaplacilbym cos tam w urzedzie celnym, ale nie mam umowy kupna sprzedaży z niemcem co mam zrobić?? Co jeśli spisałbym powiedzmy fałszywa umowe?? Moze jest jakis inny sposób?

 

A to co nie masz dokumentów do niego? Przeciez jakąs umowe musisz mieć?

 

No cóż jak spiszesz i cię złapią to masz przechlapane ;] zresztą "załatwienie" przeglądu to tez nie zbyt legalna sprawa ;]

 

To forum nie jest najlepszym miejscem na pytanie o takie rzeczy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sorki ze przerwę ale mam pytAnko mam dt 50 sm/r z 2004 roku i jest problem bo moja dt wkręca się na max 7000obrotów (jest odblokowana);/ przy czym dt kumpla 50 r wkreca spokojnie na 10000-11000 obrotów po 2 jest moja dt mułowata mam problem zeby podjechac pod górkę na którą kolega zalokowaną dt podjedzie bez problemu jak sie rozpedzi to idzie jak burza ale potrzeba troche miejsca do tego czy można coś z tym zrobić??

 

sorki ze przerwę ale mam pytAnko mam dt 50 sm/r z 2004 roku i jest problem bo moja dt wkręca się na max 7000obrotów (jest odblokowana);/ przy czym dt kumpla 50 r wkreca spokojnie na 10000-11000 obrotów po 2 jest moja dt mułowata mam problem zeby podjechac pod górkę na którą kolega zalokowaną dt podjedzie bez problemu jak sie rozpedzi to idzie jak burza ale potrzeba troche miejsca do tego czy można coś z tym zrobić??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam ponownie.Wydaje mi sie ze musze zrobic szlif bo w mojej dt jak sie silnik rozgrzeje to cos jakby tłok szorował o cylek i moc straciła :) .Chyba musze zrobic szlif ale chciałem zapytac czy nie mieliscie takich przypadków z szorowaniem tłoka o cylinder :) :icon_evil: .Nie jestem zbyt mechaniczny, poniewaz miałem wczesniej ogara 205 :) a tam jak wiadomo nic skomplikowanego.Dlatego wrazie robienie szlifu chciałbym zapytac:

1.Czy tłok taki jak w KLASIE jest odpowiedni czy lepiej kupic jakis drozszy lepszej firmy??

2.Jaki rozmiar tłoka mam kupic??

3.Czy wyjmę tłok bez rozpoławiania silnika??

4.Czy jak juz zmieniam tłok zmieniac łozyska na korbowodzie??

 

 

p.s Gdzie dokładnie jest kostaka CDI bo jakos nie moge znalezc :)

 

Z góry dzieki za odpowiedz .Pozdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam ponownie.Wydaje mi sie ze musze zrobic szlif bo w mojej dt jak sie silnik rozgrzeje to cos jakby tłok szorował o cylek i moc straciła :icon_eek: .Chyba musze zrobic szlif ale chciałem zapytac czy nie mieliscie takich przypadków z szorowaniem tłoka o cylinder :( ;) .Nie jestem zbyt mechaniczny, poniewaz miałem wczesniej ogara 205 :flesje: a tam jak wiadomo nic skomplikowanego.Dlatego wrazie robienie szlifu chciałbym zapytac:

1.Czy tłok taki jak w KLASIE jest odpowiedni czy lepiej kupic jakis drozszy lepszej firmy??

2.Jaki rozmiar tłoka mam kupic??

3.Czy wyjmę tłok bez rozpoławiania silnika??

4.Czy jak juz zmieniam tłok zmieniac łozyska na korbowodzie??

p.s Gdzie dokładnie jest kostaka CDI bo jakos nie moge znalezc :icon_razz:

 

Z góry dzieki za odpowiedz .Pozdr.

 

3 tłok wyjmiesz. trzeba zdjąć głowice a potem cylinder i masz tłok na wierzchu. zdejmujesz ze sworznia i konioc.

4 myśle ze nie ma sensu wymieniać tego łożyska jesli jest w dobrym stanie. niech sie inni wypowidza na ten temat

 

odpowiedz na p.s - tez sie nad tym zastanawialem. cdi masz pod bakiem. musisz go zdjac bo inaczej nie zobaczysz - jest na jednej srubie wiec zadna fatyga. cdi masz przy ramie po lewej stronie. (patrząc w kierunku przodu motocykla) mała kostka do ktorej jest kilka kablow podłączone. trzyma sie prawdobodobnie na takiej gumowej kwadratowej opasce. tylko niech Ci sie nie pomyli ten moduł z kostką po prawej stronie ktora idzie do fajki. moduł to ta mniejsza. i jak chcesz odblokowac to radze zebys uwazal. u mnie w sumie to nic nie poprawilo bo i bez tego motor wkrecal sie dosc wysoko.

powiedzcie mi jakie macie obroty silnika w swoich yamahach na szostce przy predkości 75 - 80 km/h. ja mam 7,5 tyś i koniec. nie jedzie wiecej. czy to normalne? wydech ma pusty i na luzie wkreca sie tez dosc wysoko wiec cdi jest ok. serdecznie prosze o odpowiedz.

