brutoos Opublikowano 13 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2010 na kołach, w pionie... ile razy można powtarzać? jsz Dzięki za info. Pierwsze moto z centralką w którym taką opcję widzę.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
theBald1 Opublikowano 13 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2010 Zmierz już na kołach, tak jak będziesz jeździł. Na podstawce wiadomo, silnik przechyla się do przodu, okienko bardziej z tyłu i poziom wydaje się zaniżony. I jeszcze przy okazji, zawsze ze zmianą filtra zalewałem równe 3L i zawsze było pełno w okienku. Nie wiem co tam jest u Ciebie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jersey Opublikowano 21 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2010 Więc jak jest z tym wzrostem na tych motorach ? Da radę z moim wzrostem - 188 cm - swobodnie się czuć na tej Kawie ? Z góry dzięki ; ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
theBald1 Opublikowano 22 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2010 Jasne, że da radę. Motocykl jest poręczny i lekki, pozycja wygodna, na pewno swobodna. Jedynie przy przelotach typu 300-400 km na raz, może wystąpić niewygoda w nogach - duże ugięcie kolan przy długich kulasach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grmi Opublikowano 22 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2010 Z tego co widzę u siebie poziom oleju czy to na centralce czy to na kołach niewiele się różni - ważne żeby było na zimnym silniku, bo na takim który pracuje lub pracował niedawno olej jest rozprowadzony po całym silniku i może we wzierniku nic nie widać. Mam pytanie. Czy w er5 rozrusznik napędza silnik przez przekładnię zębatą czy za pomocą łańcuszka??? za pomocą łańcuszka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marwin Opublikowano 9 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2010 Niedawno zmieniałem łańcuszek rozrusznika nie wiadomo czemu sprzęgiełko rozrusznika się rozkręciło i zerwało łańcuch koszt łańcucha 50zł. Cytuj coś w życiu trzeba kochać!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Saul Opublikowano 12 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2010 Więc jak jest z tym wzrostem na tych motorach ? Da radę z moim wzrostem - 188 cm - swobodnie się czuć na tej Kawie ? Z góry dzięki ; ) Ja mam ok 196 i jakoś się mieszczę. Jestem troszkę skulony, ale jakoś mi to nie przeszkadza, nic mi nie cierpnie, jest cacy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SprinterZX Opublikowano 31 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2010 Witam.W odpowiedzi na poprzednie pytanie powiem że mam 190cm i daje rade ER-5:). Mam natomiast pyt odnośnie pracy silnika.ER-5 zakupiłem nie tak dawno.Czasem się zdarza że na wolnych obrotach pracuje nierówno(za niskie obroty..-może na jeden gar??).Przeważnie jest OK.Jeszcze po kupnie nic nie robiłem.Czy może to być przyczyna zużytej świecy?warto jechać na synchronizacje gażników i regulacje zaworów?czy to może też być przyczyna złej pracy?Prosze o rade:) jestem początkujący.Prosze o wyrozumiałość:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ksylwia Opublikowano 1 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2010 ER-5 zakupiłem nie tak dawno.Czasem się zdarza że na wolnych obrotach pracuje nierówno(za niskie obroty..-może na jeden gar??).Przeważnie jest OK.Jeszcze po kupnie nic nie robiłem.Czy może to być przyczyna zużytej świecy?warto jechać na synchronizacje gażników i regulacje zaworów?czy to może też być przyczyna złej pracy?Prosze o rade:) jestem początkujący.Prosze o wyrozumiałość:) Jeśli chodzi o pracę silnika to chyba taki urok erki. Moja przeszła wszelkie regulacje i wymiany i także czasami nierówno chodzi. Przestałam się tym przejmować :buttrock: Co do regulacji zaworów czy gaźników to raczej warto. Chyba, że masz pewność ze były niedawno regulowane. Koszt nie taki duży, a pracuje przyjemniej, człowiek pewniejszy i pewnie na spalanie też to ma wpływ. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jimi11 Opublikowano 1 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2010 Moja przeszła wszelkie regulacje i wymiany i także czasami nierówno chodzi. Oj kiepskie te regulacje przeszla :) Ten silnik da sie ustawic jak zegarek. Fakt - glosno pracuje jak sieczkarnia, ale nie mozna mu zarzucic ze nierowno. Jak swoj ustawie to chodzi jak stoper :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Horb Opublikowano 1 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2010 Oj kiepskie te regulacje przeszla :) Ten silnik da sie ustawic jak zegarek. Fakt - glosno pracuje jak sieczkarnia, ale nie mozna mu zarzucic ze nierowno. Jak swoj ustawie to chodzi jak stoper :) To że się da go ustawić super to fakt. Moja kawa chodziła idealnie równo. Natomiast co do sieczkarni, to się nie zgodzę. Proponuję posłuchać jak pracują silniki Ducati, te ze suchym sprzęgłem. ;) Cytuj "Ja tylko nie wierzę w jednego więcej boga niż ty. Gdy zrozumiesz, dlaczego nie wierzysz we wszystkich pozostałych, zrozumiesz, dlaczego ja nie wierzę w twojego." Stephen Roberts Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jimi11 Opublikowano 1 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2010 To że się da go ustawić super to fakt. Moja kawa chodziła idealnie równo. Natomiast co do sieczkarni, to się nie zgodzę. Proponuję posłuchać jak pracują silniki Ducati, te ze suchym sprzęgłem. ;) Mialem przyjemnosc robic Monstera 900 - faktycznie to jeszcze wieksza sieczkarnia niz silnik z ER5, GPZ etc. Ale tak czy siak i tak sieczkarnia :D Przy seryjnym wydechu silnik jest glosniejszy niz wydech. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SprinterZX Opublikowano 2 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2010 Czyli robić w tej sytuacji synchronizacje gaźników i regulacje zaworów?Jak u was spalanie? w 5l sie mieścicie przy normalnym użytkowaniu? czy ktoś z was posiadaczy ER-5 posiada przednią szybke? czy daje ona jakieś odczuwalne korzyści? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jimi11 Opublikowano 2 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2010 Czyli robić w tej sytuacji synchronizacje gaźników i regulacje zaworów? Jesli nic nie robiles to proponuje regulacje zaworow + REGULACJE gaznika. Regulacje - czyli regulacje skladu mieszanki + synchronizacja. Co do spalania nie wypowiadam sie, bo mam GPZ i na dodatek na ""dynojetach"" ;-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Horb Opublikowano 3 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2010 Czyli robić w tej sytuacji synchronizacje gaźników i regulacje zaworów?Jak u was spalanie? w 5l sie mieścicie przy normalnym użytkowaniu? czy ktoś z was posiadaczy ER-5 posiada przednią szybke? czy daje ona jakieś odczuwalne korzyści? Jeśli nie robiłeś tych rzeczy i nie wiesz kiedy były robione na pewno warto. Moja kawa paliła od 3,5 l do 5,5.Myśle, że spalanie 5 w mieście jest ok. Z drugiej strony jeśli dopiero zaczynasz przygodę z moto, to zapewniam Cię, że z czasem spalanie będzie większe :crossy: Cytuj "Ja tylko nie wierzę w jednego więcej boga niż ty. Gdy zrozumiesz, dlaczego nie wierzysz we wszystkich pozostałych, zrozumiesz, dlaczego ja nie wierzę w twojego." Stephen Roberts Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.