AddaM Opublikowano 13 Stycznia 2005 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2005 Strasznie moja mz kopci!Nie mam pojecia dlaczego!Mam gaznik 30n3-1 a w nim wymienione wszystkie dysze.Mam klasyczny uklad zaplonowy.Moto dobrze zapala kiedy jest zimny i wtedy trzyma obroty tak na 1200.Po rozgrzaniu nie trzyma wogule obrotow i gasnie po czym nie da sie jej zapalic bo swieca jest tak okopcona ze ma bardzo slaba iskra i dopiero po przeczyszczeniu jej da sie odpalic.Wiem ze mam zla mieszanke ale nie wiem jak ja dobrze wyregulowac.Moze moto zasysa olej ze skrzynki biegow?Czasami mam taka czerwona iskre, a czasami dobra niebieska...czym to jest spowodowane :?: .Jaka powina byc przerwa na przerywaczu?jak ja ustawilem (wedlug ksiazki "Jezdze motocyklem Mz") na 0,3 mm to moto wogule nie chcial palic, dobiero jak przestawilem na ok 1 mm to zaczol chodzic.Mam nowy przerywacz,moze to byc wina krzywki :?: pozdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
YAGO Opublikowano 13 Stycznia 2005 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2005 heja! ty wiez ze niemam pomyslu.... wszystkie dysze sa na wlasciwym miejscu??? sparawdzales czy przypadkiem nie odkrecila sie dysza glowna?-mialem taki przypadek... moze swieca jest uszkodzona...... co do zaplonu to ja jak mialem przerywacz to tez mialem nieprzepisowa przerwe, wazne jest zeby wyprzedzenie bylo wlasciwe-2-3mm przed maksymalnym qornym polozeniem tloka, druga przyczyna to jakas niesprawnosc silnika typu przedmuchy ze skrzyni albo uszkodzone piercienie lub tlok Cytuj Usługi IT - www.tricori.com Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PROC Opublikowano 13 Stycznia 2005 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2005 Gdy miałem swoją MZ miałem podąbna historię z kopceniem. Okazało się że lewy simmering stracił swoją "beszczelność" dokłanie to guma była stara i zaczoł się obracać w gnieździe. Silnik zaczoł zasysać olej.Inny kolega miał też problem z kopceniem ale u niego spowodowane to było tym, że jeździł strasznie wolno a dokładnie na bardzo niskich obrotach - w skrócie zamulił silnik. W komorze wału zgromadziło się pełno niedopalonego oleju.Słyszałem tez o MZ ETZ w któej po remoncie facet złożył silnik z uszczelką. efektem było rozszczelnienei się komory wału - wydmuchało uszczelkeZobacz czy olej w skrzyni smierdzi paliwem jeśli tak to już wiesz że jest gdzieś nieszczelność Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AddaM Opublikowano 14 Stycznia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2005 Dzieki za rady okazalo sie niestety ze jakis debil zatar silnik i zamias remontu wymienil tylko pierscienie.Po zatym silnik ciagna olej ze skrzynki bo po pierwsze malo go bylo a po drugie tak jechalo benza.Juz mam rozpolowiony silnik,wlasnie zaczynam polerke :) pozadr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PeterS Opublikowano 14 Stycznia 2005 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2005 Inny kolega miał też problem z kopceniem ale u niego spowodowane to było tym, że jeździł strasznie wolno a dokładnie na bardzo niskich obrotach - w skrócie zamulił silnik.To ten w okularach na starej czerwonej MZ? :mrgreen: :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PROC Opublikowano 14 Stycznia 2005 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2005 To ten w okularach na starej czerwonej MZ? :mrgreen: :)Dokładnie o Marina chodzi:D Jak na jego MZ się wsiądzie i troche odkręci to taki siwo się robi :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PeterS Opublikowano 14 Stycznia 2005 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2005 taaaa.....Pozdrów Marianka ode mnie, jak się bedziecie widzieć :!: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AddaM Opublikowano 14 Stycznia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2005 Mam jescze pytanie co sadzicie o japonskim tloku firmy Okinoi ?Ktore lozyska sa lepsze polskie czy te japonskie KOYO (chodzi o te na wale).A i nie mogo sobie poradzic ze zdjeciem wskazowki od predkosciomierza , wogule da sie ja zdjac (mam metalowa, nie plastikowa)? pozdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qler Opublikowano 15 Stycznia 2005 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2005 wskazowka siedzi na wcisk na trzpieniu predkosciomierzatrzeba ja lekko podwazyc czyms, tylko uwazaj bo latwo sie krzywi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PROC Opublikowano 16 Stycznia 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2005 Jak łożyska polskie to o podwyższonej wytrzymałości, ogólnie japońskie łożyska są dobre ale jeśli mam być szczery to nie słyszałem o KOYO.Łożyska Complex http://www.cx.pl/ są dobre.Japoński tłok do MZ też nie słyszałem co najwyżej o Węgierskich :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
theBald1 Opublikowano 16 Stycznia 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2005 Koyo to dobre łożyska, są często wstawiane do alternatorów w samochodach japońskich, koreańskich. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
belzebub Opublikowano 16 Stycznia 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2005 jesli chodzi o tlok firmy OKINOI to nawet sie nie zastanawiaj !!jak dla mnie sa rewelacyjne !!sam planuje teraz zrobic szlif i oczywiscie tlok zakupie OKINOIA.kumpel na tym jezdzi i jak sie okazalo nie do zdarcia - a on jest naprawde wariat i zarzynacz motocykli...po szlifie wiesz jak dlugo docieral motocykl ????10 km !!a po 10 km zalozyl opone crossowa i do lasu dziczeć.jezdzi juz pol roku na tym tloku i nie ma dnia zeby sobie na kolko nie postawil ETKI - jak dotad sie trzyma dobrze ( tlok oczywiscie ) :twisted: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AddaM Opublikowano 20 Stycznia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2005 No to super!Kupilem ten tlok (okinoi) i polskie (patryjotycznie :lol: )polskie lozyska.Mam tez cylinder po szlifie.Moj jest po 3 ile mozna zrobic szlifow?Czy po szlifie trzeba pilowac te ostre krawedzie okien? :?: p.s.Czy etz 250 latwo idzie na kolo tj z gazu na 1?Bo by sobie poprobowal :twisted: pozdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
belzebub Opublikowano 20 Stycznia 2005 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2005 jesli robiles szlif cylindra to powinni ci w warsztacie juz okna podpiłowac.a co do tego czy idzie na kolo to odpowiedz jest oczywista : IDZIE !!jak jest dobra MZ i kierowca ma pojecie to nawet na 2 pojdzie na kolko bez wiekszego wysilku.ale narazie troche dotrzyj silnik (zrob wiecej km niz 10 ) :Pa pozniej nic nie stoi na przeszkodzie aby uczyc sie jezdzic na kolku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.