Edytowane przez guma
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Mam kilka pytań odnośnie zachowan mojej DT.

 

1. Piszczy mi zawieszenie z tyłu. Głównie przy odbijaniu, kiedy siadam na moto również. Moto stał przez 10 dni w garażu (nie było mnie). Czy to może być powodem ? Kiedy trochę pojeżdzę, to piszczy mniej, ale jednak piszczy.

 

2. Wczoraj byłem z kumplem w lesie i kręciliśmy filmik rowerowy. Zauważyłem, że moto jakoś dziwnie się zachowuje przy dodawaniu max gazu. Przyspiesza normalnie, do pewnego momentu (ok. 7-8k obrotów), potem jakoś dziwnie pracuje (jakby dziura w mocy), potem przyspiesza dalej normalnie. Problem występuje głownie na 1 i 2 biegu. Moto ma przejechane 13600 km. Przy 13k kilometrów był w serwisie na przeglądzie gwarancyjnym i wszystko było ok. Czy to oznaki kończącego się tłoka ? Czy poprostu moto mogło stracić temperaturę (wiadomo, jazda, 20 min przerwy, jazda, przerwa.. jak to przy robieniu filmu :) ), i dlatego tak pracowało (objawy jak na zimym silniku) ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam!

1. Piszczy mi zawieszenie z tyłu. Głównie przy odbijaniu, kiedy siadam na moto również. Moto stał przez 10 dni w garażu (nie było mnie). Czy to może być powodem ? Kiedy trochę pojeżdzę, to piszczy mniej, ale jednak piszczy.

 

Miałem tak u siebie.

Przesmaruj dzwignie wachacza (o ile w DT125 jest - nie orientuje się ) , u mnie pomogło.

 

2. Wczoraj byłem z kumplem w lesie i kręciliśmy filmik rowerowy. Zauważyłem, że moto jakoś dziwnie się zachowuje przy dodawaniu max gazu. Przyspiesza normalnie, do pewnego momentu (ok. 7-8k obrotów), potem jakoś dziwnie pracuje (jakby dziura w mocy), potem przyspiesza dalej normalnie. Problem występuje głownie na 1 i 2 biegu. Moto ma przejechane 13600 km. Przy 13k kilometrów był w serwisie na przeglądzie gwarancyjnym i wszystko było ok. Czy to oznaki kończącego się tłoka ? Czy poprostu moto mogło stracić temperaturę (wiadomo, jazda, 20 min przerwy, jazda, przerwa.. jak to przy robieniu filmu ), i dlatego tak pracowało (objawy jak na zimym silniku) ?

 

Może coś z zaworem wydechowym?

 

Niech wypowie się jakiś 'szpec' na ten temat...

 

Pozdro KszyHoo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam Mam problem z moja Yamaszka DT 50r rok 2006. Po kazdym wyjeciu akumulatora, przestawia mi sie licznik i wskazuje jakies 30 km szybciej ( pasazerowie zdziwieni ) ale niestety tesh szybciej nabija zrobione kilometry, zawsze to przestawial sie po jakims czasie a teraz jush z miesiac to trwa. Jak mam go poprawnie ustawic. do dyspozycji mam tylko jeden guziczek mode co dale??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wielkie dzieki za odpowiedz ale prosiłbym jeszcze kogos o odpowiedz na 1 i 2 :)

 

 

BYŁO NA TEN TEMAT!!! jakbys poszukał to byś wiedział! Tłok ze sklepu KLASA jest bardzo dobry do normalnej jazdy.... nie jest to tłok wyczynowy ale ekonomiczny niemniej polecam ... sam mam :bigrazz:

 

a wymiar to musisz sam sprawdzić :] zdejmiesz cylek zobaczysz jaki był tłok, zobaczysz w jakim stanie jest cylek... jak jest porysowany to do szlifu i następny nadwymiar w stosunku do tłoka jaki masz... jak nie to mozesz zrobić bez szlifu niemniej zawsze lepiej jest zrobić od razu szlif... zatem wyciągasz patrzysz jaki masz tłok kupujesz na +1 nadwymiar lub +2 (+1 wystarczy jak jest ładny cylek) idziesz do zakładu gdzie szlifują cylindry i robią ci szlif pod tłok :) koniec :wink:

 

Potem składasz.. docierasz jakieś 500km i ognia :D

 

http://moto.allegro.pl/item225081516_motor...zja_tanio_.html co to za moto?? kolega mowi ze to dt'ka ale mi jakos na nia nie wyglada ile moze kosztowac licznik i przerobienie na enduro z supermoto??

 

Jakieś konkretny chiński pic... ni cholery nie ruszac tego patykiem :P (no chyba ze ma ochotę spróbować to może się okazać fajne :P )

 

HAHAHA http://bike-exchange.com/display_picture.p...100629&adtype=n

ten motorek to jak nazwa na boczku wskazuje Vulcan SM125 :P

 

pozdro :D

Edytowane przez Jackuzy
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...