rider123 Opublikowano 19 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2007 Co myślicie o takim filtrze stozkowym http://moto.allegro.pl/item173261871_tunin...niej_30_38.htmlczy z taka obudowa nie bedzie mi sie przedostawaly jakies brudy po jzdzeniu po lesie ??????? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Litrus Opublikowano 20 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2007 nie kupuj tego badziewia, to jest prawie ze tak jak bys bez filtra jezdzil. Bardzo szybko sie brudzi i zarzniesdz silnik. Jak juz musi byc stozek, to gąbkowy, ale ich cena zaczyna sie od 150zl.... wtedy to dopiero COS daje.POzdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jabud Opublikowano 20 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2007 Witam. Czym różni się DT 125 z 1992 r., od DT 125 z lat 1996 – 2000? Wie ktoś? Jeśli tak to bardzo proszę o odp. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rajdowiec Opublikowano 21 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2007 nie kupuj tego badziewia, to jest prawie ze tak jak bys bez filtra jezdzil. Bardzo szybko sie brudzi i zarzniesdz silnik. Jak juz musi byc stozek, to gąbkowy, ale ich cena zaczyna sie od 150zl.... wtedy to dopiero COS daje.POzdrawiam no stożkowy filter moze być ale tylko do jazdy po drogach(asfaltowych) bowiem na stożkowym dostaje wiecej powietrza lecz znów gorzej oczyszcza to powietrze niz filtr gąbkowy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
?ukasz. Opublikowano 21 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2007 (edytowane) dt do 94r mialy mniejszą średnice cylindra Edytowane 21 Marca 2007 przez ?ukasz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
morooseck Opublikowano 21 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2007 k... nie wiem co jest. moto na wolnych mi gaśnie. jakoś przez godzine ustawiałem gaźnik ale nic nie daje. nie moge wkrecic go na obroty na luzie. dochodzi gdzies do 6000 potem zwalnia i staje na 8500. z tłumika strasznie dymi i kapie olej:///// PROSZE POMÓŻCIE JAK NAJSZYBCIEJ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sir_tomek Opublikowano 21 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2007 Witam! Poruszałem dziś Yamahą na boki i zobaczyłem, że wyciekła benzyna z tej rurki z tyłu gaźnika. Chciałbym się dowiedzieć czy tak ma być, czy ja coś mam nie tak, jak trzeba? k... nie wiem co jest. moto na wolnych mi gaśnie. jakoś przez godzine ustawiałem gaźnik ale nic nie daje. nie moge wkrecic go na obroty na luzie. dochodzi gdzies do 6000 potem zwalnia i staje na 8500. z tłumika strasznie dymi i kapie olej:///// PROSZE POMÓŻCIE JAK NAJSZYBCIEJ! Pewnie to simmering od strony sprzęgła. Ja tak miałem w Simsonie... Nie dało rady dobrze wkręcić na obroty, a jak już łapał to przerywał co chwilę, strasznie kopcił i pluł olejem z wydechu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baro Opublikowano 21 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2007 mogła się jaszcze jakaś dysza wykręcic w gaźniku jak ja miałem i mieszanki za dużo dostawało ;/ Albo simmering jak kolega wyżej napisał i mógł ci pierścień jeszcze pęknąć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
morooseck Opublikowano 21 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2007 rozebrałem gaźnik ale nic nie znalazłem. odkreciłem dyfuzor i sprawdziłem pierscionki. sa ok. jak moge spuscic płyn chłodniczy żebym mógł zdjąć cylinder i obejrzeć je całe?? próbowałem szukać na forum bo kiedys chyba było ale nic nie znalazłem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sir_tomek Opublikowano 21 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2007 rozebrałem gaźnik ale nic nie znalazłem. odkreciłem dyfuzor i sprawdziłem pierscionki. sa ok. jak moge spuscic płyn chłodniczy żebym mógł zdjąć cylinder i obejrzeć je całe?? próbowałem szukać na forum bo kiedys chyba było ale nic nie znalazłem Jedynie można zlać płyn w ten sposób, że zdejmujesz ten wąż co idzie do pompki, klapy sprzęgła. Potem przechylasz moto na prawo i ścieka z cylindra. Jak już spuścisz płyn to i olej z silnika przy okazji, bo wszystko mówi na to, że simmering walnął. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
morooseck Opublikowano 21 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2007 A dam rade to sam zrobić?? nigdy nic powazniejszego nie rozbierałem... Dopiero zdjąłem sobie szyne z palca po 3 tygodniach.. myślałem ze troche pośmigam...(zrobiłem 50km) :/// :icon_biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sebav Opublikowano 21 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2007 mogła się jaszcze jakaś dysza wykręcic w gaźniku jak ja miałem i mieszanki za dużo dostawało ;/ Albo simmering jak kolega wyżej napisał i mógł ci pierścień jeszcze pęknąć Ale jakby pierścien je*nął to by raczej masakrycznie na mocy stracił?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jabud Opublikowano 21 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2007 Co o tym myślicie : http://cgi.ebay.pl/YAMAHA-DT-125-Neuaufbau...1QQcmdZViewItem Bo może bym to kupił, ale nie wiem czy się opłaca. Wygląd może nie najlepszy, rocznik również, ale nie mogę wygrać z tymi Szwabami żadnej aukcji z DT powyżej 96r. więc kupiłbym to na co mnie (chyba) stać, czyli tą DT. Ale doradźcie mi co robić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jogi Opublikowano 21 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2007 k... nie wiem co jest. moto na wolnych mi gaśnie. jakoś przez godzine ustawiałem gaźnik ale nic nie daje. nie moge wkrecic go na obroty na luzie. dochodzi gdzies do 6000 potem zwalnia i staje na 8500. z tłumika strasznie dymi i kapie olej:///// PROSZE POMÓŻCIE JAK NAJSZYBCIEJ! Ja też mam podobnie w swojej dt 125, tylko nie mogę jej odpalić. Powodem jest słaba iskra na świecy (jutro kupię nową świece). Tak przynajmniej mi sie wydaje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rajdowiec Opublikowano 21 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2007 Ja też mam podobnie w swojej dt 125, tylko nie mogę jej odpalić. Powodem jest słaba iskra na świecy (jutro kupię nową świece). Tak przynajmniej mi sie wydaje. no wymień swiece a jak nie pomoże to sprawdz opór przewodu oraz fajki,i czy moze kabel który nie tyka masy,ten od zapłonu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.