Eric Trax Opublikowano 25 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2006 Ja z mojej Dt 80 przesiadłem sie na sfere no i frajda z jezdy w pewien sposób znikła (nie ma biegów) a polatać po lesie i zalicyć kilka gleb to przeżycia których sie nie zapomina. :) Niedaleko mnie jest to motocrossowy więc teraz moge już tylko patrzeć na wyczyny kumpli bo sferą dołączyć sie nie sposób :D Cytuj Yamaha MT 03 ----> Suzuki GSXR 750 k6 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
max264 Opublikowano 25 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2006 siema wszyatkim....wlasnie dostalem na serwic DT 80 LCII...i ma walniety modul....wie moze ktos gdzie mozna dostac uzywany modul do niej..przejrzalem allegro i nie ma...za wszystkie info z gory dzieki :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Litrus Opublikowano 25 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2006 Popatrz na allegro jak ktos sprzedaje motor na czesci ... czesto takie rzeczy odsprzedaja ... ja tak sporo rzeczy kupilem :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Terenowy wymiatacz Opublikowano 25 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2006 (edytowane) A i jeszcze jedno .. moja dt strasznie kopci jak jest zimna i jak jest ciepla to jak sie jedzie za mna to wyraznie widac dym :biggrin: moze zle ustawiony dozownik ? ale jak wiecej oleju to zdrowiej :biggrin:) :) Pewnie dostaje za duzo oleju, ale skoro dymi to znaczy że żyje :D pozdro Edytowane 25 Sierpnia 2006 przez Terenowy wymiatacz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Litrus Opublikowano 26 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2006 No to wiem ale moze lepiej tego nie ruszac :) niech bedzie mu lzej :D do czego sluza te blaszki w cylindrze ?Patrzac od strony do ktorej podpina sie gaznik ?Są 3 blaszki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawela Opublikowano 26 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2006 no i ten sportowy dyfuzor daje cos ? czy to to samo jak sie ma odblokowany seryjny dyfuzor ?a tak wogole to daje cos ten sportowy albo odblokowany dyfuzor ?bo jak tak to za 200zl do mojego widzialem i kupie ale nie jestem pewien czy to cos da a nie chce kasy w bloto wyrzucic ...Pozdrawiamsportowy dyfuzor jest pusty w srodku przez co szybciej odprowadza spaliny a to zwieksza moc. nie obejdzie sie bez drobnych korekt w ustawieniu gaznika. a co do wypruwania stadradowego dyfuzora efeky jest taki sam ale dzwiek silnika jest wtedy bardzo metaliczny i nie wszystkim sie to podoba... sportowy dyfuzor generuje o wiele przyjemniejszy dzwiek :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba Opublikowano 26 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2006 z tego co romiawialem z ludzmi to jest roznica miedzy dyfuzorem odblokowanym samodzielnie a tym firmowym a ile w tym prawdy nie wiem :D Ale do dr 80 lepiej samemu dyfuzor pociac bo taniej :) Cytuj http://czcross.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Litrus Opublikowano 26 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2006 wlasnie wyczytalem ze te blaszki to sa membrany ... jest to potrzebne ?mozliwe jest to ze jak nie mam tego w cylindrze 80cm polini to dlatego nie chcial mi na obroty wchodzic ?ma to jakas roznice ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jackuzy Opublikowano 26 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2006 No chłopie zawór membranowy to konieczność....załuż to czymprzedzej bo to daje moc w nowoczesniejszych silnikach dwusuwowych.....w starych silnikach tego nie było i były znacznie słabsze (patrz CZ 175ccm->15KM w wesji sport) zakłądaj koniecznie zawór mebranowyc a zopisu domyslam się że jest taki sam jak mój w DT80 więc nie będzies zmiał kłopotu niepasowania (chyba) Cytuj Jacek Winiarek Fotografia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soku11 Opublikowano 26 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2006 Jesli mnie pamiec nie myli membrany w gazniku sa od tego zeby sie paliwo nie cofalo (?? jesli to nie to prosze o poprawke z checia sie dowiem dokladniej:P)... Wloz to na miejsce i nie ruszaj bo jest to bardzo delikatne :) Mozliwe ze przez to nie miales mocy. POZDRO Cytuj Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jackuzy Opublikowano 26 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2006 membrany służą do zwiększenia cisnienia spręzania w komorze korbowej....chodzi o to że gdy tłok idzie do góry zaworki są otwarte i mieszanka wpada pod tłok, gdy tłok przechodzi GMP zaworki zamykają się nie pozwalając mieszance wrócić (czyli tak cofaniu się paliwa) dzięki temu więcej mieszanki jest spręzonej pod tłokiem przez co gdy otworzą sie okna przepłukujące więcej swierzej mieszanki przepłuka i naładuje cylinder a z tąd juz prosta droga do większej mocy bo przecież więcej mieszanki = więcej mocy :) tak to mniej więcej działa....ale dochodzi jeszcze dynamika mieszanki gdy na wysokich obrotach (odpowiednich...w DT to jest OK 5000 obr na minute...co czuć gdy motor nagle dostaje ostrego kopa) chodzi o to że mimo iż tłok przechodzi GMP mieszanka ma taka energię kinetyczną że mimo iz tłok juz spręza w skrzyni korbowej ona i tak wbija sie na siłę pod tłok sprawiając tym samym że jeszcze więcej mieszanki jest dosłownie wbite do skrzyni korbowej :D takie cos nazywa się doładowaniem dynamicznym:D (o ile sie nie mylę)...... Tak to wyglada z mojego punktu widzenia oczywiscie mogą tu być pewne błedy jesli ktoś je dostrzeże prosze poprawiać :biggrin: Cytuj Jacek Winiarek Fotografia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soku11 Opublikowano 26 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2006 Hoho @-) Niezle to powiedziales :) Bede sie mogl kolegom chwalic swoja wiedza bo naprawde ladnie to wzsytko brzmi <lol> POZDRO Cytuj Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Litrus Opublikowano 26 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2006 Jackuzy Ale ja mam cylinder 80 polini i tam napewno tez da sie zalozyc to ?bo w moim 50 mam a wlasnie 50 mam zalozone to przed zalozeniem 80 mam zalozyc membrane tak ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jackuzy Opublikowano 26 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2006 na 100% masz otwór kwadratowy między krućcem gaźnika a silnikiem i tam pchasz membranę to jest konieczność...dokładnei tak samo jak w oryginalnym cylindrze 50ccm....tylko łatwiej Ci będzie jak najpierw załozysz cylinder i dokręcisz głowice a potem włożysz zawór membranowy i dokręcisz gaźnik na nim....(w sumie mam wrazenie ze mówie tak strasznie oczywiste rzeczy że aż .... no okik nie wiem co aż :biggrin: ) czyli zakładasz cylinder i głowice skręcasz razem w kwadratowy otwór z tły cylindra wkładasz membrany i na to dokrecasz kruciec z gaźnikiem...nic więcej :biggrin: Cytuj Jacek Winiarek Fotografia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
osg12 Opublikowano 26 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2006 coz robic jak moja dt nie ma łądowania a akumulator mam sprawny pojezdze dzien 2 a potem juz nie mam ani swiateł ani kierunkow nic Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.