jgkurczak Opublikowano 16 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2006 Witam wszystkich posiadaczy Deteków :flesje: Mam taki drobny kłopot ponieważ mam zablokowaną yamahę. Wypatroszył mi znajomy dyfuzor ale ciął tylko w końcowej części i wyciągnał jakieś sitko i inny dławik w sumie 2 rzeczy. Czy w tych maszynach wsadzali więcej blokad a szczególnie w tej początkowej części dyfuzora ? Osiągi mojego motoru to 60-65. Problem jest w tym że do 50 ciągnie dobrze a później kicha wolno przyspiesza i lekka góra i odrazu traci prędkość :buttrock: Czy możliwe jest aby któraś z blokad w dyfuzorze wywoływała taki efekt ? Słyszałem od gościa który miał ten sam model yamahy że szła mu 85-90 na zębatkach terenowych. Ja mam chyba seryjne. Czy problem lezy w oponach (mam kostke z tyłu) czy w czymś innym ? Przypomne że mam seryjną DT 80 model MX-S ( http://bikepics.com/pictures/606076/ ) Prosze o pomoc bo chciałbym aby ten motor jeździł jak należy. Pozdrawiam Zwężenia na wlocie ? jakoś nie widziałem, chyba że znajdziesz jakieś zdjęcie albo pokażesz mi jak to wygląda, zresztą bawiłęm sie tez membraną i tam nic nie zauważyłem (chyba). Kompresja jest dobra, poza tym jeśli by nie było komprechy to by sie ciezko ruszało z miejsca chyba a tak to on spokojnie, no chyba że mi sie tak tylko wydaje :|... Na bikepics jest jako DT 50 bo tak mi sprzedał poprzedni właściciel a natknąłem sie na naklejke znamionową i jest to 80 ( tak mi sie wydaje choć nie sprawdzałem dokładnego rozmiaru tłoka etc) Zresztą niepasowały mi uszczelki a wszystko brałem na DT 50. Więc co moze jeszcze powodowac że nie ciągnie ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kszyhoo Opublikowano 16 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2006 Może regulacja gaźnika? Ja jak do swojej założyłem porzyczony od kolegi dyfuzor Gianelli to na wolnych super sie w wkrecała itp, ale podczas jazdy jechalem tylko 40 i nic wiecej. W gaźniku nic nie grzebaliśmy. Założyliśmy spowrotem mój fabryczny dyfuzor i było git! A więc może gaźnik? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jgkurczak Opublikowano 16 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2006 Z gaźnikiem już cuda odstawiałem :buttrock: Jest z nim tak że jak reguluje i to jest git przez 1 dzien odstawie go pale zimną maszyne jade i szlag trafia ustawienie bo na biegach panuje zmuła musze szybko wyższy bieg wrzucac bo go muli (nie wkreca sie na wysokie obroty) Szczegolnie po zabawie z membrana tak jest, ale tak czy inaczej nie powinno tak być. Może jednak to kwestia wydechu ? Jesli w pierwszej części zostało pełno syfu to moze dlatego nie ciagnie. A zapomniałem dodać że wydech jest od wersji 50cm3 ktoś go musiał tam wsadzić jak motor przechodził badanie diagnostyczne. Jest na dyfuzorze napis 1NN (numer ramy DT 50) i kod i napis 50 km\h.... Albo sam wydech załatwia sprawe albo już nie wiem co.. Bo sam dyfuzor w wersjach 50 i 80 chyba sie nie zmieniał poza ilościa dławików w środku ? Bo poza tym nie sadze aby ktoś zmieniał CDI w tym motorze... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jackuzy Opublikowano 16 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2006 (edytowane) Z gaźnikiem już cuda odstawiałem :buttrock: Jest z nim tak że jak reguluje i to jest git przez 1 dzien odstawie go pale zimną maszyne jade i szlag trafia ustawienie bo na biegach panuje zmuła musze szybko wyższy bieg wrzucac bo go muli (nie wkreca sie na wysokie obroty) Szczegolnie po zabawie z membrana tak jest, ale tak czy inaczej nie powinno tak być. Może jednak to kwestia wydechu ? Jesli w pierwszej części zostało pełno syfu to moze dlatego nie ciagnie. A zapomniałem dodać że wydech jest od wersji 50cm3 ktoś go musiał tam wsadzić jak motor przechodził badanie diagnostyczne. Jest na dyfuzorze napis 1NN (numer ramy DT 50) i kod i napis 50 km\h.... Albo sam wydech załatwia sprawe albo już nie wiem co.. Bo