lukaszzzz Opublikowano 30 Grudnia 2004 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2004 Chcialbym zwiekszyc przelozenie napedu Standardowe tylnie zebatki najwieksze maja 49 zebow chyba ? Czy ktos moze orientuje sie czy gdzies dorabiaja lub moze pasuje od jakiegos innego moto ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 6 Stycznia 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2005 A może napisz coś więcej.Jakie masz teraz przełożenie?Dlaczego chcesz zwiększyć? Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 6 Stycznia 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2005 Pewnie żeby dawać na gumę :-). A tak na serio - katalog mi podaje do SC28 możliwośc założenia przedniej zebatki 15 zebów ale tylko do łańcucha 530 (wtedy na tył maks to 44 zęby z zębatek stalowych, 45 aluminium). 49 zębów owszem jest dostepne na tył ale do cieńszego łancucha 525 i to zębatka z aluminium. Tak więc od biedy można by zastosować taka kombinacja, zebatka przednia 15, łańcuch 530 i cienka aluminiowa zebatka na tył. Powiedziałem "od biedy" bo to już by była kombinacja alpejska, a o trwałości to nawet nie wspominam :-(. Pozdro, Pawel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 6 Stycznia 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2005 Paweł podaje przełożenia seryjne a ja dodam, że na nich Druszlak SC28 idzie na gumę bez problemu i szarpania, jakoś nie mogę sobie wyobraźić jazdy 15/49 bo od razu bolą mnie plecy, chyba że kolega ma zamiar startować bezpośrednio z dwójki do tego z przednim w górze.Jeszcze bardziej niewyobrażalna sytuacja na mokrym asfalcie.Jak wtedy wracać do domu ? autobusem ? Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
POM Opublikowano 6 Stycznia 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2005 pewni chodzi o jazdę na tylnim kole na jakimś sklepowym parkingu więc powinna starczyć na cały sezon, taka moda, na większości filmów o trickach motocyklowych tylnie zębatki mają rozmiar nieomal felgi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mtcross Opublikowano 10 Stycznia 2005 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2005 nie wiem o jak duzej zebatce myslisz ale jesli jestes zainteresowany to mam kontakt do goscia ktory dorabial do 900RR-a na tyl 69 zebów :twisted: Jesli chcesz do niego kontakt odezwyj sie na PW Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukaszzzz Opublikowano 14 Stycznia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2005 Mtcross mysle ze zebatka o wielkosci 69 to moze byc cos co mnie interesuje pisalem do ciebie na PW ale nie odpowiadasz jak bedziesz an forum to odezwij sie. niestety jeszcze nie policzylem zebow w mojej standardowej zebatce jak to zrobie to napisze jakie mam przelozenie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukaszzzz Opublikowano 19 Stycznia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2005 Policzylem zeby i tylnia zebatka ma 42 a przednia 16 to chyba jedno z najszybszych kombinacji chcialbym teraz zmienic na mocniejsze i wolniejsze przelozenie co proponujecie na przod i na tyl ewentualnie :?: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.