Skocz do zawartości

Wszystko o Yamaha DT 50, 80 i 125


Rekomendowane odpowiedzi

witam czy ma ktoś części do yamaha dt 80 lc2 interesują mnie takiej jak tylnie światło , linka gazu, linka prędkościomierza , linka obrotomierza , tylni kierónkowskaz , plastik od strony alkumulatora i tłumika i inne .

Jeśli masz jakieśz tych części pisz na maila [email protected]

 

witam mam taki problem. Pare dni temu przestały mi świecieć światła chyba że na maksymalnych obrotach to świecą minimalnie . Czy możecie powiedzieć co się mogło stać ?

 

chciałbym się jeszcze dowiedzieć czy są jakieś sklepy internetowe z częściami do dt lc2 oprócz larssona?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

witam mam taki problem. Pare dni temu przestały mi świecieć światła chyba że na maksymalnych obrotach to świecą minimalnie . Czy możecie powiedzieć co się mogło stać ?

Chyba będziesz musiał wymienic akumulator...

 

Mam pytanie:

Otóż...gdzie mozna kupić cylinder tuningowy (powietrze) do DT50 MX?? i ile by to ewntualnie kosztowało??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam czy ma ktoś części do yamaha dt 80 lc2 interesują mnie takiej jak tylnie światło , linka gazu, linka prędkościomierza , linka obrotomierza , tylni kierónkowskaz , plastik od strony alkumulatora i tłumika i inne .

Jeśli masz jakieśz tych części pisz na maila [email protected]

 

witam mam taki problem. Pare dni temu przestały mi świecieć światła chyba że na maksymalnych obrotach to świecą minimalnie . Czy możecie powiedzieć co się mogło stać ?

 

chciałbym się jeszcze dowiedzieć czy są jakieś sklepy internetowe z częściami do dt lc2 oprócz larssona?

 

 

akumulator orginalnie jest potrzebny do kierunkowskazow i kontrolek takiej jak olej i luz a i jeszcze swiatlo stop

 

mi wszystko daje rade na zapalonych swiatlach i jeszcze akumulator mi laduje a akumulatro mam dorzniety do wymiany i trzyma mi z 1 dzien

 

wiec moze masz cos z cewka?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://sklep.mieloch.pl/index.php?cPath=65...a18f5f311647bb5 tu jest tiuningowy cylinder :icon_biggrin: wydaje mi sie ze podejdzie :rolleyes:

a który masz rocznik??i czy przy takim tuningu trzeba coś wymienić (chodzi mi o gaźnik, tłumik??)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cały czas próbuje zrobić ten czujnik temperatury zauważyłem że od wskaźnika idą 3 kable zielony(który jak rozumię idzie do czujnika w głowicy) brązowy(według mnie masa ale nie jestem pewien bo u mnie idzie do innego czujnika ten kabel) i czarny (który nie mam pojecie dokąd idzie)

 

Może ten czujnik w głowicy nie działa, czy można go jakoś sprawdzić??

ja tak mialem. myslalem ze padl czujnik, wykrecilem go wyczyscilem i nie pomoglo. potem sie okazalo ze padl termostat i nie dogrzewal silnika, dlatego wskazowka ledwie sie wychylala

 

witam akumulator mam dobry ponieważ kierónki i klakson mi działają. Chciałbym aby na ten temat odpowiedził jackuzy on jest dobry w te klocki

brak ladowania??

 

Witam...mam taki problem z moją dt... zawsze jak pojde do garazu... wsiade i chce ją odpalic to jak kopne to tak leciutko zamruczy i juz nie odpali...ale wystarczy ze pchne ją zaledwie kawałeczek byleby przeskoczylo na zabku i juz pyr pyr chodzi...po zgaszeniu odpala juz za kazdym razem...tylko jak na poczatku jest zimna albo pojade gdzies i postoi ostygnie to tez tak...co to moze byc?

ja swoja ZAWSZE pale tak:

odkrecam kranik

przekrecam kluczyk i czekam az zgasnie kontrolka oleju

kopie 3-5 razy, jak jest mniej niz 15'C to ze ssaniem

wylaczam ssanie, czerwony przycisk w gore, 1 porzadny kop i pyrka....

czasem pomagam sobie lekko gazem

ale zapala nawet po kilkunastodniowej przerwie

Edytowane przez pawela
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

JA swoją palę tak :

 

Odkręcam kranik

Odczekuje aż paliwo spokojnie spłynie

Ssanie

Kluczyk

Zapłon

1-2 kopy i chula..

Ja: kluczyk, kranik, czekam chwile, przekopuje 2-3 razy, zapłon, ssanie, 1 kop i chula

 

qwitam czy wie ktos czy jak odblokokuje dyfuzor tzn. riozetne wzdluz spawow i wyjme wszystko ze srodka to bedzuie on chodzic glosniej? i i wiele gorzej? pod wgledem sluchowym ???????? bo nie mam kasy na sportowy dyfuzor !

 

Powinien chodzic troche glosniej i nabrac takiego 'metalicznego' odglosu jak prawdziwa crossówka :icon_biggrin:

Edytowane przez Baklazan
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja swoja ZAWSZE pale tak:

odkrecam kranik

przekrecam kluczyk i czekam az zgasnie kontrolka oleju

kopie 3-5 razy, jak jest mniej niz 15'C to ze ssaniem

wylaczam ssanie, czerwony przycisk w gore, 1 porzadny kop i pyrka....

czasem pomagam sobie lekko gazem

ale zapala nawet po kilkunastodniowej przerwie

 

 

Ja zawsze:

Kluczyk,zapłon,kranik i siegam dopiero do kopki(Najczesciej jak pierwszy raz ją odpalam po wyciągnieciu z garazu to zawsze reka i bez gazu. Po pierwszym kopie chodzi jak ta lala:D Troszke sobie pochodzi na wolnych obrotach, kilka razy przygazuje I jak juz sie troszke zagrzeje to mozna smiało smigac:D tylko mam na problemy w czasie jazdy;/ Jadąc np. 3 biegu i mając ok. 3-6tys.obr. Jest takie wrazenie ze ja zalewa i jakbym chciał przyspieszyc bo dając gazu jest zero reakcji:/ to musze zredukowac.I mam pytanie czy to moze byc wina wydechu?? Bo mam załozony jakis sportowy Gianelli.Głosniej chodzi i dopiero ciagnie od 8 tys.obr.czy tez musze szukac gdzie indziej?? kolega ma oryginalną i u niego na kazdym biegu przyspiesza.Prosze o pomoc!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...