Skocz do zawartości

Wszystko o Yamaha DT 50, 80 i 125


Rekomendowane odpowiedzi

Ja z mojej Dt 80 przesiadłem sie na sfere no i frajda z jezdy w pewien sposób znikła (nie ma biegów) a polatać po lesie i zalicyć kilka gleb to przeżycia których sie nie zapomina. :) Niedaleko mnie jest to motocrossowy więc teraz moge już tylko patrzeć na wyczyny kumpli bo sferą dołączyć sie nie sposób :D

Yamaha MT 03 ----> Suzuki GSXR 750 k6

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A i jeszcze jedno .. moja dt strasznie kopci jak jest zimna i jak jest ciepla to jak sie jedzie za mna to wyraznie widac dym :biggrin: moze zle ustawiony dozownik ? ale jak wiecej oleju to zdrowiej :biggrin:) :)

 

Pewnie dostaje za duzo oleju, ale skoro dymi to znaczy że żyje :D

pozdro

Edytowane przez Terenowy wymiatacz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no i ten sportowy dyfuzor daje cos ? czy to to samo jak sie ma odblokowany seryjny dyfuzor ?

a tak wogole to daje cos ten sportowy albo odblokowany dyfuzor ?

bo jak tak to za 200zl do mojego widzialem i kupie ale nie jestem pewien czy to cos da a nie chce kasy w bloto wyrzucic ...

Pozdrawiam

sportowy dyfuzor jest pusty w srodku przez co szybciej odprowadza spaliny a to zwieksza moc. nie obejdzie sie bez drobnych korekt w ustawieniu gaznika. a co do wypruwania stadradowego dyfuzora efeky jest taki sam ale dzwiek silnika jest wtedy bardzo metaliczny i nie wszystkim sie to podoba... sportowy dyfuzor generuje o wiele przyjemniejszy dzwiek :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No chłopie zawór membranowy to konieczność....załuż to czymprzedzej bo to daje moc w nowoczesniejszych silnikach dwusuwowych.....w starych silnikach tego nie było i były znacznie słabsze (patrz CZ 175ccm->15KM w wesji sport) zakłądaj koniecznie zawór mebranowyc a zopisu domyslam się że jest taki sam jak mój w DT80 więc nie będzies zmiał kłopotu niepasowania (chyba)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jesli mnie pamiec nie myli membrany w gazniku sa od tego zeby sie paliwo nie cofalo (?? jesli to nie to prosze o poprawke z checia sie dowiem dokladniej:P)... Wloz to na miejsce i nie ruszaj bo jest to bardzo delikatne :) Mozliwe ze przez to nie miales mocy. POZDRO

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

membrany służą do zwiększenia cisnienia spręzania w komorze korbowej....chodzi o to że gdy tłok idzie do góry zaworki są otwarte i mieszanka wpada pod tłok, gdy tłok przechodzi GMP zaworki zamykają się nie pozwalając mieszance wrócić (czyli tak cofaniu się paliwa) dzięki temu więcej mieszanki jest spręzonej pod tłokiem przez co gdy otworzą sie okna przepłukujące więcej swierzej mieszanki przepłuka i naładuje cylinder a z tąd juz prosta droga do większej mocy bo przecież więcej mieszanki = więcej mocy :) tak to mniej więcej działa....ale dochodzi jeszcze dynamika mieszanki gdy na wysokich obrotach (odpowiednich...w DT to jest OK 5000 obr na minute...co czuć gdy motor nagle dostaje ostrego kopa) chodzi o to że mimo iż tłok przechodzi GMP mieszanka ma taka energię kinetyczną że mimo iz tłok juz spręza w skrzyni korbowej ona i tak wbija sie na siłę pod tłok sprawiając tym samym że jeszcze więcej mieszanki jest dosłownie wbite do skrzyni korbowej :D takie cos nazywa się doładowaniem dynamicznym:D (o ile sie nie mylę)......

 

Tak to wyglada z mojego punktu widzenia oczywiscie mogą tu być pewne błedy jesli ktoś je dostrzeże prosze poprawiać :biggrin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na 100% masz otwór kwadratowy między krućcem gaźnika a silnikiem i tam pchasz membranę to jest konieczność...dokładnei tak samo jak w oryginalnym cylindrze 50ccm....tylko łatwiej Ci będzie jak najpierw załozysz cylinder i dokręcisz głowice a potem włożysz zawór membranowy i dokręcisz gaźnik na nim....(w sumie mam wrazenie ze mówie tak strasznie oczywiste rzeczy że aż .... no okik nie wiem co aż :biggrin: ) czyli zakładasz cylinder i głowice skręcasz razem w kwadratowy otwór z tły cylindra wkładasz membrany i na to dokrecasz kruciec z gaźnikiem...nic więcej :biggrin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...