Skocz do zawartości

Wszystko o Yamaha DT 50, 80 i 125


Rekomendowane odpowiedzi

włAŚNIE KURNA TE KICK STARTERY W (KOPKI) W DETETKACH TAK SIE SYPIĄ JAK POWALONE NIEDAWNO ILE Z MIECHA ZALEDWIE TEMU WYMIENILEM WSYZTSKIE WALKI OD TEJ KOPKI ZDAWCZY I JAKIS TAM DRUGI Z ZEBATKAMI I LOZYSKA I SIMERINGI POWSADZALEM JAK TRZEBA A TU DALEM DO ELEKTRYKA ROBIL MI PRZYCHDOZE PO DOBIOR A ELEKTRYK RYJE CZACHE ZE 3 RAZY KOPNAL I SIE POSYPALA ZNOWU PATOLOGIUA I LATAM NA PYCHA CALY CZAS ;] A TE WALKI MI MECHANIK DOBRY WYMIANIAL TO NAPEWNO DOBRZE ZLOZYL ;] :banghead:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

włAŚNIE KURNA TE KICK STARTERY W (KOPKI) W DETETKACH TAK SIE SYPIĄ JAK POWALONE NIEDAWNO ILE Z MIECHA ZALEDWIE TEMU WYMIENILEM WSYZTSKIE WALKI OD TEJ KOPKI ZDAWCZY I JAKIS TAM DRUGI Z ZEBATKAMI I LOZYSKA I SIMERINGI POWSADZALEM JAK TRZEBA A TU DALEM DO ELEKTRYKA ROBIL MI PRZYCHDOZE PO DOBIOR A ELEKTRYK RYJE CZACHE ZE 3 RAZY KOPNAL I SIE POSYPALA ZNOWU PATOLOGIUA I LATAM NA PYCHA CALY CZAS ;] A TE WALKI MI MECHANIK DOBRY WYMIANIAL TO NAPEWNO DOBRZE ZLOZYL ;] :evil:

to może zajzyj co tam się naprawde sypneło ;p

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak uwazacie ktory z tych enduro bedzie najlepszy dt 125,kmx 125 mam 180 cm i waze okolo 80 kg bedzie to moje pierwsze enduro,chodzi mi to przedewszystkim o moc ,pokonywanie lasow ,gor.moze macie jakas inna propozycje w cenie do 4 tys.prosze o konkretne odpowiedzidz z gory dziekuje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siema ja mam 186 cm wzrostu i waże 70kg a juz daje rade ze mna yamaszka dt 80 no to wiesz mysle ze dt 125 byla by najodpowiedniejsza mowie ci bardziej sprawdzony motorek a jakie roczniki bys chcial dostac??/:) :evil:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak uwazacie ktory z tych enduro bedzie najlepszy dt 125,kmx 125 mam 180 cm i waze okolo 80 kg bedzie to moje pierwsze enduro,chodzi mi to przedewszystkim o moc ,pokonywanie lasow ,gor.moze macie jakas inna propozycje w cenie do 4 tys.prosze o konkretne odpowiedzidz z gory dziekuje

 

Witam.

Bierz KMX jest łatwiejszy w prowadzeniu.kolega mial KMX a drugi DT to Kmxem na przyspieche odstawiał go jak chciał...

pzdr ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tez myślę ze Kawasaki KMX lepszy, mocniejszy, lżejszy, jednak w obu zawieszenie pozostawia wiele do życzenia, polecałbym Ci się zastanowić nad Aprilią RX 125, jest tam silnik rotaxa o mocy 33KM, waga zaledwie 107kg i zawieszenie USD (UpSideDown- czy jak to sie pisze;p) które o wiele lepiej sprawdza sie w terenie, do wyboru jest jeszcze honda CRM ale nie wiele o niej wiem, ale możesz poczytać i porównać, wiem tylko że jest mocniejsza (ok.28KM)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Bierz KMX jest łatwiejszy w prowadzeniu.kolega mial KMX a drugi DT to Kmxem na przyspieche odstawiał go jak chciał...

pzdr :flesje:

to musiala być jakas dorznieta albo poblokowana ta dt;D ja moją dtka odstawiam kazdego kmx :bigrazz: i polecam na poczatek dt125

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siema,

chce sobie kupić jaki motor enduro i tak obie poczytałem wasze forum i doszłem do wniosku,że najlepiej yamahę dt ale motorków 50cm3 jest mało i są drogie a nie wiem czy nie będzie problemu z zarejestrowaniem 80cm3 na 50,a gdy by był jakiś wypadek????Jak myślicie dostał bym yamahę za jakieś 2500zł a może za granicą lepiej by ie opłacało??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siema,

chce sobie kupić jaki motor enduro i tak obie poczytałem wasze forum i doszłem do wniosku,że najlepiej yamahę dt ale motorków 50cm3 jest mało i są drogie a nie wiem czy nie będzie problemu z zarejestrowaniem 80cm3 na 50,a gdy by był jakiś wypadek????Jak myślicie dostał bym yamahę za jakieś 2500zł a może za granicą lepiej by ie opłacało??

