Strzalek Opublikowano 19 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2005 zablokowanie silnika poprostu nie pozwala na mocne zuzycie silnika (no chyba jakbys bardzo chcial) i nawet mocne krecenie manetka nic nie zmieni poniewaz silnik przez te blokady i tak pojedzie to swoje 80 km/h i dobierze odpowiednie obroty przu ktorych nie katuje sie tak jak odblokowany.jesli masz zablokowany masz polise na to ze silnik jest zdrowyŹle myslisz i wcale blokowanie silnika nie jest po to by sie mocno nie zużył tylko po to to aby spełniał przepisy odnośnie osiągów na dane prawo jadzdy w europie a najczesciej w niemczech.W motcyklach klasy 125 zblokwane sprzęty są mniej zajechane ( bo tam moc po odblokowaniu jest 2 razy większa) ale w przypadku DT 80 jest inaczej.jesli masz zablokowany masz polise na to ze silnik jest zdrowyTaką polise masz tylko wtedy jak masz dowody że silnik jest po remoncie i to zrbionym przez fahowca :!: dzieki za odpowiedz na moje pytania Tarcze sa zużyte jak sprzegło sie slizga a nie ciągnie jak u Ciebie. Musisz pobawic sie w regulacje na lince bądz koszu sprzegłowym ( nie papaimietam czy Dt 80 ma tam regulacje). Do tego zalej odpowieni olej, bo jeżelei nie zmianiełs od tąd jak kupiłes to nie wiadomo co tam jest zalane i czy odpowiednia ilośc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Janek Opublikowano 19 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2005 CZy można sprawdzić jakoś poziom oleju w silniku .(nie w dozowniku ;) )CZy jak odkręci się ten kranik to powinno się widzieć olej? A i jaki olej jest zalecany do silnika/przekładni bo będę zmieniał (symbol,firma) W silniku jest inny olej niż w dozowniku? :oops: DzIęki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PatriX Opublikowano 20 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2005 Mam pytanie bo już się sam zastanawiam czy przy DT trzeba używać sprzęgła przy zmianie biegów? Bo sam już nie wiem :P To jest półautomat czy nie? :> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zielorz Opublikowano 20 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2005 ja używałem ale kiedyś tak mi się wydaje że zapomniałem wcisnąć i ładnie poszło Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduroguy Opublikowano 20 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2005 Mam pytanie bo już się sam zastanawiam czy przy DT trzeba używać sprzęgła przy zmianie biegów? Bo sam już nie wiem To jest półautomat czy nie? :>Polautomat to to nie jest. Na zawodach sprzegla uzywa sie praktycznie tylko przy ruszaniu. Jak dobrze opanujesz zmiane biegow ze sprzegla to np. tarcze sprzeglowe beda sie mniej zuzywaly... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PatriX Opublikowano 20 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2005 Polautomat to to nie jest. Na zawodach sprzegla uzywa sie praktycznie tylko przy ruszaniu. Jak dobrze opanujesz zmiane biegow ze sprzegla to np. tarcze sprzeglowe beda sie mniej zuzywaly...Czyli trzeba sprzęgła używać? Bo ja jak przełanczam bez to się nic nie dzieje :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zielorz Opublikowano 20 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2005 Czyli trzeba sprzęgła używać? Bo ja jak przełanczam bez to się nic nie dzieje 8) Strzalek jak to jest w crce ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 20 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2005 Na zawodach sprzegla uzywa sie praktycznie tylko przy ruszaniutak jeżdza tylko Ci co nie potrafią techniką nadrobic. Zobacz fotki najlepszych zawodników na świecie. Oni zawsze trzymają 2 palce na dzwigni sprzęgła. To chyba coś znaczy. Strzalek jak to jest w crce ?Niby można ale troche szybicej skrzynia siada. odpowiedz soebie na pytanie czy jest Ci to potrzebne i czy potrafisz aż tak wykorzystac CRke ze musisz wrzucać biegi bez sprzęgła aby jescze szybciej jechac. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduroguy Opublikowano 20 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2005 tak jeżdza tylko Ci co nie potrafią techniką nadrobic. Zobacz fotki najlepszych zawodników na świecie. Oni zawsze trzymają 2 palce na dzwigni sprzęgła. To chyba coś znaczy. To sa moje spostrzezenia. Jak gadam z osobami ktore mniej lub bardziej amatorsko jezdza w zawodach to zazwyczaj nie uzywaja sprzegla do zmiany biegow, natomiast wiadomo ze do ruszania, strzalow, czy przy hamowaniu ono sie przydaje. Ja jezdze ze sprzeglem bo w koncu po cos ono jest (wg. mnie) i nie narzekam :lol: . Jezeli nie zalezy Ci na kazdym ulamku sekundy to lataj ze sprzeglem... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 20 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2005 Jak gadam z osobami ktore mniej lub bardziej amatorsko jezdza w zawodach A ja z mistrzami lub wicemistrzami Polski oarz osobami które naprade sie ostro w to bawią. Niektórzy nie używają sprzęgł atak jak piszesz, ale cI naprade dobrzy go uzywaja i móiwa to samo co napisałś w koncu po cos ono jest Tyle że w crósówkach zmniasz biegi nie odejmuąc gazu więc użycie sprzęgła jest i tak bardzo krótkie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zielorz Opublikowano 21 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2005 Niby można ale troche szybicej skrzynia siada. odpowiedz soebie na pytanie czy jest Ci to potrzebne i czy potrafisz aż tak wykorzystac CRke ze musisz wrzucać biegi bez sprzęgła aby jescze szybciej jechac. Pytałem się z czystej ciekawości :P i tak wole jeździć ze sprzęgłem bo: 1. Jestem tak nauczony 2.Nie chodzi mi o setne sekund bo nie startuje w zawodach chodzi tylko o dobra zabawe (narazie :twisted: ) 3. Nie mam kasy na remont skrzyni ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mr.Maciek Opublikowano 21 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2005 Hello. Jak wygląda sprawa z tylnim amorem w DT 80 LC2?? Jest to część wymienna / rozbieralna?? Ile kosztuje nowy amortyzator tylni?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HubZG Opublikowano 22 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2005 WitamMam pytanko gdzie sie montuje carbonowa membrane ?? Jaka jest cena ?? I jaki przyrost mocy ?? I co sadzicie o swiecy B9EG !!?? Z góry THX za wszystkie odpowiedzi :Ppzdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduroguy Opublikowano 22 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2005 Mam pytanko gdzie sie montuje carbonowa membrane ??Tam gdzie nie karbonowa :P W polsce raczej to ciezko bedzie dostac....Wszystko zalezy od tego jaka membrane wsadzisz.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HubZG Opublikowano 22 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2005 No dobra ale mółbys o tym cos wiecej powiedziec :? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi