Siwy_ Opublikowano 4 Grudnia 2004 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2004 czesc!z moja Apą jest cos nie tak... :) na biegu jałowym wkreca sie bez problemu na obrot lecz jak wklepuje jedynke to spadaja jej obroty gdzies do 2000rpm przy gazie odkreconym na maksa i tocze sie moze 5 na godzine caly czas,nie rozpedza sie.nieiwem co to moze byc...moze gaznik bo jak stoi na luzie to musye tryzmac gazie bo gasnie...pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Papa Opublikowano 4 Grudnia 2004 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2004 bardzo dziwna sytuacja ja mam tak ze jak przejade kawalek i wrzuce na luz to nie ma takich obr jak by silnik pracowal chwile na luzie czyli jakby mu braklo wachy ale to w jezdzie nie przeszkadza i chyba tak ma byc , ale zeby do 2 tys musisz miec cos zapchane w gazniku bo na luzie tyle wachy nie potrzeba co w jezdzie.Ps, moja rada przeczysc dobrze gaznik mozesz ewentualnie zajrzec do filtra powietrza , to na tyle odemnie jak to zrobisz napisz :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bols2 Opublikowano 4 Grudnia 2004 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2004 A może iglica :?: A nie kreciłes tymi śrubkami przy gaźniku :?: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Drages Opublikowano 4 Grudnia 2004 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2004 Siwy_ kolejny Siwy to w końcu ilu Was tu jest? a co do tematu to odpisz na pytania zadane w postach wyżej i pomyślimy dalej, bo mi to wygląda na gaźnik. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robak Opublikowano 4 Grudnia 2004 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2004 Siwy, z własnego doświadczenia moge powiedzeic Ci że to może byc też wina świecy, te "tańsze" NGK szybko padają, o ile dobrze pamiętam zalecana jest NGK br 9 es, a najlepiej kupic 10-ke ale najlepiej sciągnij ją sobie z jakiegos poważnego katalogu albo sklepu, bo u mnie w miescie 1 szt kosztuje koło 10 zł, kupywałem je do aprilli i do dt-ki. orginalna (a nie podróba za 10 zł) firmy NGk kosztuje dużo więcej. a przez te podróby już ze 3 razy wracałem na starej ISKRZE ;) i nawet przyznam że nie było tak najgorzej. ostatnio własnie w takiej podbramkowej sytuacji kupiłem chyba briska i jeżdze już na niej 2 tys. km (idzie super a kosztuje 6 zł, parametry takie jak ngk) :mrgreen:wykręc świece i zobacz czy ma iskre-najszybasz i najprostrza metoda :) Cytuj SPRZEDAM CZĘŚĆI HONDA XR XL NX 600 650, kontakt 600031499 lub [email protected] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Siwy_ Opublikowano 4 Grudnia 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2004 swiece wymienialem moze z miesiac temu i wogule nie jezdzilem!mam wsadzona BR8Es chyba...gaznik moze...bo byl czyszczony na poczatku sezonu(dzien przed Bemowem...)na luzie jest zajebiscie,kreci ile wlezie a na biegu dupa...wureguluje gaznik bo mi z deczka chyba zalewa bo nawet jak stoi na luzie to musze troche na gazie trzyamc zeby nie zgasla...zobacze gaznik i filtrpowietrza-mam stozek a gaznik podreguluje i sprawdze.a z ta swieca to musze sie zakrecic,pojade do larssona i kupie te br10es albo dwuelektrodowa lecz ona jest strasznie droga...60zeta a sztuke :lol: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mati Opublikowano 4 Grudnia 2004 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2004 Czasem jest tak ze duza częsc mocy traci sie na przekładniach itd czyli mam na mysli za mocno naciagniety łańcuch niby błachostka a robi swoje :idea: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Papa Opublikowano 4 Grudnia 2004 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2004 Czasem jest tak ze duza częsc mocy traci sie na przekładniach itd czyli mam na mysli za mocno naciagniety łańcuch niby błachostka a robi swoje :idea: do 2 tys :lol: zastanow sie to napewno nie zaden lancuch cos z wacha pewnie mowie raczej dostaje za malo wina moze byc brudny gaznik , badz kranik tylko tak mozna to uaprawiedliwic moim zdaniem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 5 Grudnia 2004 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2004 Mati napisał: Czasem jest tak ze duza częsc mocy traci sie na przekładniach itd czyli mam na mysli za