Jackuzy Opublikowano 10 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2007 a jaka powinna być żarówka do dt 80 lc2 z przodu bo mi się zdaje, że mam od samochodu. i jeszcze jedno : dzisiaj ściągnąłem cały wydech gianelli do malowania a więc odkręciłem jedną śróbkę a druga..... poprostu odleciała ) zaś się dopiero skapnąłem, ze wystarczy odczepić dwie sprężyny i nie odkręcać od cylindra :P :P :banghead: ) i teraz wydech trzyma się na jednej szpilce przy cylindrze :banghead: i są lekkie przedmuchy i trochę hałasuje i teraz pytanie co ja mam z tym zrobić ? poskładać wszystko na sylikon wysokotemperaturowy ? kawałek szpilki wystaje to nie wiem wykręcić ją ? a jak wykręcić to w jaki sposób ? bo wiem, że takie rzeczy się trudno wykręca. Prosił bym o szybką odpowiedź Żadnego silikonu bo to i tak Ci nic nie da tam jest dużo więcej niż 350 stopni które sylikon wytrzyma. Musisz spróbować ta szpilkę wykręcić, na pewno się da spróbuj ją naciąć lub spiłować w formę łba od śruby i odkręcić kluczem albo czymś w podobie...generalnie proponuje pokombinować bo w takich przypadkach najlepsze jest kombinowanie aż się uda :wink: Cytuj Jacek Winiarek Fotografia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bart90dt125 Opublikowano 10 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2007 jackuzy popieram tylko szyszunia pamiętaj żeby ci opiłki nie naleciał w cylek. proponuje czymś zatkać, jakąś folią czy czymś Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
EnduroMax Opublikowano 10 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2007 No bo do malossi kosztuje 310zł. Patryk:Dźwoń do większych sklepów typu - Olek, Martin, Megabet.Teraz już nie pamiętam ale rok temu taka była cena. Cytuj http://www.flickr.com/photos/29858352@N03/Zapraszam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kszyhoo Opublikowano 10 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2007 (edytowane) Malutkie sprostowanie.Tłok Malossi kosztuje 320zł. tłoczysko :icon_razz: Przyszło jakieś 4 dni temu :evil: Wybacz EnduroMax, nie mogłem się powstrzymać.Pozdro KszyHoo. BTW.Zamawiałem z Megabetu właśnie.Jest niemiecka strona, z której sprowadzenie wychodzi taniej, ale ja potrzebowałem nadwymiar, którego Niemcy nie mieli. Niemiecka Stronka Edytowane 10 Lipca 2007 przez kszyhoo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kolo98 Opublikowano 10 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2007 z tej niemieckiej stry dowiedzialem sie ze moja dt ma 115ccm a nie 110ccm :evil: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jackuzy Opublikowano 11 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2007 Hej! Miałbym wielką prośbę do wszystkich którzy mają DT LC i LCII :notworthy: otóż czy moglibyście zmierzyć rozstaw śrub na króćcu łączącym gaźnik z cylindrem? Tym gumowym. mierzcie od krawędzi do krawędzi otworu czyli nie na oko środek otworu tylko całe razem z Otworem. Będę wdzięczny no i pewnie jakieś :biggrin: się znajdzie ;) a poza tym ma ktoś na zbyciu gaźnik (może wraz z króćcem ) do LCII tak się zastanawiam czy takiego nie założyć...20mm to ma (oryginał w MX ma 16) tyle co ten gaźnik od WSKi ale to jest gówno i bardzo bym chciał założyć coś porządnego i japońskiego :) Pozdro. Cytuj Jacek Winiarek Fotografia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MaTesX Opublikowano 11 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2007 Witam! Mam pewien problem z moja yamaha TDr 125 a mianowicie chodzi mi o jej osiagi.... nie przekracza 80km/hWymienilem przy niej koncowke oraz wybebeszylem dyfuzor, ale zmienilo to tylko moc i przyspieszenie jednak predkosc sie nie zmienila...Bylem u mechanika ktory po wczesniejszym oblukaniu sprzeta powiedzial ze nie ma zadnej blokady CDI bo moto wkreca sie na max obroty na kazdym biegu tylko ze jak osiagnie licznikowe 80km/h poprostu tak jak by slabl i nie dostawal paliwa.... poszperalem troche w niemieckiej instrukcji i znalazlem cos takiego: Nur deutsche modellle mit drehzahlbegrenzer:Der drehzahlbegrenzer, mit dem sieses motorrad ausgerustet ist, verhindert, dass die fahrgeschwindigkeit 80km/h uberschreitet. co po przetlumaczeniu wyglada mniej wiecej tak: Der drehzahlbegrenzer, mit dem sieses motorrad ausgerustet ist - ten uchwytowy licznik przy motorze jest wyposazony w takie cos co powstrzymuje(=verhindert sein=byc powstrzymywanym) żebys nie przekraczal 80km/h. nie wiem tylko jak interpretowac drehzahlbegrenzer.... moze jest to modul ktory jest fabrycznie zablokowany skoro nie ma podpietej kostki CDI a moze jest to licznikowa blokada ktora odcina doplyw paliwa bo wskazaniu 80km/h??? Bardzo prosze o pomoc... