Jackuzy Opublikowano 3 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2007 witam wszystkich!mam parę pytań!? biggrin.gifjak podnieść moc?? jakiś gaźnik albo cośi podnieść tylne zawieszenie?w yamasze dt 125!! a masz ta DT odblokowaną? Czy nie jest w ogóle ruszana? Seryjna DT125 ma około 15KM... po odblokowaniu powinna mieć około 27KM... ale więcej nie ma co kombinować... są dostępne kity 175ccm ale mimo wszystko ciężko...możesz założyć większą dysze główna o 5 jednostek .. ale spalanie też wzrośnie.. możesz też założyć większy gaźnik jednak nie wiem czy to dobry pomysł... Generalnie zależy co chcesz uzyskać i czy jest to w ogóle możliwe :banghead: Cytuj Jacek Winiarek Fotografia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
papcio17 Opublikowano 4 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2007 odblokowana wpelni tzn nie ze odblokowana tylko to jest ta najmocniejsza wersja z 85 roku! i ma cos kolo 32! koni! tak pisze w papierach!tak zwiększyć moc o parę konilepszy pobior z dolnych obrotów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 4 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2007 odblokowana wpelni tzn nie ze odblokowana tylko to jest ta najmocniejsza wersja z 85 roku! i ma cos kolo 32! koni! tak pisze w papierach!tak zwiększyć moc o parę konilepszy pobior z dolnych obrotówW papierach to moze byc nawet napisane zylion koni, to zaden wykładnik.. Co do tuningu to albo większa moc albo lepszy dół, bo obie rzeczy wykluczają sie na wzajem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zbychuda Opublikowano 4 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2007 WitamA wiec sytuacja sie tak przedstawia, nie dawno robiłem szlif i wstawiałem nowy tłok w dt 80, po tym złorzyłem motor a tu w ogóle na obroty sie nie wkręca czyściłem gaźnik i ściągnąłem tą plastikową nakładkę na filtr powietrza i motor zaczął normalnie jeździć, gdy założyłem z powrotem sytuacja sie powtarzała, po tym motor zaczął pluć olejem z wydech zkręciłem linkę od dozownika i podaje polowe z tego co powinien i dalej nie spala całego olejuco jest????pozdrawiam ps regulowałem gaźnik w każdej płaszczyźnie wymieniłem oringi na iglicy i tej drugiej śrubce i nic..... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nissan556 Opublikowano 4 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2007 I co koledzy nikt nic nie poradzi z moja dt tylko serwis :lalag: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
papcio17 Opublikowano 4 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2007 no to chce coś takiego zrobić żeby ciągnął z dolnych obrotów i podnieść jeszcze trochę przednie zawieszenie wraz z tylnym! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xlukasz6 Opublikowano 4 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2007 witam. w amorach z przodu oprocz tych gum to sa jeszcze jakies simeringi czy jak to sie nazywa?? to one trzymaja i uszczelniaja olej w lagach??? jak mi pluje olejem to one sa uszkodzone??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
walus150 Opublikowano 4 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2007 Są tam symeryngi i takie uszczelnieacze.Mogą być zużyta albo uszkodzone Pozdro! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrek2345 Opublikowano 4 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2007 Witam aktualnie jezdze aprilai rs 125 ale jest to dla mnei za maly motor plecy mi wysiadaja :/ mysle nad przesiadka na yamahe dt 125 tylko mam pytanie czy dt 125 dobrze przyspiesza ?? i jaki mniejwiecej jest v-max dt 125 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xlukasz6 Opublikowano 4 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2007 Są tam symeryngi i takie uszczelnieacze.Mogą być zużyta albo uszkodzone Pozdro! a to jest w komplecie z gumami?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zbychuda Opublikowano 4 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2007 a to jest w komplecie z gumami??jak ja kupowałem w larssonie to pod hasłem uszczelniacze przedniego zawieszenia dali mi tylko zimeringi ale ta guma chyba sie tak nie zuzywa bo to jest tylko osłona przeciw pyłowa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 4 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2007 jak dość długo tak jeździsz to proponuję wymienić simmeringi i osłony przeciw kurzowe jedno i drugie osobno się kupuje Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
walus150 Opublikowano 5 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2007 a to jest w komplecie z gumami?? To sie kupuje oddzielnie. ale najlepiej wymień obie rzeczy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bergi Opublikowano 5 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2007 Wlasnie jak ja mam zimny silnik to gdy chce go odpalic to mam problem bo musze sie nakopac albo na pych. A powiedzcie mi jak jest ze ssaniem. Gdzy jest wcisniety do srodka to jest wylaczone (pali mniej)? I gdy odpalacie motor po nocnym postoju to w jakiej pozycji go ustawiacie? Odpowie ktos? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
walus150 Opublikowano 5 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2007 Ssanie używaj tylko do odpalania i rozgrzewania silnika. Nie jeździj na ssaniu.A to że tak palli to może wina świecy albo gaźnika Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.