BartekJ Opublikowano 16 Stycznia 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2005 Wreszcie nadszedł upragniony dzień, kiedy to skończyłem robić bika, i ruszyłem w teren. I co? I po godzinie jazdy ( znaczy zapier.....) padło sprzęgło - ułamały się ząbki na tarczkach, które przenoszą moc. :D Faktem jest, że tarczki, które włożyłem, piewszej świeżości nie były. W związku z tym mam pytanie, jak długo powinno wytrzymać sprzęgło w tym motorze? I co zrobić, żeby olej nie przedostawał się ze skrzyni do sprzęgła - simmering był nowy, tyle że polski jakiś (chyba, nie pamiętam dokładnie- na pewno tani). Może jest jakiś producent, którego możecie polecić? Olej w skrzyni kupiłem max gęsty, bo to miało zapobiec wyciekom przez ten uszczelniacz. Pozdro i uwaga na kości - łoj, bo niewiele brakowało 8) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Browarny Opublikowano 16 Stycznia 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2005 Dużo rzeczy może się dziać ze sprzegłem ale żeby się tarcze łamały? Hm...nie spotkałem się z tym. A propos simmera jesteś pewien że dobrze założyłeś? Pytam bo sam kiedyś miałem wyciek i okazało się że simmer się lekko odkształcił przy zakładaniu i wycieki były. Cytuj SPOKOJNIE, POZWÓLMY DZIAŁAĆ NATURZE... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartekJ Opublikowano 16 Stycznia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2005 Też się dziwię nieco, ale tak właśnie jest. W 250 (bo taką masz)tarcze są inne - tam jest w środku kosza sprzęgłowego jakby gwiazda i więcej elementów, które pracują, tzn moc jest rozłożona na więcej elementów. Mam nadzieję, zę dobrze się wyraziłem. Natomias w 380 wygląda to jak w Komarku, ząbków na tarczkach jest 10, więc tak sobie tłumaczę, że to może przez to te ząbki się ścięły, popękały, czy co tam jeszcze. Ale, jak napisałem, tarczki były już chodzone, i w miejscach uderzania w kosz sprzęgłowy już były pozbijane. A swoją drogą ciekawe, czy do 380 moiżna założyć sprzęgło od 250. "Lucas, a jak myślisz. " :lol: A co do uszczelniacza, to muszę sprawdzić, choć wydaje mi się, że było równo włożone. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lucas Opublikowano 20 Stycznia 2005 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2005 tego miało nie być nie wiem czemu sie pojawiło ;/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lucas Opublikowano 20 Stycznia 2005 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2005 co do tarczek to masz racje jeśli kły sie wyklepują to prychodzi na nie czas ze się zetną na skutek oddawania mocy czy wysprzęglania po jakimś czasie sie urwą przy kupnie tarczek kup blaszki (przekładki) czyli 3 tarczki i 2 blaszki koszt około 50-60 złco do simera to czasem "popuści" wtedy szmatka z benzynką i do suchości, ale i tak simerek idzie do zmiany dość czesto to sie nie martw ale zamawiajac tarczki zamów też simra powinni mieć jeśli jest nie typowy (grubszy), sprzęgło powinno gwizdać wtedy wiadomo że chodzi dobrze i jest suche Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartekJ Opublikowano 20 Stycznia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2005 No tak, tarczki już mam (są 4 sztuki i wykonane z miedzi - pewnie z jakimiś domieszkami), na przekładki czekam - będą jutro. Myślę, że założę nowy simmering jakiś porządniejszy, może SKF. Ciekawe, jak długo wytrzyma.I tylko czasu brak, żeby poskładać to wszystko. O jeżdżeniu nie wspomnę. :cry: Napisałem, że ktoś mi powiedział o kiepskiej zdolności CZ do skakania. Miałem jego zdanie za dość miarodajne, ale najlepiej będzie, jak sam się przekonam. Pozdrowienia i trzymam kciuki za twojego palca :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.