Skocz do zawartości

Wszystko o Yamaha DT 50, 80 i 125


Rekomendowane odpowiedzi

a jaka powinna być żarówka do dt 80 lc2 z przodu bo mi się zdaje, że mam od samochodu.

i jeszcze jedno : dzisiaj ściągnąłem cały wydech gianelli do malowania a więc odkręciłem jedną śróbkę a druga..... poprostu odleciała ) zaś się dopiero skapnąłem, ze wystarczy odczepić dwie sprężyny i nie odkręcać od cylindra :P :P :banghead: ) i teraz wydech trzyma się na jednej szpilce przy cylindrze :banghead: i są lekkie przedmuchy i trochę hałasuje i teraz pytanie co ja mam z tym zrobić ? poskładać wszystko na sylikon wysokotemperaturowy ? kawałek szpilki wystaje to nie wiem wykręcić ją ? a jak wykręcić to w jaki sposób ? bo wiem, że takie rzeczy się trudno wykręca. Prosił bym o szybką odpowiedź

 

 

Żadnego silikonu bo to i tak Ci nic nie da tam jest dużo więcej niż 350 stopni które sylikon wytrzyma. Musisz spróbować ta szpilkę wykręcić, na pewno się da spróbuj ją naciąć lub spiłować w formę łba od śruby i odkręcić kluczem albo czymś w podobie...generalnie proponuje pokombinować bo w takich przypadkach najlepsze jest kombinowanie aż się uda :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Malutkie sprostowanie.

Tłok Malossi kosztuje 320zł.

 

tłoczysko :icon_razz:

 

Przyszło jakieś 4 dni temu :evil:

 

Wybacz EnduroMax, nie mogłem się powstrzymać.

Pozdro KszyHoo.

 

BTW.

Zamawiałem z Megabetu właśnie.

Jest niemiecka strona, z której sprowadzenie wychodzi taniej, ale ja potrzebowałem nadwymiar, którego Niemcy nie mieli.

 

Niemiecka Stronka

Edytowane przez kszyhoo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej!

 

Miałbym wielką prośbę do wszystkich którzy mają DT LC i LCII :notworthy: otóż czy moglibyście zmierzyć rozstaw śrub na króćcu łączącym gaźnik z cylindrem? Tym gumowym. mierzcie od krawędzi do krawędzi otworu czyli nie na oko środek otworu tylko całe razem z Otworem. Będę wdzięczny no i pewnie jakieś :biggrin: się znajdzie ;)

 

a poza tym ma ktoś na zbyciu gaźnik (może wraz z króćcem ) do LCII tak się zastanawiam czy takiego nie założyć...20mm to ma (oryginał w MX ma 16) tyle co ten gaźnik od WSKi ale to jest gówno i bardzo bym chciał założyć coś porządnego i japońskiego :)

 

Pozdro.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam!

 

Mam pewien problem z moja yamaha TDr 125 a mianowicie chodzi mi o jej osiagi.... nie przekracza 80km/h

Wymienilem przy niej koncowke oraz wybebeszylem dyfuzor, ale zmienilo to tylko moc i przyspieszenie jednak predkosc sie nie zmienila...

Bylem u mechanika ktory po wczesniejszym oblukaniu sprzeta powiedzial ze nie ma zadnej blokady CDI bo moto wkreca sie na max obroty na kazdym biegu tylko ze jak osiagnie licznikowe 80km/h poprostu tak jak by slabl i nie dostawal paliwa....

 

poszperalem troche w niemieckiej instrukcji i znalazlem cos takiego:

 

Nur deutsche modellle mit drehzahlbegrenzer:

Der drehzahlbegrenzer, mit dem sieses motorrad ausgerustet ist, verhindert, dass die fahrgeschwindigkeit 80km/h uberschreitet.

 

co po przetlumaczeniu wyglada mniej wiecej tak:

 

Der drehzahlbegrenzer, mit dem sieses motorrad ausgerustet ist - ten uchwytowy licznik przy motorze jest wyposazony w takie cos co powstrzymuje(=verhindert sein=byc powstrzymywanym) żebys nie przekraczal 80km/h.

