Skocz do zawartości

nie wkreca sie na biegu-Rs 50


Siwy_
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

czesc!

z moja Apą jest cos nie tak... :) na biegu jałowym wkreca sie bez problemu na obrot lecz jak wklepuje jedynke to spadaja jej obroty gdzies do 2000rpm przy gazie odkreconym na maksa i tocze sie moze 5 na godzine caly czas,nie rozpedza sie.

nieiwem co to moze byc...moze gaznik bo jak stoi na luzie to musye tryzmac gazie bo gasnie...

pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bardzo dziwna sytuacja ja mam tak ze jak przejade kawalek i wrzuce na luz to nie ma takich obr jak by silnik pracowal chwile na luzie czyli jakby mu braklo wachy ale to w jezdzie nie przeszkadza i chyba tak ma byc , ale zeby do 2 tys musisz miec cos zapchane w gazniku bo na luzie tyle wachy nie potrzeba co w jezdzie.

Ps, moja rada przeczysc dobrze gaznik mozesz ewentualnie zajrzec do filtra powietrza , to na tyle odemnie jak to zrobisz napisz :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siwy, z własnego doświadczenia moge powiedzeic Ci że to może byc też wina świecy, te "tańsze" NGK szybko padają, o ile dobrze pamiętam zalecana jest NGK br 9 es, a najlepiej kupic 10-ke ale najlepiej sciągnij ją sobie z jakiegos poważnego katalogu albo sklepu, bo u mnie w miescie 1 szt kosztuje koło 10 zł, kupywałem je do aprilli i do dt-ki. orginalna (a nie podróba za 10 zł) firmy NGk kosztuje dużo więcej. a przez te podróby już ze 3 razy wracałem na starej ISKRZE ;) i nawet przyznam że nie było tak najgorzej. ostatnio własnie w takiej podbramkowej sytuacji kupiłem chyba briska i jeżdze już na niej 2 tys. km (idzie super a kosztuje 6 zł, parametry takie jak ngk) :mrgreen:

wykręc świece i zobacz czy ma iskre-najszybasz i najprostrza metoda :)

SPRZEDAM CZĘŚĆI HONDA XR XL NX 600 650, kontakt 600031499 lub [email protected]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

swiece wymienialem moze z miesiac temu i wogule nie jezdzilem!mam wsadzona BR8Es chyba...gaznik moze...bo byl czyszczony na poczatku sezonu(dzien przed Bemowem...)

na luzie jest zajebiscie,kreci ile wlezie a na biegu dupa...wureguluje gaznik bo mi z deczka chyba zalewa bo nawet jak stoi na luzie to musze troche na gazie trzyamc zeby nie zgasla...zobacze gaznik i filtrpowietrza-mam stozek a gaznik podreguluje i sprawdze.

a z ta swieca to musze sie zakrecic,pojade do larssona i kupie te br10es albo dwuelektrodowa lecz ona jest strasznie droga...60zeta a sztuke :lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czasem jest tak ze duza częsc mocy traci sie na przekładniach itd czyli mam na mysli za mocno naciagniety łańcuch niby błachostka a robi swoje :idea:

do 2 tys :lol: zastanow sie to napewno nie zaden lancuch cos z wacha pewnie mowie raczej dostaje za malo wina moze byc brudny gaznik , badz kranik tylko tak mozna to uaprawiedliwic moim zdaniem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mati napisał:  

Czasem jest tak ze duza częsc mocy traci sie na przekładniach itd czyli mam na mysli za mocno naciagniety łańcuch niby błachostka a robi swoje  

 

do 2 tys  zastanow sie to napewno nie zaden lancuch cos z wacha pewnie mowie raczej dostaje za malo wina moze byc brudny gaznik , badz kranik tylko tak mozna to uaprawiedliwic moim zdaniem

 

Zabardzo napiety łańcuch tak jak struna zmniejsza moc ale to w acły zakresie i motocykl normalnie sie wkręca ale za to ma mniej mocy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czasem jest tak ze duza częsc mocy traci sie na przekładniach itd czyli mam na mysli za mocno naciagniety łańcuch niby błachostka a robi swoje :idea:

do 2 tys :lol: zastanow sie to napewno nie zaden lancuch cos z wacha pewnie

Papa, weź może trochę mniej porad udzielaj......... (grzeczna sugestia)

Siwy_, sprawdź czy oba koła kręcą się lekko, bo wygląda na to, że coś ci poprostu hamuje moto (np. hamulce, łańcuch).

A jak się zachowuje na 2 i wyższych biegach?? Jedzie w ogóle??

Domyślam się, że po wciśnięciu sprzęgła na dowolnym biegu wkręca się normalnie tak jak na luzie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czasem jest tak ze duza częsc mocy traci sie na przekładniach itd czyli mam na mysli za mocno naciagniety łańcuch niby błachostka a robi swoje :idea:

do 2 tys :lol: zastanow sie to napewno nie zaden lancuch cos z wacha pewnie

Papa, weź może trochę mniej porad udzielaj......... (grzeczna sugestia)

Siwy_, sprawdź czy oba koła kręcą się lekko, bo wygląda na to, że coś ci poprostu hamuje moto (np. hamulce, łańcuch).

A jak się zachowuje na 2 i wyższych biegach?? Jedzie w ogóle??

Domyślam się, że po wciśnięciu sprzęgła na dowolnym biegu wkręca się normalnie tak jak na luzie?

seba , to zes teraz wyjechal z tymi kolami i lancuchem zastanow sie jak by to musialo mocno byc zblokowane zeby na 1 nie mowgl na obr wejsc :D ;) pozatym jak myslisz czy wyprowadzajac z garazu by tego nie odczul jesli z 1 nie moze wiecvej jak 2 tys obr rozbujac to raczej by nie dal rady jej prowadzic :) ;) :D wiec moze ty sie zastanow zanim cos napiszesz ok?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pozatym jak myslisz czy wyprowadzajac z garazu by tego nie odczul jesli z 1 nie moze wiecvej jak 2 tys obr rozbujac to raczej by nie dal rady jej prowadzic

Masz rację o tym nie pomyślałem. :oops: ;) A może odczuł, tylko nie napisał?? :)

na luzie jest zajebiscie,kreci ile wlezie a na biegu dupa... (...)

Na podstawie powyższego Twoją teorię o zatkanych dyszach też trzeba odrzucić, bo jeśli na luzie kręci idealnie to chyba nie jest możliwe, aby na pierwszym biegu osiągał 2 tys.

Weź pod uwagę, że przy przełożeniu 1 biegu obciążenie jest znikome!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie koniecznie musza byc dysze zapchane w gazniku sa jeszcze inne kanaliki , no ja niewiem wnioskuje ze to moze byc gaznik zapchany zgadza sie ze obciazenie jest znikome ale wachy ciagnie wiecej na 1 biegu niz na luzie niech przeczysci co mu szkodzi a noz akurat to bedzie to, narazie wiecej pomyslow ne mam ewentualnie kranik i filter paliwa,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja już chyba wiem tzn w moim tak kiedys było jak rozbierałem gaźnik po złozeniu wlożyłem rurke która odprowadza nadmiar paliwa w taki kanalik który wygladał idealniee do tej rurki stworzony.Na luzie krecił sie normalnie a po zapaleniu wbiciu 1 dodaniu gazu muliło go na chwile potem znowu pszczało potem muliło i tak w kółko spróbuj moze tego ,chodz przznam sie szczeże ,ze jeszcze nigdy nie widziałem gaźnika od takiej aprilli :roll:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...