mocno naciagniety łańcuch niby błachostka a robi swoje do 2 tys zastanow sie to napewno nie zaden lancuch cos z wacha pewnie mowie raczej dostaje za malo wina moze byc brudny gaznik , badz kranik tylko tak mozna to uaprawiedliwic moim zdaniem Zabardzo napiety łańcuch tak jak struna zmniejsza moc ale to w acły zakresie i motocykl normalnie sie wkręca ale za to ma mniej mocy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Seba Opublikowano 5 Grudnia 2004 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2004 Czasem jest tak ze duza częsc mocy traci sie na przekładniach itd czyli mam na mysli za mocno naciagniety łańcuch niby błachostka a robi swoje :idea: do 2 tys :lol: zastanow sie to napewno nie zaden lancuch cos z wacha pewnie Papa, weź może trochę mniej porad udzielaj......... (grzeczna sugestia)Siwy_, sprawdź czy oba koła kręcą się lekko, bo wygląda na to, że coś ci poprostu hamuje moto (np. hamulce, łańcuch).A jak się zachowuje na 2 i wyższych biegach?? Jedzie w ogóle??Domyślam się, że po wciśnięciu sprzęgła na dowolnym biegu wkręca się normalnie tak jak na luzie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Papa Opublikowano 5 Grudnia 2004 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2004 Czasem jest tak ze duza częsc mocy traci sie na przekładniach itd czyli mam na mysli za mocno naciagniety łańcuch niby błachostka a robi swoje :idea: do 2 tys :lol: zastanow sie to napewno nie zaden lancuch cos z wacha pewnie Papa, weź może trochę mniej porad udzielaj......... (grzeczna sugestia)Siwy_, sprawdź czy oba koła kręcą się lekko, bo wygląda na to, że coś ci poprostu hamuje moto (np. hamulce, łańcuch).A jak się zachowuje na 2 i wyższych biegach?? Jedzie w ogóle??Domyślam się, że po wciśnięciu sprzęgła na dowolnym biegu wkręca się normalnie tak jak na luzie?seba , to zes teraz wyjechal z tymi kolami i lancuchem zastanow sie jak by to musialo mocno byc zblokowane zeby na 1 nie mowgl na obr wejsc :D ;) pozatym jak myslisz czy wyprowadzajac z garazu by tego nie odczul jesli z 1 nie moze wiecvej jak 2 tys obr rozbujac to raczej by nie dal rady jej prowadzic :) ;) :D wiec moze ty sie zastanow zanim cos napiszesz ok? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Seba Opublikowano 5 Grudnia 2004 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2004 pozatym jak myslisz czy wyprowadzajac z garazu by tego nie odczul jesli z 1 nie moze wiecvej jak 2 tys obr rozbujac to raczej by nie dal rady jej prowadzic Masz rację o tym nie pomyślałem. :oops: ;) A może odczuł, tylko nie napisał?? :) na luzie jest zajebiscie,kreci ile wlezie a na biegu dupa... (...) Na podstawie powyższego Twoją teorię o zatkanych dyszach też trzeba odrzucić, bo jeśli na luzie kręci idealnie to chyba nie jest możliwe, aby na pierwszym biegu osiągał 2 tys.Weź pod uwagę, że przy przełożeniu 1 biegu obciążenie jest znikome! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Papa Opublikowano 5 Grudnia 2004 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2004 nie koniecznie musza byc dysze zapchane w gazniku sa jeszcze inne kanaliki , no ja niewiem wnioskuje ze to moze byc gaznik zapchany zgadza sie ze obciazenie jest znikome ale wachy ciagnie wiecej na 1 biegu niz na luzie niech przeczysci co mu szkodzi a noz akurat to bedzie to, narazie wiecej pomyslow ne mam ewentualnie kranik i filter paliwa, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bols2 Opublikowano 5 Grudnia 2004 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2004 A ja już chyba wiem tzn w moim tak kiedys było jak rozbierałem gaźnik po złozeniu wlożyłem rurke która odprowadza nadmiar paliwa w taki kanalik który wygladał idealniee do tej rurki stworzony.Na luzie krecił sie normalnie a po zapaleniu wbiciu 1 dodaniu gazu muliło go na chwile potem znowu pszczało potem muliło i tak w kółko spróbuj moze tego ,chodz przznam sie szczeże ,ze jeszcze nigdy nie widziałem gaźnika od takiej aprilli :roll: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aBa Opublikowano 5 Grudnia 2004 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2004 Spróbuj z górki ją rozbujać do jakiejś prędkości i wbić bieg.Sprawdź czy wtedy się zacznie wkręcać na obroty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.