Kroolik Opublikowano 4 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2005 Ostatnio znalazlem troche przydatnych manuali , wiec podpinam pod watek z WRka.. tylko nie zabijcie mi domowego lacza ;-) http://kroolik.com/?p=news&id=9 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zielorz Opublikowano 6 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2005 kroolik jestes w stanie znalezsc takie manuale do hondy cr 125 rok 97 ??? :] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kroolik Opublikowano 7 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2005 kroolik jestes w stanie znalezsc takie manuale do hondy cr 125 rok 97 Przeszperalem co nieco , ale niestety :-( NIe jest to tak popularny sprzet jak wlasnie WRka czy EXC Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kroolik Opublikowano 26 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2005 W ramach wiosennych przygotowan sprzetu, dzisiaj do WR 250F od kumpla zalozylismy wydech Higashi Racing. Efekt jest masakryczny :-) Maszyna nabrala teraz odpowiedniego wigoru , a klang jest az za glosny. W przyszlym tygodniu jeszcze postaramy sie zrobic, tzw. "free mods" dla WR 250 F przez co zyska pewnie jeszcze troche mocy. Jezeli ktos jest zainteresowany efektem to postaram sie opisac. Natomiast pojawil sie maly problem z przednim hamulcem. Pod koniec zeszlego sezonu zdarzylo sie ze klama pare razy doszla do kierownicy, jednak na szczescie nigdy podczas jazdy. Niestety, teraz hamulec wogole odmawia wspolpracy.. Wprawdzie z malym oporem ale klamka dochodzi bez wiekszego wysilku do kierownicy, a sila hamowania jest taka ze w zasadzie jedna reka mozna krecic kolem. Wymiana plynu i odpowietrzenie nic nie dalo. Od czego zaczac poszukiwanie usterki ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wazzabii Opublikowano 26 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2005 zurzyte klocki hamulcowe, zapowietrzony przewod, dziurawy przewod, to wszystko ci mi przychodzi do glowy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Dominik Szymański Opublikowano 27 Marca 2005 Administrator Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2005 Natomiast pojawil sie maly problem z przednim hamulcem. Pod koniec zeszlego sezonu zdarzylo sie ze klama pare razy doszla do kierownicy, jednak na szczescie nigdy podczas jazdy. Niestety, teraz hamulec wogole odmawia wspolpracy.. Wprawdzie z malym oporem ale klamka dochodzi bez wiekszego wysilku do kierownicy, a sila hamowania jest taka ze w zasadzie jedna reka mozna krecic kolem. Wymiana plynu i odpowietrzenie nic nie dalo. Od czego zaczac poszukiwanie usterki ?? Mam ten sam problem w Kawasaki teraz. Sprawdziłem wszystko i jest OK. U mnie, mam wrażenie, zagotowała się pompa... (kiedyś wyglebiłem, kalmka dostała się pod handbar, jechałem, płyn się zagotował i dupa zbita).A w enduro miękki hamulec z przodu to porażka jest, faaakt...Także ja chyba biorę się za pompę, kroolik u Ciebie też tak, moze być. pzdr PS - oczywiście jeżeli klocki są OK, jeżeli przewody nie ciekną, jeżeli płyn jest wymieniony itd. Jeżeli wszystlo styka,a jest nie halo, to pozostaje pompa, jak chyba u mnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kroolik Opublikowano 27 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2005 Dzieki za odpowiedzi. Po swietach wydrukuje service manual i zabierzemy sie dokladnie za caly przedni hamulec. Narazie wstepnie ogladajac jakiegos wycieku nie stwierdzilismy, do tego wymienilismy tak jak wczesniej pisalem plyn na swiezutkiego motula przeplukujac dokladnie uklad ze starego plynu, ale nic to nie dalo :-(W kazdym razie mysle ze jak dobierzemy sie dokladnie do zacisku, klockow i calej reszty, to do czegos konstruktywnego dojdziemy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wazzabii Opublikowano 27 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2005 jeszcze moze byc ze uszczelki przy tloczku sie zuzyly i tloczek pracuje a olej cieknie bo bokach, wycieku wtedy nie widacmoj dziadek mial tak w samochodzie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kroolik Opublikowano 24 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2005 Odswiezam watek po raz kolejny :-) A wiec w koncu dolaczylem do Was tak na dobre :lol: gdyz w czwartek stalem sie posiadaczem WRki 250 :-) Nowa sztuka, rocznik 2004. Tyle ze , jest to wersja US, takze w tej chwili jest dosyc znacznie skastrowana. Maja tam jakiejs dziwne normy co do emisji spalin i glosnosci (EPA to sie zwie). Wiec jak tylko ja dotre, biore sie za wymagane modyfikacje zeby odzyskac pelen gwizdek. Jedna jest tego wszystkiego zaleta, ze seryjnie w wydechu jest wkladka przykrecana na jedna srube. Jak sie chce poruszac po cichu w lesie , to zakladamy wkladke (tyle ze wylot spalin jest srednicy olowka) , a jak mozemy sobie pozwolic na halasowanie wkladka leci na polke. Tyle , ze bez tego jest juz naprawde baardzo glosno. W kazdym razie pierwsze 50 km katowania lasow mojego miasta zaliczone :-) Aha, a co do tamtego hamulca , to chyba winny byl za to jakis syf w ukladzie hamulcowym. Parokrotne plukanie ukladu rozwiazalo problem. Wpradzie juz myslelismy ze nic z tego, bo po pierwszym plukaniu, dzialalo przez jakis czas, ale znowu problem wrocil. To po nastepnej operacji plukania, problem na dobre zniknal. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduroguy Opublikowano 24 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2005 A wiec w koncu dolaczylem do Was tak na dobre gdyz w czwartek stalem sie posiadaczem WRki 250 Gratuluje nowej bryki!! Oby Ci sluzyla dlugo i dobrze. Szkoda tylko ze nie mozesz sam sobie fotek strzelac hehe ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BaRy Opublikowano 24 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2005 Odswiezam watek po raz kolejny :-) A wiec w koncu dolaczylem do Was tak na dobre :lol: gdyz w czwartek stalem sie posiadaczem WRki 250 :-) Nowa sztuka' date=' rocznik 2004.[/quote']No w końcu!Gratulacje :!: Dlaczego jeszcze nie ma fotek nowego nabytku??A właśnie teraz będziesz musiał wybrać między pstrykaniem a jazdą.Stawiam na to, że niedługo aparat pokryje się warstwą kurzu ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kroolik Opublikowano 25 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2005 Dlaczego jeszcze nie ma fotek nowego nabytku?? Sa' date=' sa wprawdzie nie specjalne, ale cos tam jest - - swiezy sprzethttp://www.bikepics.com/pictures/338255/ i po pierwszej przejazdzcehttp://www.bikepics.com/pictures/339214/Stawiam na to' date=' że niedługo aparat pokryje się warstwą kurzu[/quote']Bez obaw :-) Mam pania fotograf, ktora chetnie przejmie moja funkcje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hormon Opublikowano 25 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2005 Cudo ta wr . Planuje zakup wlasnie takiej wr w nasptenym sezonie . Kroolik a rejestrujesz to cudo ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kroolik Opublikowano 26 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2005 Kroolik a rejestrujesz to cudo ?? Tak, tzn juz jest zarejestrowana, jeszcze tylko ubezpieczenie musze wykupic. Mam kolegow co jezdza bez, ale ja sie jednak boje. Po co miec niepotrzebnie problemy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Blazej_mtx Opublikowano 26 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2005 Cudeńko :D Piękne moto :D wielkie gratulacje :P Jeżeli można zapytać... to ile dałes :?: ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.