Skocz do zawartości

Virago 535


Gość jarson
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Z tej samej strony korzystałem i się chyba pogubiłem.qdlaty 2004 z tego co piszesz to moim zdaniem rok 95 zaczyna sie od nr 179128, a tu jest 176128 czyli niższy.W/g tej tabeli to ten nr łapie sie na 93 , chyba że żle to interpretuje 2YL093101---do 2YL177898.Kto wie jaka jest prawda?????????

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.Moze w czyms pomoge.Moj motorek jest z 1991 roku,pierwsza rej.1992(w Niemczech),a numery mam 2YL054111.

Jeszcze o wydechach.Tez o tym mysle,tzn.rozciac puszke,wyjac srodek i zaspawac puche.Slyszalem ze potem trzeba regolowac motor.Czy to prawda?Pozdrawiam. :icon_rolleyes:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja zrobimy ten wypad za granice

wszyscy sie opkupimy w tamte trunki

to wlasciciel Biker's Choice chyba goraczki dostanie

utarg mu spadnie w ten weekend, ze ho ho :banghead: :icon_razz:

a jak reszta wyniucha to przejscie

to chyba knajpe zamknie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mysle o zakupie Virago 535 dysponyje 8000zł czy za tę cene kupie dobry motocykl? A może polecicie cos innego jezdzilem sporo Jawa 350?

Witam. Ja już kupiłem Virago ale XV 1000 w I rejestracja 1991 ale dowiedziałem się, że produkowali 1000 do 1989 roku. Kupiłem ja w maju. Jest na chodzie, ale jest trochę wymęczona- chromy na deklach do poprawy, instal. elektryczna sztukowana takie małe dyrdymały. Kopyto ma zarąbiste, ponieważ poprzedni właściciel Helmut z Berlina założył jakieś specjalne tłoki zwiększające kompresje no i moc. Zapłaciłem za nią z tłumaczeniem i przeglądem 8.500 zł. Czekam na rejestracje. Lekka to ona nie jest waży ok. 250 kg. Jednak jest trochę za mała, /krótka/ jak dla mnie ponieważ mierzę 188 cm wzrostu. Brakuje jej trochę kosmetyki. Chromy na błotnikach super. Bak w kolorze ciemna zieleń metalik. Żona gdy zobaczyła ją to powiedziała, że nie wsiądzie na nią ponieważ dzieci musza mieć przynajmniej jednego rodzica. Będę się jej chyba pozbywał aby nie było kwasów domowych, lub kupię jakiś inny moto ale dłuższy. Poszukuję literatury z obsługi i serwisówki do niej. Pozdro Zdzichu z Niepołomic k. Krakowa [email protected]

 

Mysle o zakupie Virago 535 dysponyje 8000zł czy za tę cene kupie dobry motocykl? A może polecicie cos innego jezdzilem sporo Jawa 350?

Witam. Ja już kupiłem Virago ale XV 1000 w I rejestracja 1991 ale dowiedziałem się, że produkowali 1000 do 1989 roku. Kupiłem ja w maju. Jest na chodzie, ale jest trochę wymęczona- chromy na deklach do poprawy, instal. elektryczna sztukowana takie małe dyrdymały. Kopyto ma zarąbiste, ponieważ poprzedni właściciel Helmut z Berlina założył jakieś specjalne tłoki zwiększające kompresje no i moc. Zapłaciłem za nią z tłumaczeniem i przeglądem 8.500 zł. Czekam na rejestracje. Lekka to ona nie jest waży ok. 250 kg. Jednak jest trochę za mała, /krótka/ jak dla mnie ponieważ mierzę 188 cm wzrostu. Brakuje jej trochę kosmetyki. Chromy na błotnikach super. Bak w kolorze ciemna zieleń metalik. Żona gdy zobaczyła ją to powiedziała, że nie wsiądzie na nią ponieważ dzieci musza mieć przynajmniej jednego rodzica. Będę się jej chyba pozbywał aby nie było kwasów domowych, lub kupię jakiś inny moto ale dłuższy. Poszukuję literatury z obsługi i serwisówki do niej. Pozdro Zdzichu z Niepołomic k. Krakowa [email protected]

 

Cześć!

