filip2233 Opublikowano 23 Stycznia 2005 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2005 Planuje kiedyś zrobić remont Ogara i nie wiem czy można zastosować tłok na 3 pierścienieod jawki. Słyszałem że coś się psuje. Wiecie może jakie usprawnienia można jeszcze zastosować żeby zwiększyś nieco KM i Vmax ogarka?P.S. nie wiem czy na forum były poruszane takie tematy ale dużo tego żeby przeszukać. Jeśli był to sory.Pozdrawiam.Artur Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paho Opublikowano 23 Stycznia 2005 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2005 Prawde mówiąc wiem że w korbowodzie będziesz musiał rozwiertac tulejke...więce lepiej normalny rometowski tłok daj do porządnego tokarza niech ci natoczy 3 rowek pierścieniowe..ja mam jeden tłok z wsk tak zrobiony Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dobczok Opublikowano 24 Stycznia 2005 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2005 A poza tym chyba nie mozna dawac sobie byle jakich tlokow. Nie tylko srednica tloka jest wazna, ale takze jego waga, do ktorej wywazany jest wal. Wiec to chyba nie jest dobry pomysl taka zamiana tlokow Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trajka66 Opublikowano 24 Stycznia 2005 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2005 Silniki sa praktycznie te same (roznica to np. inne cewki w jawce mustang niz w ogarze) ale akurat tloki sie niczym nie roznia, bo w ogarze jest w koncu silnik od jawki. A 3 pierscienie czemu nie fabrycznie byly wlasnie takie tloki montowane, tloki 2 pierscieniowe do ogóra to niedawny wymysl polskich rzemieslnikow. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JaWaK Opublikowano 24 Stycznia 2005 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2005 ja bym nie radził dawać tłoku na 3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paho Opublikowano 24 Stycznia 2005 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2005 ale co to opowiadasz że waga tłoka ma coś do gadania???Przecież w czasie gdy że tak powiem tuninguje sie silnik w innych moto (np.wsk125) to odchudza sie tłok....ale watpie zeby tłok od jawki był cięższy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Opu Opublikowano 24 Stycznia 2005 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2005 jaki to ograr jest 200 czy 205 jesli ma silnik jawa 223 to on powinnien miec od orginalnosci tłok 3 pierscieniowy przynajmniej ja mam taki co do dezemata to nie wiem ale jest roznica wypuklenia tłoka bodajze 3 pierscieniowy jest bardziej płaski.długosc taka sama i budowa raczej tez poruwnywalem z tłokiem kolegi roznica 3 rowka ale tez słyszałem ze zaburza wylot spolin albo wlot mieszanki nie jestem pewien Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mati Opublikowano 24 Stycznia 2005 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2005 Prawde mówiąc wiem że w korbowodzie będziesz musiał rozwiertac tulejke...Nic nie bedziesz musiał rozwierac:roll:Przeciesz orginalnie powninienen być taki tłokale co to opowiadasz że waga tłoka ma coś do gadania??? Ma i to duże pamietaj że waga tarcz wału pownna śie równać wadze tłoka i korbowodujaki to ograr jest 200 czy 205 Spójrz w opis tloki 2 pierscieniowe do ogóra to niedawny wymysl polskich rzemieslnikow.To jest racja orginalnie powinny byc 3 pierscieniowe tłoki jak taki dostaniesz to baz happy:lol: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paho Opublikowano 24 Stycznia 2005 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2005 ad 1...nia miałem pojęcia jaki to ogarekad2.jeśli ci chodzi o to że przeciwwagi wału musza mieć takąsamą wage jak korbowód i tłok to jeśli znajdziesz i taki wał to masz skrzynke piwaad3.już wiem:Pad4.mash racje....moim zdaniem było to też używane do lekkiego "blokowania " ogarka....kanał ssący, długie kolanko i chyba właśnie tłok Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JaWaK Opublikowano 25 Stycznia 2005 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2005 Czeskie tłoki pasują bo to to samo tyle że wykonane o niebo lepiej z o niebo lepszego materiału ..... ad 1... ad4.mash racje....moim zdaniem było to też używane do lekkiego "blokowania " ogarka....kanał ssący, długie kolanko i chyba właśnie tłok Błąd dwa pierścienie dają więcej niż te trzy ............ Sprawdzone w praktyce ... wydaje się że jawka będzie miała większego kopa bo komprecha wzrośnie a gówno całe....i czesi tez mieli tłoki dwu pierścieniowe TO nie POLACY WYMYŚLILI :!: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filip2233 Opublikowano 27 Stycznia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2005 Jest to Ogar 200 a jaki model silnika to nie wiem. Słyszałem że są kłopoty z najniższym pierścieniem (qmpel mówił że szybko sie wyciera, pęka coś w tym stylu). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lucas Opublikowano 28 Stycznia 2005 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2005 Błąd dwa pierścienie dają więcej niż te trzy wydaje się że jawka będzie miała większego kopa bo komprecha wzrośnie a gówno całe.... sam to wymyśliłeś czy kogoś posłuchałeś???? po pierwsze kompresja wzrośnie nieznacznie ale nie o to chodzi bo chodzi o uszczelnienie komory spalania co 3 pierścień gwarantuje i nic nie pęka i sie nie wycirera szybciej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paho Opublikowano 28 Stycznia 2005 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2005 o ile pamiętam to zawsze ostatni pierścienb nazywał sie zgarnaijący..... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trajka66 Opublikowano 28 Stycznia 2005 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2005 Czeskie tłoki pasują bo to to samo tyle że wykonane o niebo lepiej z o niebo lepszego materiału ..... ad 1... ad4.mash racje....moim zdaniem było to też używane do lekkiego "blokowania " ogarka....kanał ssący, długie kolanko i chyba właśnie tłok Błąd dwa pierścienie dają więcej niż te trzy ............ Sprawdzone w praktyce ... wydaje się że jawka będzie miała większego kopa bo komprecha wzrośnie a gówno całe....i czesi tez mieli tłoki dwu pierścieniowe TO nie POLACY WYMYŚLILI :!: Wez mi pokaz gdzies ze mieli 2 -pierscieniowe tloki orygianlnie to luz. Ja nigdy sie z takim czyms nie spotkalem i cos mi sie nie chce wierzyc. Poza tym nie wiem o czym tu mowic jak filip2233 bedzie chcial zrobic remont to najlepiej niech szuka orygnalnego tloka do jawki na ktorys tam szlif zalezy jak wyjechany cylinder, jak nie to niech kupi jakis co jest w sklepie nieorginalny i tez pojedzi na nim. Bo oryginalnego raczej nie dostanie ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paho Opublikowano 28 Stycznia 2005 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2005 dostanie dostanie trzeba po necie pokopać:banghead: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.