Soku11 Opublikowano 29 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2006 Jednym powodem (dosc banalnym) jest to ze nie przekrecasz kranika na rezerwe jak masz malo paliwa. Drugi to zapchany kranik lub przewod a trzeci to za niski poziom paliwa w gazniku. POZDRO Cytuj Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Micha_3 Opublikowano 29 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2006 Jednym powodem (dosc banalnym) jest to ze nie przekrecasz kranika na rezerwe jak masz malo paliwa. Drugi to zapchany kranik lub przewod a trzeci to za niski poziom paliwa w gazniku. POZDRO :rolleyes: sam bym tego lepiej nie napisał. Ja miałem taką sytuacje gdy kupiłem moja DT gość zarzekał sie że trzebva wyregulować a tu gażnik od zupełnie innego modelu... :icon_biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sebav Opublikowano 29 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2006 Mi chyba coś nie działa bo jak ten kabel od temperatury do tej śruby w głowicy to nic mi nie pokazuje na wyświetlaczu (miałem włączony silnik) kabel mam taki z kilku częsci i tu znowu mam do was pytanie czy można jakoś podać napiecie do tego kabla by wyświetlacz sprawdzić jak tak to jaki ten prąd powinien mieć właściwośći?? I znowu mam pytanie bo u mnie z tego zbiornika co uzupełnia ubytki płynu chłądzącego żadna rurka nie wychodzi, jak bym chciał to robić to do czego powiininiem ten zbiorniczek podłączyć by wszystko działało?? z góry dzieki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Baklazan Opublikowano 29 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2006 http://forum.motocyklistow.pl/Wszystko-o-Y...125-t22158.html ehh szkoda gadać... :icon_biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rzemyk90 Opublikowano 29 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2006 Dlaczego te pytanie nie bylo zadawane w przyklejonym temacie do DT 80?? Przeciez nie po to wymyslili ten temat aby z niego nie korzystac. Tam wypowiada sie duzo uzytkowanikow DT 80 wiec napewno Ci pomoga. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baro Opublikowano 29 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2006 a czy ten kranik co mamy na krućcu co biegnie do niego szlałfik z pompki od dozownika ten kranik w od krućca ma byc od góry czy od dolu ?????będe powtarzał sie aż odpowiedzi nie uzyskam !!! i czy to normalne ze przy dotarciu nie ma wolnych obrotów czy to kwestia regulacji ???? i czy to ze kopech chodzi tak jakby kompresji nie było wtedy gdy jest bycza towina poł ksieżyca jakiegoś przy kopei czy jakas tulejka się wyrobiła czekam na odpowiedziedz poneiważ widze tu fachowcow i chciałbym sie do wiedzieć co szwankuje i jak to wyeliminować !!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soku11 Opublikowano 29 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2006 będe powtarzał sie aż odpowiedzi nie uzyskam !!! i czy to normalne ze przy dotarciu nie ma wolnych obrotów czy to kwestia regulacji ???? i czy to ze kopech chodzi tak jakby kompresji nie było wtedy gdy jest bycza towina poł ksieżyca jakiegoś przy kopei czy jakas tulejka się wyrobiła czekam na odpowiedziedz poneiważ widze tu fachowcow i chciałbym sie do wiedzieć co szwankuje i jak to wyeliminować !!! To NIE normalne ze nie ma wolnych. Musisz dobrze wyregulowac gaznik! Tego drugiego nie za bardzo rozumiem ale z tego co sie mi udalo zrozumiec to powiem ze kopniak powinien miec jakis opor - jesli sie da z niego zapalic moto. Moze latac na boki itp ale kopac sie powinno z oporem. POZDRO Cytuj Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baro Opublikowano 29 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2006 To NIE normalne ze nie ma wolnych. Musisz dobrze wyregulowac gaznik! Tego drugiego nie za bardzo rozumiem ale z tego co sie mi udalo zrozumiec to powiem ze kopniak powinien miec jakis opor - jesli sie da z niego zapalic moto. Moze latac na boki itp ale kopac sie powinno z oporem. POZDROopur ejst lekki a na kopa pali jak jest cieply ;/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soku11 Opublikowano 29 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2006 Ja tak mialem przed remontem... Na zimno z kopa trzeba bylo z pol dnia kopac a na cieplo odrazu za pierwszym :icon_biggrin: Sam remont robiles?? Moze go przekatowales za bardzo?? POZDRO Cytuj Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baro Opublikowano 29 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2006 Ja tak mialem przed remontem... Na zimno z kopa trzeba bylo z pol dnia kopac a na cieplo odrazu za pierwszym :icon_biggrin: Sam remont robiles?? Moze go przekatowales za bardzo?? POZDRO w remacie pomagał mi Bubu Goryl i nie zakatowałem jej nie jeźdizłęm nia od wczoraj wiencej niz 55km/h Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soku11 Opublikowano 29 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2006 (edytowane) A na zimno na pycha pali odrazu czy tez trzeba znalezc gorke i dluzszy kawalek popchac?? A uszczelka czasami nie puszcza?? POZDRO Edytowane 29 Września 2006 przez Soku11 Cytuj Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kedzior Opublikowano 29 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2006 Witam! Mam problem z Yamahą DT 50r z rocznika 2006! Mianowicie wyskoczyłem sobie z małej górki wyladowałem na czysto(telemark itd.) no i motocykl mi zgasł. nie mogłem go odpalic, po 10 min. przerwy zapalił ale nawet gdy dałem gazu na max to obroty były takie malutkie ze nie dało się jechac. dopchałem do domu. wyczysciłem swiece, zdjołem wydech ale nadal jest ten problem, nie mam pojęcia co robić. Pomozecie?? Prosze Bardzo o Pomoc!!! POzdRO Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baro Opublikowano 29 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2006 A na zimno na pycha pali odrazu czy tez trzeba znalezc gorke i dluzszy kawalek popchac?? A uszczelka czasami nie puszcza?? POZDROnom tak ja wiem po lepszym rozpedzie z 3/5metrow pali na pycha z 2ujki bo na jedynce jest trudniej :icon_biggrin: Witam! Mam problem z Yamahą DT 50r z rocznika 2006! Mianowicie wyskoczyłem sobie z małej górki wyladowałem na czysto(telemark itd.) no i motocykl mi zgasł. nie mogłem go odpalic, po 10 min. przerwy zapalił ale nawet gdy dałem gazu na max to obroty były takie malutkie ze nie dało się jechac. dopchałem do domu. wyczysciłem swiece, zdjołem wydech ale nadal jest ten problem, nie mam pojęcia co robić. Pomozecie?? Prosze Bardzo o Pomoc!!! POzdROcewka możę ????? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kedzior Opublikowano 29 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2006 nom tak ja wiem po lepszym rozpedzie z 3/5metrow pali na pycha z 2ujki bo na jedynce jest trudniej :icon_biggrin:cewka możę ????? Motocykl ma dopiero 3 miesiące, a pozatym iskra jest, wszytskie swiatła sa więc wątpie. moto zapala ale nie wchodzi na wyzsze obroty, czysciłęm filtr tesh i nic nie dało... co robić dalej?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soku11 Opublikowano 29 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2006 A sprawdzales kompreche jakos?? Wjedz na asfalt, wrzuc jedynke i ciagnij moto, pozniej powtorz to na dwojce. Czy kolo sie obraca?? POZDRO Cytuj Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.