sam dyfuzor w wersjach 50 i 80 chyba sie nie zmieniał poza ilościa dławików w środku ? Bo poza tym nie sadze aby ktoś zmieniał CDI w tym motorze... Achaaaaa no to masz już winowajce...wydech do 50ccm a 80ccm rózni się pojemnoscią...tym bardziej że masz ten wydech odpowiednio zdławiony jak widać....jedyna kwestia to kup wydech na allegro i załóz do 80ccm bo inaczej dupa z tego będzie....cokowiek bys nie wybebeszył.... A co do CDI to ty go w ogóle masz? wesje MX nie miały CDI no chyba że w nowszej wersji...ale z tego co mi wiadomo to nie miały go... Ma ktoś prawy boczek (ten od wydechu) do Yamahy DT80 MX model 81...(stare siedzenie) bo jakiś idiota ukradł mi z boxu sam boczek ze śrubami w nim....(przez co nie mogłem dzisiaj skończyć naprawy moto bo nie mam czym przykręcić głowicy i gaźnika ;/) Edytowane 16 Września 2006 przez Jackuzy Cytuj Jacek Winiarek Fotografia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jgkurczak Opublikowano 17 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2006 Achaaaaa no to masz już winowajce...wydech do 50ccm a 80ccm rózni się pojemnoscią...tym bardziej że masz ten wydech odpowiednio zdławiony jak widać....jedyna kwestia to kup wydech na allegro i załóz do 80ccm bo inaczej dupa z tego będzie....cokowiek bys nie wybebeszył.... A co do CDI to ty go w ogóle masz? wesje MX nie miały CDI no chyba że w nowszej wersji...ale z tego co mi wiadomo to nie miały go...Ma ktoś prawy boczek (ten od wydechu) do Yamahy DT80 MX model 81...(stare siedzenie) bo jakiś idiota ukradł mi z boxu sam boczek ze śrubami w nim....(przez co nie mogłem dzisiaj skończyć naprawy moto bo nie mam czym przykręcić głowicy i gaźnika ;/) To az taka różnica między tymi dyfuzorami jest ?! Kurde to ładnie go zblokowali aby przeszedł te badanie diagnostyczne... Ja już mam CDI dokładne oznaczenie mojej Yamahy to MX-S coś podobnego do pierwszych wersji R ale nie montowali tarczówek z przodu i plastików na zbiorniku paliwa.. Czyli na 100 % sprawe załati ten śmieszny dyfuzor ? pozdrawiam A jest problem bo wersja MX-S a MX mają dwa różne wydechy :| A wersji S zrobili tak mało że z czymś takim mogę mieć kłopot :buttrock:( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radusiek Opublikowano 17 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2006 siemka. chce odblokowac yamahe dt 80 ichce zeby ona byla dalej dosc cicha. doradzcie mi jaki tłumik mam kupic, a takze mam pytanie czy po odblokowaniu silnika mi nie padnie w sezon. zgory dziex Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawela Opublikowano 17 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2006 (edytowane) siemka. chce odblokowac yamahe dt 80 ichce zeby ona byla dalej dosc cicha. doradzcie mi jaki tłumik mam kupic, a takze mam pytanie czy po odblokowaniu silnika mi nie padnie w sezon. zgory dziexkupuj tlumiki gianelli. ja mam dyfuzor i koncowke ginelli i jest niewele glosniejsza od seryjnej a efekt w osiagach (plus CDI odblokowane) jest baaaardzo odczuwalny. tylko ze sa drogie :P bo kumpel mial wypruta koncowke i pusty oryginalny dyfuzor i brzmialo to jakbys pila mechaniczna rznal metal :biggrin: i nie padnie ci po sezonie raczej czyba ze masz mocno zjechany tlok i pierscienie :crossy: ja mam odblokowana od listopada 2005 i nadal dziala jak wczesniej :crossy: chyba ze ciagle bedziesz pilowal na 12000obr ;) Witam jak sprawdzić czy pierścionki w dt dzwonią albo nie dzwonią.Motorek musi chodziś na wysokich obrotach?? wolnych??jak to usłyszeć jest to głośny dzwięk czy cichy??w mojej poprzedniej DTce wkrecalem silnik do do jakis 7-8 tys i puszczalem gaz i przez chwile jak obroty spadaly (miedzy 7 a 4 tys) bylo slychac charakterystyczne hghrrrhghrrr..... jak sie okazalo potem to byly totalnie zuzyte pierscienie. Edytowane 17 Września 2006 przez pawela Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radusiek Opublikowano 17 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2006 