Gość Anonymous Opublikowano 1 Grudnia 2004 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2004 Witam.W świecie enduro itp. jestem zupelnym laikiem,do tej pory wymiatałem na ścigaczach,lecz teraz chcę jeść chleb z innego pieca.Chcę kupić KTM generalnie uniwersalny.Do niedzielnej jazdy po torze motocrossowym,kartingowym,szaleństw na gumie,wyjazdów polnymi drogami w plener.Tylko teraz nasuwa mi sie jeden problem,mianowicie zmiana kółek.Co taniej wyjdzie kupić kółka enduro czy do supermoto?Czy kupic se KTM supermoto i zmieniać kółka od enduro czy odwrotnie?Jagorszy problem przy zmianie kółek to przedni hebel-zacisk i różna wielkośc tarczy.Myślałem żeby zmieniac mocowanie zacisku do goleni amorka.Czy ktoś przerabiał podobny temat? Następny problem to to iż chcę kupić KTM używkę max 4 lata.W zwiazku z tym jaki przebieg można zrobić na silniku LC4 bez remontu? jaki przebieg rocznie można zrobić na enduraku? chyba nie taki jak na ścigaczu?? A może wybrać inne moto niż KTM? Ile kosztuje ew.remont silnika KTM? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Plocho Opublikowano 1 Grudnia 2004 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2004 a moze najlepiej sie zdecydowac.. :) czy szalec po torze i terenie :banghead: badz po ulicach :) JA osobiscie polecam KTM exc 400 :mrgreen: :) moim zdaniem super sprzet (jezdzilem to wiem :) ) :P jaki przebieg rocznie można zrobić na enduraku? chyba nie taki jak na ścigaczu?? zalezy jak sie jezdzi .. :P mozna zrobic 22 tys i wiecej badz nic :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karol1001 Opublikowano 1 Grudnia 2004 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2004 jaki przebieg rocznie można zrobić na enduraku? chyba nie taki jak na ścigaczu?? Chyba odwrotnie bo na enduraku można latać okrągły rok, a szlifierką po śniegu nie pociągniesz :mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Dominik Szymański Opublikowano 1 Grudnia 2004 Administrator Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2004 LC4. Tylko i wyłącznie w obliczu Twoich oczekiwań.Dlaczego? Wrzuć w wyszukiwarkę forum frazę LC4 a się dowiesz :banghead: pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bjaskola Opublikowano 15 Grudnia 2004 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2004 Polecam KTM 400 EXC. Sam kupiłem używany (2001). Nie jest łatwo znaleźć dobrą sztukę. Na przebieg nie patrz bo licznik można dowolnie ustawić. Porada serwisu autoryzowanego to wydatek około 100PLN (warto). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konrad1f Opublikowano 15 Grudnia 2004 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2004 exc to motocykle wyczynowetrwałość dużo mniejsza niż w lc4, wymagają także częstszej obsługiwymagania Tatrana spełnia najbardziej lc4 Cytuj Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Brembo BMW R850 R1100 K1200 K100 K1 K1100 https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-zacisku-brembo-przod-bmw-r-1100-850-k-1200-gs-r-rs-s-rt-lt-14830948090 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 15 Grudnia 2004 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2004 lc4 640, no albo sxc... też jest potwór. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.