Jak widzisz po podpisie, to ja cały czas mam Viagro 535 i nadal śmigam nim po Warszawie :bigrazz: . A i w okolice Piastowa czasami się zapuszczam :-) .

O awaryjności Viagro mogę powiedzieć Ci tyle – silnik prosty jak konstrukcja młotka, co tam ma się psuć?

Moja Viróweczka w tym roku obchodziła 18-te urodziny i gwarantuję Ci, że jest w lepszym stanie niż połowa 10-letnich. O silniku powiem Ci tyle – słuchało go już wielu „moto-guru” i żaden z nich (choć niektórzy z nich to byli złośliwcy przeokrutni :D ) nie powiedział, że nieładnie brzmi.

A tak na marginesie, to pewien „lokalny monopolista w zakresie części do virago” (i już wszyscy w Wawie wiedzą o kogo chodzi :lol: ) chciał mi pokazać swój sprzęt – Viagro 750 (chyba 10-letni) rzekomo w „idealnym stanie” i wszystko było fajnie, do momentu kiedy nie odpalił silnika… :lol: Mało się nie posikałem ze śmiechu… :lol: :lol: :lol: Wszystko tam dzwoniło :lol:

Czyli to wcale nie prawda, że sprzęt powyżej 15 lat to grat – moja Viróweczka jest na to dowodem :-D .

Pamiętaj, że to silnik jest sercem maszyny i to on musi być w dobrym stanie. To naprawy silnika generują koszty. A dobrych mechaników motocyklowych to ze świecą szukać, więc możesz trafić jak w uhma-bike…zapłacisz i nadal sprzęt będzie spierdolony :lol: . Renowacja ramy, kół, osprzętu to nie są duże koszty, a jak masz czas i zapał, to nie są to trudne rzeczy do nauczenia.

Dla Twojej wiadomości:

- Poler silnika (dekle po obu stronach, krawędzie żeberek cylindrów), lagów, osprzętu kierownicy i półki to koszt 500zł (może trochę więcej).

- Szprychy chromowane (na podkładzie z miedzi) – 3,50 zł/szt

- Centrowanie i przeszprychowanie – 100zł/koło

- Chromowanie obręczy…pewnie z 200-300zł

- Lakierowanie – pewnie 400zł za całość

- Piaskowanie – 30-50 zł za część

Jak masz jakieś dojście, to może taniej.

Poler możesz śmiało zrobić sam.

Generalnie, jak chrom odchodzi to możesz położyć nowy i…będzie jak nowy :D , jak Ci coś rdzewieje/lakier odpada (np. na wachaczu, kardanie,…) to piaskujesz i lakierujesz i jest jak nowy :D . Pamiętaj – silnik, wahacze, kardan, ew. amory – lakier proszkowy, reszta możesz na mokro. Jak widzisz to są takie rzeczy, których i Ruskiego nauczysz. :-D

Przy sprowadzanych maszynach, koszt rejestracji to ok. 1150zł, więc musisz to doliczyć do inwestycji.

Jakby co to moja Viróweczka jest na sprzedaż ;) :

- rok produkcji: 1987

- pojemność: 535 cm3

- przebieg: 23700...mil :D (stan na dziś)

- kolor: czarny (jedno zdjęcie jest w mojej galerii prywatnej)

- profesjonalnie zrobione głośne wydechy (zmieniony dolot)

- cała elektryka wymieniona na nową,

- wymienione amortyzatory na regulowane,

- wymieniony akumulator (tydzień temu),

- piórnik,

- gmole,

- sissibar

- szybka/owiewka z 4 mocowaniami,

- spacerówki też są, ale na małych gmolach, to służą mi jedynie do oceny odległości między samochodami :-) (jak się mieszczą, to się przecisnę, a w przypadku "lekkiej konfrontacji" :D to laweta ma porysowany lakier :twisted: ).

Mam do niej kupionych już trochę części (bak od wersji DX – z grubym złotym napisem „Virago”, szeroka kierownica i dystanse, stelaże pod sakwy, nowy osprzęt kierownicy). Mam też nowe sakwy (Louis).

