Skocz do zawartości

Wszystko o Yamaha DT 50, 80 i 125


Rekomendowane odpowiedzi

  Jackuzy napisał:

Stożek nie nadaje się w teren..bo mimo iz nie jeździsz w wodzie to i tak latasz zazwyczaj po piachu czy szutrach...a tam się kurzy i momentalnie zapcha Ci ten odsłonięty filterek...(wiem co mówie bo sam troche CZ jeżdziłęm w ogóle bez filtra....nie jest to przyjemne dla silnika :P) kiet jak się jeszcze zapcha gożej jak masz kiepski filterek i ten drobny pył idzie ci do silnika i go mimo wszytko niszczy....lepiej zostaw jak jest i nawilżaj filtr ten co masz...:P

Masz racje :cool:

Ale co masz na mysli zebym go nawilzlal ?

Pozdrawiam :cool: :biggrin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  Litrus napisał:

Masz racje :cool:

Ale co masz na mysli zebym go nawilzlal ?

Pozdrawiam :cool: :biggrin:

raz na jakis tydzien czy dwa przydaloby sie nasączyc filtr w specjalnym plynie przenaczonym wlasnie do tego... inaczej filterek bedzie, mowiac po chlopsku 'przypchany' syfami ktore zbiera. poprawcie jak sie myle

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  pawela napisał:

raz na jakis tydzien czy dwa przydaloby sie nasączyc filtr w specjalnym plynie przenaczonym wlasnie do tego... inaczej filterek bedzie, mowiac po chlopsku 'przypchany' syfami ktore zbiera. poprawcie jak sie myle

 

ten płyn to taki zadki olej jest i słuzy do poprawienia własnosci filtra..ze względu na to gdzie jeżdzimy na enduraskach czyli po polach lesie piachu itp...tam sie kurzy a takie warunki są cięzkie dla filterków dlatego się je nawilża zeby lepiej wyłapywały drobny pył :biggrin:...inną sprawą jest płukanie takiego filtra żeby to wszystko usunąć :cool:....razn na jakiś czas(tydzień dwa zalezy ile jeżdzisz) trzeba zwilzyc filtr, a co jakis miesiąc półtora płukać go całego :cool:......Tyle teorii...praktyka i tak mówi co innego :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W nawilżaniu filtra nie chodzi o to czy będzie mu łatwiej. Poprostu nie będzie przepuszczał drobnego kurzu, co będzie lepsze dla silnika i dla twojej kieszeni, bo koszty remontów nie są małe. A co do tego jak stosować olejek do filtra powietrza to należy co tydzień, dwa wyprać, wypłukać go najlepiej w płynie do mycia naczyń i nasączyć olejkiem. Nigdy nie wolno na brudmy filter po tygodniu jazdy nasączyć nowym olejem bo to mało da, a z czasem się on zaklei i będzie do wyrzucenia.

 

Pozdrawiam

 

urban

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wlasnie chcialem przerobic odwrotnie (enduro na supermoto) i biorac pod uwage ze wszysko robilbym sam koszty felg, opon, przelozenia szprych, wzglednie ladniejszego blotnika i owiewki moga przewyzszyc cene moto... a na allegro jest kilka ofert felg itp ale sa np odlewane, czy nie pasi liczba szprych...

 

chyba ze bierzesz kola z oponami od jawki (18' a nie 17') i kombinujesz... za ok 60zl/szt

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...