 

 

Witam, z rejestracja 80/50 zawsze sa problemy. Wiec kup DT-tke, juz z blachami na motorower albo z przegladem na 50ccm. Jak juz masz taki papier to wszystko idzie z gorki. W urzedzie tylko mowisz ze nie masz briefu bo moto jest z Holandii.

 

Nie wiem czy kupowanie za granica bardziej sie oplaca. Jak szukalem DT na niemieckich stronach typu Allegro to byly bardzo drogie, no i jeszcze musisz pamietac o kasie wydanej na sama podroz za granice (chyba ze jest gdzies blisko). Sprowadzanie oplaca chyba tylko ludzia ktorzy sie tym zajmuja i jada po kilka moto naraz.

 

Oczywiscie jak spowodujesz wypadek takim moto 80/50 to na pewno nie bedzie przyjemnie.

pozdr.

 

Być może wodziki już masz zużyte i trzeba wymienić.

 

Ile kosztuja takie wodziki. Mam nadzieje ze nie duzo bo ostatnio DT byla remontowanai troche zabulilem.

Dzieki za odpowiedz:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na mnotor mam okolo 3500 zl. jesli jamaha mysle cos minimum z rocznika 91 a jesli chodzi kmx to rocznik 96-99,a ile taka aprilia kosztuje bo cr to miej wiecej sie orientuje ale raczej odpada bo to bardziej cross a ja mysle o enduro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeszcze jest honda crm, osobiście wolałbym bardziej honde lub yamaszkę, o kawie dużo się słyszy opini, dobrych i złych.

 

Jeszcze pytnie mam o linki YPVS czy jeśli sa one założone lepiej moto się zbiera na niskich obrotach?? czy na wysokich jest słabsze jeśli ma te linki??

Jakie sa zalety i wady tych linek??, chętnie kupie wraz z mechanizmem!!

 

Czy ma ktoś serwisówke do dt z 97 roku, bo mam tylko do dt z 87, a potrzebuje schemat elektryki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nikt nie mówił o hondzie cr tylko od poczatku byla mowa o CRM, a to jest enduro.

 

co do tej rejestracji na 50, jak masz przeglad na 50 to nie znaczy ze juz zarejestrowałeś !!!, opinia rzeczoznawcy tez duzo nie pomoże jeżeli nie było modelu 50ccm w roczniku z jakiego masz moto!!! chodzi o to że:

kolega ma dt 80 z i tu własnie problem bo nie pamietam rocznika ale jakoś po 91 i mial przegląd na 50, rzeczoznawce ze zmieniony silnik i przystosowany do max 45km/h idzie z tym do UM i nie zarejestrowali mu na motorower bo w tym roczniku nie bylo DT 50 !!, także moim zdaniem tylko zarejestrowana w PL (na motorower oczywiście) wchodzi w grę jeżeli nie masz prawka, nawet jeżeli masz to lepiej na 50 bo 80 zarejestrowane na 80 sie nie da sprzedać w rozsądnych pieniądzach, bo po co komu kto ma nawet A1 80ccm....

 

podsumowując kupuj tylko 80/50 zarejestrowane w PL

 

takie moje małe spostrzeżenie (nie wiem czy prawdziwe): jak kupiłes od kogoś w PL 80/50 i miałeś wypadek (odejmując prędkość czyli dajmy na to przy 30km/h) i ktoś się przyczepi ze to jest 80ccm, to zawsze mozesz pokazać umowę na której nie ma o tym mowy,a ty kupiłeś w świadomości ze to jest 50 bo tak jest w dowodzie, i teoretycznie wszystko idzie na poprzedniego właściciela...tylko że zawsze jest tak ze to ty mogłeś przerobić maszynkę na 80ccm...;P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nigdy nie słyszałem o czyms takim ale widocznie tak jest. Ja nie miałem problemu z rejstracja a miałem moto z niemiec. Trzeba miec opinie rzeczoznawcy i podpisac zaswiadczenie ze moto nie było rejstrowane w kraju pochodzenia.

 

 

Co do YPVS jake jest jego najlepsdze ustawienie? Czy ma byc otwarty na maxa przed odpaleniem czy moze troche przymkniety i czy jezeli mam orginalne ustawienie(blokada) to czy jest on tez odpowiedzialny za to ze moto kreci sie do ok 5-6 tys.

dzieki :lalag:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...