Solo Opublikowano 31 Stycznia 2005 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2005 Czesc.Nie orientujecie sie jaka by najlepiej podeszla gabarytowo i cenowo?Czekam na propozycjedzieks Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fredi Opublikowano 31 Stycznia 2005 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2005 NIe rozumiem po co chcesz zmieniać pompkę od hamulca. Jeśli ci cieknie i nie możesz sobie z tym poradzić to są inne metody. Jak coś mogę służyć pomocą bo przez to przechodziem.Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawello Opublikowano 31 Stycznia 2005 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2005 Witam, tez planuje wymienić pompkę. W sklepie http://agmot.strefa.pl jest za 100zl korpus pompki do mz, a za 160zl cała pompka produkcji japońskiej pasująca do mz. Jak sądzicie, czy kupno korpusu ma sens, tłoczek juz kupiłem i wsadziłęm do obecnej pompki. Zanim zdecyduję się na kupno, nowej pompki mam zamiar jeszcze zastąpić oring simmeringiem tylko jakoś nie mogę się do sklepu wybrać. Co polecacie jako najlepsze rozwiązanie (zeby wreszcie nie ciekło)? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fredi Opublikowano 31 Stycznia 2005 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2005 Ja u siebie zastosowałem simmering firmy SIMBO o wymiarach 10x20x7 który kupiłem kiedyś w Gdańsku na ulicy Wajdeloty. Simmering jest ten trochę niższy od normalnego uczelniacza, dlatego między niego a zabezpieczenie włożyłem dorobioną przez siebie podkładkę. Od tamtego czasu nic nie ciekło i hamulec był dobrze dozowalny. Jak kogoś bardzo interesuje wygląd tego simmeringa to mogę go obfotografować i jutro wstawić fotki (został mi się jeden na zapas).Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 31 Stycznia 2005 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2005 Tez kiedys wstawialem simmering w oryginalnej pompce MZ-w miare skuteczne.W obydwu etkach mialem zalozona pompke od jakiegos innego motocykla.Takie pompki sa o tyle fajniejsze ze duzo przyjemniej chodzi przedni hamulec,a ich koszt(dalem chyba 50 zlotych za uzywke)nie jest wielki,a pozbywamy sie raz na zawsze problemow z cieknaca pompa, a do tego mamy skuteczniejsze hamowanie.Wedlug mnie warto. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Harry Opublikowano 31 Stycznia 2005 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2005 fredi ma rację :banghead: Ja miałem 150 teraz mam 251 i w obydwóch poprzedni właściciele mieli problemy z pompką ale zrobiłem dokładnie tak jak mówi fredi. Wstawiłem simmering 10x20x7 i jeszcze między simmering a pierścień ziegera dałem podkładkę dzięki czemu tłoczek nie porusza się na boki. I do dziś dnia wszystko ładnie chodzi i brak wycieków Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PeterS Opublikowano 1 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2005 Ja to popieprzyłem i założyłem używanš pompkę od Hondy CB 400. Kosztowała coĹ ok. 100 zł (2 lata temu), nie cieknie, power ma straszny. Ogólnie jestem doĹć zadowolony. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fredi Opublikowano 1 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2005 Jeśli kogoś interesuje zdjęcie simmeringa to znajdzie je tutaj http://www.gs500e.republika.pl/simbo.bmpZwróćcie uwagę na zewnętrzną stronę simmeringa. Posiada ona nadlewy z gumy żeby lepiej uszczelniać powierzchnię styku simmeringa z pompką.Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
