Skocz do zawartości

MZ ETZ 250


AddaM
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Strasznie moja mz kopci!Nie mam pojecia dlaczego!Mam gaznik 30n3-1 a w nim wymienione wszystkie dysze.Mam klasyczny uklad zaplonowy.Moto dobrze zapala kiedy jest zimny i wtedy trzyma obroty tak na 1200.Po rozgrzaniu nie trzyma wogule obrotow i gasnie po czym nie da sie jej zapalic bo swieca jest tak okopcona ze ma bardzo slaba iskra i dopiero po przeczyszczeniu jej da sie odpalic.Wiem ze mam zla mieszanke ale nie wiem jak ja dobrze wyregulowac.Moze moto zasysa olej ze skrzynki biegow?Czasami mam taka czerwona iskre, a czasami dobra niebieska...czym to jest spowodowane :?: .Jaka powina byc przerwa na przerywaczu?jak ja ustawilem (wedlug ksiazki "Jezdze motocyklem Mz") na 0,3 mm to moto wogule nie chcial palic, dobiero jak przestawilem na ok 1 mm to zaczol chodzic.Mam nowy przerywacz,moze to byc wina krzywki :?:

pozdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

heja! ty wiez ze niemam pomyslu.... wszystkie dysze sa na wlasciwym miejscu??? sparawdzales czy przypadkiem nie odkrecila sie dysza glowna?-mialem taki przypadek... moze swieca jest uszkodzona...... co do zaplonu to ja jak mialem przerywacz to tez mialem nieprzepisowa przerwe, wazne jest zeby wyprzedzenie bylo wlasciwe-2-3mm przed maksymalnym qornym polozeniem tloka, druga przyczyna to jakas niesprawnosc silnika typu przedmuchy ze skrzyni albo uszkodzone piercienie lub tlok

Usługi IT - www.tricori.com

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gdy miałem swoją MZ miałem podąbna historię z kopceniem. Okazało się że lewy simmering stracił swoją "beszczelność" dokłanie to guma była stara i zaczoł się obracać w gnieździe. Silnik zaczoł zasysać olej.

Inny kolega miał też problem z kopceniem ale u niego spowodowane to było tym, że jeździł strasznie wolno a dokładnie na bardzo niskich obrotach - w skrócie zamulił silnik. W komorze wału zgromadziło się pełno niedopalonego oleju.

Słyszałem tez o MZ ETZ w któej po remoncie facet złożył silnik z uszczelką. efektem było rozszczelnienei się komory wału - wydmuchało uszczelke

Zobacz czy olej w skrzyni smierdzi paliwem jeśli tak to już wiesz że jest gdzieś nieszczelność

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzieki za rady okazalo sie niestety ze jakis debil zatar silnik i zamias remontu wymienil tylko pierscienie.Po zatym silnik ciagna olej ze skrzynki bo po pierwsze malo go bylo a po drugie tak jechalo benza.Juz mam rozpolowiony silnik,wlasnie zaczynam polerke :) pozadr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam jescze pytanie co sadzicie o japonskim tloku firmy Okinoi ?Ktore lozyska sa lepsze polskie czy te japonskie KOYO (chodzi o te na wale).A i nie mogo sobie poradzic ze zdjeciem wskazowki od predkosciomierza , wogule da sie ja zdjac (mam metalowa, nie plastikowa)? pozdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak łożyska polskie to o podwyższonej wytrzymałości, ogólnie japońskie łożyska są dobre ale jeśli mam być szczery to nie słyszałem o KOYO.

Łożyska Complex http://www.cx.pl/ są dobre.

Japoński tłok do MZ też nie słyszałem co najwyżej o Węgierskich :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jesli chodzi o tlok firmy OKINOI to nawet sie nie zastanawiaj !!

jak dla mnie sa rewelacyjne !!

sam planuje teraz zrobic szlif i oczywiscie tlok zakupie OKINOIA.

kumpel na tym jezdzi i jak sie okazalo nie do zdarcia - a on jest naprawde wariat i zarzynacz motocykli...

po szlifie wiesz jak dlugo docieral motocykl ????

10 km !!

a po 10 km zalozyl opone crossowa i do lasu dziczeć.

jezdzi juz pol roku na tym tloku i nie ma dnia zeby sobie na kolko nie postawil ETKI - jak dotad sie trzyma dobrze ( tlok oczywiscie ) :twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to super!Kupilem ten tlok (okinoi) i polskie (patryjotycznie :lol: )polskie lozyska.Mam tez cylinder po szlifie.Moj jest po 3 ile mozna zrobic szlifow?Czy po szlifie trzeba pilowac te ostre krawedzie okien? :?:

p.s.Czy etz 250 latwo idzie na kolo tj z gazu na 1?Bo by sobie poprobowal :twisted: pozdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jesli robiles szlif cylindra to powinni ci w warsztacie juz okna podpiłowac.

a co do tego czy idzie na kolo to odpowiedz jest oczywista : IDZIE !!

jak jest dobra MZ i kierowca ma pojecie to nawet na 2 pojdzie na kolko bez wiekszego wysilku.

ale narazie troche dotrzyj silnik (zrob wiecej km niz 10 ) :P

a pozniej nic nie stoi na przeszkodzie aby uczyc sie jezdzic na kolku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...