dzieki. a jaki tłumik mozesz mi polecic bo z tego co widzialem to do dt 80 jesk kilka modeli tej firmy a ceny tez sie sporo ruznią. pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawela Opublikowano 17 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2006 dzieki. a jaki tłumik mozesz mi polecic bo z tego co widzialem to do dt 80 jesk kilka modeli tej firmy a ceny tez sie sporo ruznią. pozdrawiamhmmm, oryginalny dyfuzor kosztuje kilkaset zl. z tego co wiem to cene bardziej ksztaltuje nazwa producenta :biggrin: bo te tlumiki nie roznia sie ksztaltem. a polecam gianneli, najpopularniejsze i pojawiaja sie na allegro (100-200zl). PS. mam do sprzedania oryginalny dyfuzor i koncowke jesli ktos bylby zainteresowany.PZDR Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shadow32 Opublikowano 17 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2006 mam problem z DTką, wcześniej paliła na jednego kopa, wszystko było w porządku, zrobiłem dłuższą trase bez postosu jakieś 30km i po zgaszeniu silnika miałem problem z odpalewnie, odpalił na pych jak zdjełem filtr powietrza, potem znowu zgasiłem silnik i nie chciał odpalić nawet na pych, musiałem wrócić do domu wiec kumple mnie na lince pociagnał i po dość długim czasie ciągniecia odpalił i było ok, a teraz z kolei po powrocie przeczysciłem gaźnik filtr itd. ale moto nie pali, jak go pcham to zapali na 2sekundy i zaraz gaśnie, potem czem pryknie i tak w kółko, iskra jest bardzo słaba, kable sprawdzałem, czysciłem aparat zapłonowy itd. nawet przełorzyłem cewke zapłonową ze skutera yamhachy(identyczna jak dt) i nic, iskra słaba.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kedzior Opublikowano 17 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2006 witam! Posiadam yamahę DT50R z rocznika 2006 i mam pytanie ile bedzie kosztował originalny zestaw napędowy(2 zębatki + łańcuch) bo musze to koniecznie wymienić i chciał bym wiedzieć jaką sumę mam przygotować, a drugie pytanie dotyczy tego ze przy wyjsciu z cylindra dyfuzora pojawiły mi się kropki oleju?? co to znaczy?? czy to coś powaznego?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sebass Opublikowano 17 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2006 (edytowane) Witam...skoro mowicie...ze moja dt nie kreci na wysokie obr bo to moze byc wina regulacji gaznika to musze sie z tym pobawic!...zmostkowalem raczej dobrze(styki kondensatora?!)bo wtedy krecila do 7tys a teraz do 8 wiec jednak cos tam dalo.... A jeszcze mam małe pytanko... od czego jest ta srobka obok tej od obrotów...i od czego ta z drugiej strony gaznika!?!(yamaha dt80 lc2 Edytowane 18 Września 2006 przez Sebass Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pikus91 Opublikowano 18 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2006 gdzie dostane pierscienie do dt 80lc2 a jak sa to za 50zl zamienniki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soku11 Opublikowano 18 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2006 Pierscieni samych trudno dostac :/ Ja do siebie dorabialem i jeden mi poszedl po 20km a na drugim chyba jeszcze jezdzi (sprzedalem kolesiowi ktory narazie nic do niej nie ma). Dorabiane znalazlem na jakiejs stronce ale juz jej adresu nie pamietam :/ (kupilem 3 pierscienie tak na wszelki wypadek bo padl mi jeden podczas montazu; 10zl za sztuke az) POZDRO Cytuj Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karol271990 Opublikowano 18 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2006 Padło mi zawieszenie z przodu w dt, ponieważ jeździłem bez oleju po kupnie nie wiedziałem że pasowałoby go wlać a jak się okazało wcześniejszy wlascicel jeździł bez. Słyszałem ze zatarły się jakieś pierscienie miedziano teflonowe czy ktoś wie gdzie można cos takiego kupić a może ktos ma do sprzedania dobry przedni zawias do dt? Pisać! Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.