theBald1 Opublikowano 1 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2005 Tzw. simmerring dwuwargowy :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Solo Opublikowano 1 Lutego 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2005 Heh a to jaja.Po pierwsze.Smier zakladalem i po pietnastu minutach zaczyna ciec (odrazu powiem ze tloczek nowy nie porysowany-kupowalem)po drugieczytalem ze smier firmy simbo sie nie nadaje na stronie goscia ktory robil mzetke z hamulcem tarczowym z tylu (na pewno widzieliscie)Po trzecie.Czy moglbys mi fredi dokladnie opisac jak to zrobils, bo ostatecznie wole wydac nawet 10 zl na 5 smierow niz kupowac pompke od japoni:)Dzieki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fredi Opublikowano 1 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2005 CzeNo to młodyVFR kłamie :). Ja jeździłem na simbo i nic a nic nie ciekło ani kropelki przez cały czas jak miałem MZ. Jak masz porysowany tłoczek (nie zawsze dobrze były obrabiane) to trzeba go trochę przeszfifować na papierze tak jak na stronie młodegoVFR jest. Wkładasz tłoczek do pompki i następnie włkadasz simmering napisem na zewnątrz. Orginalnie uszczelniacz jest o 1 mm wyższy od naszego simmeringa dlatego musisz dorobić podkładkę. Musi ona ściśle przylegać do obudowy pompki tak żeby nic nie mogło się tam ruszać. Ja ją zrobiłem ze zwykłej podkładki którą trzeba było tochę rozpiłować od środka tak żeby tłoczek mógł się swobodnie poruszać i trochę spiłować równomiernie po obwodzie. Jak podkładka już pasuje idealnie to wkładasz zabezpieczenie w rowek. Bardziej jasno chyba już się nie da :(.Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MłodyVFR Opublikowano 1 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2005 No to młodyVFR kłamie .no no, tylko mi bez takich! :twisted: jak ja testowalem simbo (na 3 motocyklach mz) ciekly wszystkie pompki. pozniej znowu kupilismy simbo (w innym sklepie) i tez ciekly. dopiero mg przestaly. stad wysnulem wniosek: simbo=przeciek. moze trafilem na zla partie? teraz nikt tego nie dojdzie :(a co do innej pompki... mozna, czemu nie? pytanie: po co?wstaw dobry simmer :), wypoleruj tloczek i jazda Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
?ukasz Opublikowano 1 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2005 Czasem założenie zwykłego najtańszego uszczelniacza wystarczało u mnie na cały rok!!!! Ale trzeba to było umiejętnie zmienić!! Mój kumpel sobie z tym tak poradził ze utoczył sobie nowy tłoczek o odrobinkę większej średnicy niż oryginał i tez było dobre. PZDR Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Solo Opublikowano 1 Lutego 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2005 Ale widzisz tloczek ktory zakupilem byl naprawde gladki (sprawdzalem powierzchnie).Jesli poprawie go papierem to zmniejsze jego srednice wiec moze zrobic sie jeszcze wiekszy luz:(Co do podkladki to czy nie powoduje zarysowan na tloczku?Kiedys ktos mi zapodal ze mozna sprezynke skrocic zeby mocniej sciskala.Co wy na takie rozwiazanie? Mlody pytasz po co? Powiem Ci po co bo malo przyjemne jest jak hamujesz wszystkim co masz (A ja jezdze jawa przerobiona z tarcza od etki -troche to wieksza masa niz etka) a moto sunie mimo ze powinno drastycznie zwalniac.Jeszcze mniej przyjemne jest jak w tym momencie wyjezdza Ci baily cienias na warszawskich blachach a Ty prawie zwiedzasz mu bagaznik;)Mysle ze czasem lepiej dac nawet 150zeta i wiedziec ze hamulec Cie nie zawiedzie....tylko co innego:)Stad te wszystkie dywagacje.Sprawdzimy te wasze patenty jak sie tylko uporam z sesja a tymczasem napiszcie co myslicie o skracaniu tej sprezynki:)Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Harry Opublikowano 1 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2005 Co do podkladki to czy nie powoduje zarysowan na tloczku? No mnie nic sie nie rysuje ale można zawsze wykonać podkładkę z teflonu i napewno nie bedzie sie tłoczek rysować A co do skracania sprężynki to też kiedyś słyszałem taki patent ale jak zobaczyłem tą maciupeńką sprężynke :) Aha jeszcze jedno, możesz sobie jeszcze troszke zeszlifować powierzchnie klamki tą która popycha tłoczek żeby tarcie było jak najlmniejsze żeby tłoczek nie popychało w bok Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.