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Naspin Opublikowano 11 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2007 Witam! Mam pewien problem z moja yamaha TDr 125 a mianowicie chodzi mi o jej osiagi.... nie przekracza 80km/hWymienilem przy niej koncowke oraz wybebeszylem dyfuzor, ale zmienilo to tylko moc i przyspieszenie jednak predkosc sie nie zmienila...Bylem u mechanika ktory po wczesniejszym oblukaniu sprzeta powiedzial ze nie ma zadnej blokady CDI bo moto wkreca sie na max obroty na kazdym biegu tylko ze jak osiagnie licznikowe 80km/h poprostu tak jak by slabl i nie dostawal paliwa.... poszperalem troche w niemieckiej instrukcji i znalazlem cos takiego: Nur deutsche modellle mit drehzahlbegrenzer:Der drehzahlbegrenzer, mit dem sieses motorrad ausgerustet ist, verhindert, dass die fahrgeschwindigkeit 80km/h uberschreitet. co po przetlumaczeniu wyglada mniej wiecej tak: Der drehzahlbegrenzer, mit dem sieses motorrad ausgerustet ist - ten uchwytowy licznik przy motorze jest wyposazony w takie cos co powstrzymuje(=verhindert sein=byc powstrzymywanym) żebys nie przekraczal 80km/h. nie wiem tylko jak interpretowac drehzahlbegrenzer.... moze jest to modul ktory jest fabrycznie zablokowany skoro nie ma podpietej kostki CDI a moze jest to licznikowa blokada ktora odcina doplyw paliwa bo wskazaniu 80km/h??? Bardzo prosze o pomoc... chyba mylisz podstawowe pojęcie (tak wynika z Twojego tekstu) blokada to nie jest kostka CDI podpięta gdzieś na kablach tylko blokada jest W kostce CDI, w seryjnym module (cdi) jest niebieski kondensator (mowie o 80tce bo nie wiem jak w 125-poszukaj) i trzeba go wywalić. W każdym bądź razie blokadą jest sam moduł a nie jakaś dodatkowo podczepiana kostka... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MaTesX Opublikowano 11 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2007 JUPI odlaczylem licznik i moto smiga zajebsicie!!!!!!teraz musze tylko sprawdzic linki zeby licznik dzialal i mi nie odlaczalo:D moze ktos powiedziec jak dokladnie bylo z tymi linkami zeby odlaczyc ta co odcina? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rider123 Opublikowano 11 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2007 Czy do yamahy dt 80LC2 można włożyć jakiś cylinder 50ccm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jackuzy Opublikowano 12 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2007 (edytowane) tego co mi wiadomo zeby ją przerobic na 50ccm musiał byś zmienić cylek z głowicą, tłok i korbowód bo skok tłoka jest inny w 50ccm. Ale to proponuje poszukać wymiarów korbowodów i sprawdzić. A jaki rocznik tego motorka i czemu taka kombinacja? Edytowane 12 Lipca 2007 przez Jackuzy Cytuj Jacek Winiarek Fotografia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bart90dt125 Opublikowano 12 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2007 coś mi lata w dyfuzorze, w środku, nie wiem co o może być, dzwieczy jak jakiś metal ale to nie moze być zadna nakrętak itp. bo niby jak by tam miałą wlecieć,co to może być, podczas jazdy tego nie słychać , ale troche mnie to intrygóje, w moto nie zauważyłem spadku mocy itp.?? może głupie pytanie ale troche mnie juz męczy że cos tam mam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mr_arturoo Opublikowano 12 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2007 mam pytanko ile ma koni ta starsza yamaha dt 50 po odblokowaniu i jak to w ogóle chodzi bo nigdy na tym nie jeźdźiłem?? :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawel125r Opublikowano 12 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2007 tego co mi wiadomo zeby ją przerobic na 50ccm musiał byś zmienić cylek z głowicą, tłok i korbowód bo skok tłoka jest inny w 50ccm. Ale to proponuje poszukać wymiarów korbowodów i sprawdzić. A jaki rocznik tego motorka i czemu taka kombinacja? haha jak to czemu taka kombinacja?? Gościu pewnie chce dt80 na 49ccm zarejestrować, chyba ktoś już wcześniej męczył tem temacik :clap: (nie wiem gdzie to dokładnie jest:/ ) P.S ma ktoś przy dt80lc II założone kierunki od Xt (te kwadratowe) lub jakieś inne, bo moje mnie wkurzają:/, a chciałbym zobaczyć jak to wygląda :icon_mrgreen: :crossy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patryk3860 Opublikowano 12 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2007 Wiecie może gdzie można kupić obicie siedzenia do yamahy dt 80 lc2? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.