Oczywiście sprzęcik cały czas jeździ i ma się dobrze :wink: Do tego dodaję polską instrukcję obsługi, schematy wszystkich układów oraz instrukcję serwisową (angielską) – do wyboru wersja drukowana bądź elektroniczna.

Jak chcesz, to daj znać na PW to Ci wyślę więcej fotek w dziennym świetle.

Cena:

- stan obecny + części (+sakwy,…): 7000 zł

- stan z montażem powyższych części (+sakwy,…) + poler silnika (i co się rozumie samo przez się - wymiana uszczelek przy polerowanych elementach), lagów, półki i osprzętu, regulacja zaworów i synchronizacja gaźników, wymiana szprych, cetrowanie kół, wymiana filtrów, wymiana oleju, lakierowanie całego motocykla (jednym słowem całkowity remont, bądź jak kto woli... :roll: tuning na DX'a :D ): 8000 zł

ps.

Na dojazdy do pracy idealny - mały (swoim Drag Starem to przez korek się nie przecisnę...a ciepło z silnika+ciepło z innych pojazdów=wiadro potu w ciuchach :-D ), głośny (jak pojechałem Hondą CBF, to niektórzy laweciarze nawet mnie nie zauważali w korku :) a Viróweczka ma taki klang, że schychać ją z kilometra - kolesie nawet jak nie chcą to się wolą przesunąć :D - chyba szkoda im słuchu :lol: :lol: ).

Spalanie - ok. 5,5l, a jak lubisz zakres 140-160km to ze 6 wypije. Jeszcze raz to powiem - mój silnik ma kopa (nigdy nie był dławiony) - 160 mi się pokazało na Toruńskiej :twisted: ale wtedy to leżałem na baku, trzymałem się kurczowo kierownicy i już nawet nie reagowalem na to co się wokół mnie dzieje :D No co...odmulałem silnik :P

Co do wypraw we dwoje...Hmm...Jak się ładnie przytulicie... :lol: :lol: :lol: Ja (176cm, 80kg) jechałem z bratem kulturystą (180cm, >100kg) i jakoś śmignęliśmy z Bielan na Mokotów... :-)

Ale Virówka to za duża nie jest...Jak dla dwóch kransali to idealna :lol: :lol: :lol: Jak masz ok 180cm a Twoja wybranka powiedzmy 170cm, to...będzie trochę ciasno...Trzeba się wtedy przytulić - sprawdzałem - działa :D :D :D

Witam Mam prośbę potrzebuję instrukcje obsługi, schematy i serwisówke do Virago XV 1000. Jeżeli możesz pomóc lub dac namiary byłoby super. Pozdro Zdzichu Niepołomice [email protected]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam Panie i Panowie :)

 

Mam do Was wielką prośbę... pisałem już jakiś czas temu, że miałem małego dzwona i pokrzywiłem dolną półkę w sposób nie umożliwiający jej prostowania... no a w ogóle nie powinno się tego robić.

od tamtej pory szukam jakiejś używanej półki, czekałem na kasę od sprawcy no i teraz jeszcze termin w warsztacie...

Czy moglibyście się zorientować, czy ktoś z Waszych znajomych, którzy importują motocykle, są mechanikami czy w jakiś inny sposób mogą wejść w posiadanie dolnej półki do Virago 535 nie chciałby mi jej sprzedać ?

Na allegro niestety niczego jeszcze nie wypatrzyłem, a mój znajomy spóźnia się z Belgii i nie odpowiada na telefon...

 

Z góry dziękuję i pozdrawiam

Edytowane przez kowaleon
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja zrobimy ten wypad za granice

wszyscy sie opkupimy w tamte trunki

to wlasciciel Biker's Choice chyba goraczki dostanie

utarg mu spadnie w ten weekend, ze ho ho :notworthy: :)

a jak reszta wyniucha to przejscie

to chyba knajpe zamknie ;)

Można jedno z drugim pogodzić....w knajpie sie posiedzi, pogwarzy, a poźniej myk do Sądejówki na kameralne co nie co.....

 

Marcysiek a masz może fotki jak to wyglada od dołu ???

Obiecane fotki masz tu:

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/a7c06950f7628f4f.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...