Gość Anonymous Opublikowano 1 Grudnia 2004 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2004 Witam.W świecie enduro itp. jestem zupelnym laikiem,do tej pory wymiatałem na ścigaczach,lecz teraz chcę jeść chleb z innego pieca.Chcę kupić KTM generalnie uniwersalny.Do niedzielnej jazdy po torze motocrossowym,kartingowym,szaleństw na gumie,wyjazdów polnymi drogami w plener.Tylko teraz nasuwa mi sie jeden problem,mianowicie zmiana kółek.Co taniej wyjdzie kupić kółka enduro czy do supermoto?Czy kupic se KTM supermoto i zmieniać kółka od enduro czy odwrotnie?Jagorszy problem przy zmianie kółek to przedni hebel-zacisk i różna wielkośc tarczy.Myślałem żeby zmieniac mocowanie zacisku do goleni amorka.Czy ktoś przerabiał podobny temat? Następny problem to to iż chcę kupić KTM używkę max 4 lata.W zwiazku z tym jaki przebieg można zrobić na silniku LC4 bez remontu? jaki przebieg rocznie można zrobić na enduraku? chyba nie taki jak na ścigaczu?? A może wybrać inne moto niż KTM? Ile kosztuje ew.remont silnika KTM? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Plocho Opublikowano 1 Grudnia 2004 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2004 a moze najlepiej sie zdecydowac.. :) czy szalec po torze i terenie :banghead: badz po ulicach :) JA osobiscie polecam KTM exc 400 :mrgreen: :) moim zdaniem super sprzet (jezdzilem to wiem :) ) :P jaki przebieg rocznie można zrobić na enduraku? chyba nie taki jak na ścigaczu?? zalezy jak sie jezdzi .. :P mozna zrobic 22 tys i wiecej badz nic :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karol1001 Opublikowano 1 Grudnia 2004 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2004 jaki przebieg rocznie można zrobić na enduraku? chyba nie taki jak na ścigaczu?? Chyba odwrotnie bo na enduraku można latać okrągły rok, a szlifierką po śniegu nie pociągniesz :mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...