 

nie wiem tylko jak interpretowac drehzahlbegrenzer.... moze jest to modul ktory jest fabrycznie zablokowany skoro nie ma podpietej kostki CDI a moze jest to licznikowa blokada ktora odcina doplyw paliwa bo wskazaniu 80km/h???

 

Bardzo prosze o pomoc...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam!

 

Mam pewien problem z moja yamaha TDr 125 a mianowicie chodzi mi o jej osiagi.... nie przekracza 80km/h

Wymienilem przy niej koncowke oraz wybebeszylem dyfuzor, ale zmienilo to tylko moc i przyspieszenie jednak predkosc sie nie zmienila...

Bylem u mechanika ktory po wczesniejszym oblukaniu sprzeta powiedzial ze nie ma zadnej blokady CDI bo moto wkreca sie na max obroty na kazdym biegu tylko ze jak osiagnie licznikowe 80km/h poprostu tak jak by slabl i nie dostawal paliwa....

 

poszperalem troche w niemieckiej instrukcji i znalazlem cos takiego:

 

Nur deutsche modellle mit drehzahlbegrenzer:

Der drehzahlbegrenzer, mit dem sieses motorrad ausgerustet ist, verhindert, dass die fahrgeschwindigkeit 80km/h uberschreitet.

 

co po przetlumaczeniu wyglada mniej wiecej tak:

 

Der drehzahlbegrenzer, mit dem sieses motorrad ausgerustet ist - ten uchwytowy licznik przy motorze jest wyposazony w takie cos co powstrzymuje(=verhindert sein=byc powstrzymywanym) żebys nie przekraczal 80km/h.

 

nie wiem tylko jak interpretowac drehzahlbegrenzer.... moze jest to modul ktory jest fabrycznie zablokowany skoro nie ma podpietej kostki CDI a moze jest to licznikowa blokada ktora odcina doplyw paliwa bo wskazaniu 80km/h???

 

Bardzo prosze o pomoc...

 

 

chyba mylisz podstawowe pojęcie (tak wynika z Twojego tekstu) blokada to nie jest kostka CDI podpięta gdzieś na kablach tylko blokada jest W kostce CDI, w seryjnym module (cdi) jest niebieski kondensator (mowie o 80tce bo nie wiem jak w 125-poszukaj) i trzeba go wywalić. W każdym bądź razie blokadą jest sam moduł a nie jakaś dodatkowo podczepiana kostka...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tego co mi wiadomo zeby ją przerobic na 50ccm musiał byś zmienić cylek z głowicą, tłok i korbowód bo skok tłoka jest inny w 50ccm. Ale to proponuje poszukać wymiarów korbowodów i sprawdzić. A jaki rocznik tego motorka i czemu taka kombinacja?

Edytowane przez Jackuzy
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

coś mi lata w dyfuzorze, w środku, nie wiem co o może być, dzwieczy jak jakiś metal ale to nie moze być zadna nakrętak itp. bo niby jak by tam miałą wlecieć,

co to może być, podczas jazdy tego nie słychać , ale troche mnie to intrygóje, w moto nie zauważyłem spadku mocy itp.?? może głupie pytanie ale troche mnie juz męczy że cos tam mam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tego co mi wiadomo zeby ją przerobic na 50ccm musiał byś zmienić cylek z głowicą, tłok i korbowód bo skok tłoka jest inny w 50ccm. Ale to proponuje poszukać wymiarów korbowodów i sprawdzić. A jaki rocznik tego motorka i czemu taka kombinacja?

 

 

haha jak to czemu taka kombinacja?? Gościu pewnie chce dt80 na 49ccm zarejestrować, chyba ktoś już wcześniej męczył tem temacik :clap: (nie wiem gdzie to dokładnie jest:/ )

 

P.S ma ktoś przy dt80lc II założone kierunki od Xt (te kwadratowe) lub jakieś inne, bo moje mnie wkurzają:/, a chciałbym zobaczyć jak to wygląda :icon_mrgreen: :crossy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...