Skocz do zawartości

Wszystko o Yamaha DT 50, 80 i 125


Rekomendowane odpowiedzi

nie kupuj tego badziewia, to jest prawie ze tak jak bys bez filtra jezdzil. Bardzo szybko sie brudzi i zarzniesdz silnik. Jak juz musi byc stozek, to gąbkowy, ale ich cena zaczyna sie od 150zl.... wtedy to dopiero COS daje.

POzdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie kupuj tego badziewia, to jest prawie ze tak jak bys bez filtra jezdzil. Bardzo szybko sie brudzi i zarzniesdz silnik. Jak juz musi byc stozek, to gąbkowy, ale ich cena zaczyna sie od 150zl.... wtedy to dopiero COS daje.

POzdrawiam

 

no stożkowy filter moze być ale tylko do jazdy po drogach(asfaltowych) bowiem na stożkowym dostaje wiecej powietrza lecz znów gorzej oczyszcza to powietrze niz filtr gąbkowy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

k... nie wiem co jest. moto na wolnych mi gaśnie. jakoś przez godzine ustawiałem gaźnik ale nic nie daje. nie moge wkrecic go na obroty na luzie. dochodzi gdzies do 6000 potem zwalnia i staje na 8500. z tłumika strasznie dymi i kapie olej:///// PROSZE POMÓŻCIE JAK NAJSZYBCIEJ!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam! Poruszałem dziś Yamahą na boki i zobaczyłem, że wyciekła benzyna z tej rurki z tyłu gaźnika. Chciałbym się dowiedzieć czy tak ma być, czy ja coś mam nie tak, jak trzeba?

 

k... nie wiem co jest. moto na wolnych mi gaśnie. jakoś przez godzine ustawiałem gaźnik ale nic nie daje. nie moge wkrecic go na obroty na luzie. dochodzi gdzies do 6000 potem zwalnia i staje na 8500. z tłumika strasznie dymi i kapie olej:///// PROSZE POMÓŻCIE JAK NAJSZYBCIEJ!

 

Pewnie to simmering od strony sprzęgła. Ja tak miałem w Simsonie... Nie dało rady dobrze wkręcić na obroty, a jak już łapał to przerywał co chwilę, strasznie kopcił i pluł olejem z wydechu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mogła się jaszcze jakaś dysza wykręcic w gaźniku jak ja miałem i mieszanki za dużo dostawało ;/

 

Albo simmering jak kolega wyżej napisał

 

i mógł ci pierścień jeszcze pęknąć

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

rozebrałem gaźnik ale nic nie znalazłem. odkreciłem dyfuzor i sprawdziłem pierscionki. sa ok. jak moge spuscic płyn chłodniczy żebym mógł zdjąć cylinder i obejrzeć je całe?? próbowałem szukać na forum bo kiedys chyba było ale nic nie znalazłem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

rozebrałem gaźnik ale nic nie znalazłem. odkreciłem dyfuzor i sprawdziłem pierscionki. sa ok. jak moge spuscic płyn chłodniczy żebym mógł zdjąć cylinder i obejrzeć je całe?? próbowałem szukać na forum bo kiedys chyba było ale nic nie znalazłem

 

Jedynie można zlać płyn w ten sposób, że zdejmujesz ten wąż co idzie do pompki, klapy sprzęgła. Potem przechylasz moto na prawo i ścieka z cylindra. Jak już spuścisz płyn to i olej z silnika przy okazji, bo wszystko mówi na to, że simmering walnął.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mogła się jaszcze jakaś dysza wykręcic w gaźniku jak ja miałem i mieszanki za dużo dostawało ;/

 

Albo simmering jak kolega wyżej napisał

 

i mógł ci pierścień jeszcze pęknąć

 

Ale jakby pierścien je*nął to by raczej masakrycznie na mocy stracił??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co o tym myślicie : http://cgi.ebay.pl/YAMAHA-DT-125-Neuaufbau...1QQcmdZViewItem

Bo może bym to kupił, ale nie wiem czy się opłaca. Wygląd może nie najlepszy, rocznik również, ale nie mogę wygrać z tymi Szwabami żadnej aukcji z DT powyżej 96r. więc kupiłbym to na co mnie (chyba) stać, czyli tą DT. Ale doradźcie mi co robić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

k... nie wiem co jest. moto na wolnych mi gaśnie. jakoś przez godzine ustawiałem gaźnik ale nic nie daje. nie moge wkrecic go na obroty na luzie. dochodzi gdzies do 6000 potem zwalnia i staje na 8500. z tłumika strasznie dymi i kapie olej:///// PROSZE POMÓŻCIE JAK NAJSZYBCIEJ!

 

Ja też mam podobnie w swojej dt 125, tylko nie mogę jej odpalić. Powodem jest słaba iskra na świecy (jutro kupię nową świece). Tak przynajmniej mi sie wydaje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja też mam podobnie w swojej dt 125, tylko nie mogę jej odpalić. Powodem jest słaba iskra na świecy (jutro kupię nową świece). Tak przynajmniej mi sie wydaje.

 

no wymień swiece a jak nie pomoże to sprawdz opór przewodu oraz fajki,i czy moze kabel który nie tyka masy,ten od zapłonu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...