Greedo Opublikowano 29 Listopada 2004 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2004 Pozatym kątomierzem i poziomicą to sobie mozesz framugi mierzyc, ale nie rame którą "obliczał" sztab inżynierów a nie jakis byle dzieciak z linijką i ołówkiem Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
belzebub Opublikowano 29 Listopada 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2004 wiesz co greedo zaczynam sie juz przyzwyczajac do twoich opryskliwych wypowiedzi i przestaje to na mnie robic wrazenie jak to mowia pie...ol pie...ol ja cie slucham hehehe POZDRAWIAM SERDECZNIE !! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 30 Listopada 2004 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2004 Ja ciebie tez pozdrawiam! Oby z tej twojej MZ cos zostalo po "tuninku" i oby tylne koło za czesto cie nie wyprzedzalo po operacji podnoszenia tylu! :banghead: Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Seba Opublikowano 30 Listopada 2004 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2004 mam dostep do spawarki elektrycznej , tlenu a w razie potrzeby nawet moge miec migomat wiec coz wiecej do spawania potrzeba ?? Fachowca od spawania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MłodyVFR Opublikowano 30 Listopada 2004 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2004 rety, rety, rety... wszyscy sie wypowiadaja, co bedzie, a nikt tego nie probowal... :banghead: otoz w swoim warsztacie mialem takie wynalazki, ze glowa boli... to, co chce zrobic belzebub nie jest takie straszne... dlatego to pisze, ze widzialem wieksze "patenty", ramy wyginane na chama, popekane i co najgorsze: to jezdzilo jako "kros", bylo na tym skakane, czyli o wiele bardziej przeciazone niz w zwyklym uzytkowaniu... wszystko mozna zrobic, jak sie wie jak, umie i ma sprzet. radze dac to do wykonania fachowcowi, ktory ma leb na karku i sqma jak sie rozkladaja sily, wiec wie gdzie dac wzmocnienie, itp. co do japoncow i jednosladowosci:w japoncach takie rzeczy sie robi, sam prostowalem stelaz w jednym sprzecie i moto jezdzi idealnie prosto 8O zdziwienie? raczej nie, jak ktos potrafi myslec :mrgreen: otoz wahacz ulozyskowany jest w ramie (czasem nawet w silniku), a centralny amor tez idzie do ramy. natomiast stelaz jest (najczesciej) przykrecany do ramy i nawet jak jest krzywy, lub nawet jak go nie ma :mrgreen: to sie nijak nie ma do jednosladowosci, bo kolo tylne prowadzone jest w wahaczu, ktory nie jest skorelowany ze stelazem z tylu. to tak, jakby sadzic, ze po wyjeciu zarowki z kierunku, moto bedzie sciagalo w bok. totalna bzdura. owszem, sa sprzety japonskie, ktore nie posiadaja centralnego amora i maja 2 z boku, prowadzone jak mz. otoz, wszyscy trabia, jak to bedzie, bo napewno pospawasz krzywo, itd, itp bzdury... ciekawe ilu z was wyciagalo amory i sprawdzalo czy dzialaja one z jednakowa sila na dobicie i odbicie :?: nawet jak spaw pociagnie i rama sie wykrzywi z tylu zalozmy nawet do 5mm, to przy tych predkosciach co mz rozwija, i przy tym nierownym tlumieniu, nawet tego nie poczujesz, tym bardziej na zakrecie... jak ktos nadal ma watpliwosci, to moge go zapewnic, ze wahacz tylny np. z 251 (ten cienszy) spoko faluje w czasie jazdy, niewiele, ale jednak... to byl moj punkt widzenia mechanicznnego :mrgreen: z punktu widzenia przerob mz: na pewno tego chcesz belzebub? masz dobrego fachowca? wiesz, ze jak cos spieprzy sie, to mozesz wyladowac z amorem w tylku? albo (odpukac w nie malowany monitor) jeszcze gorzej? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 30 Listopada 2004 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2004 nie kapuje tematu jezeli che ruszysc tylko stelarz tyrzymajocy siedzenie to tam niewieadomo jakich obciorze niema :| pospawasz krzywo a co to za rornica jak amortyzatory w mz i tak nie tłumią rowno ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dobczok Opublikowano 30 Listopada 2004 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2004 nie kapuje tematu jezeli che ruszysc tylko stelarz tyrzymajocy siedzenie to tam niewieadomo jakich obciorze niema :| pospawasz krzywo a co to za rornica jak amortyzatory w mz i tak nie tłumią rowno ??to jest streszczenie wypowiedzi MlodegoVFR :banghead: Pozdrowienia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
belzebub Opublikowano 30 Listopada 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2004 i wlasnie cos takiego chcialem uslyszec a raczej przeczytac.nareszcie wypowiedz poparta przykladami oraz faktami z zycia -co najwazniejsze.SERDECZNE DZIEKI MłodyVFR od weekendu zabieram sie za spzeta. co do spawania to oczywiscie ze nie bede spawal ja bo choc umie to robic to nie czuje sie az tak dobry w tej materii zeby zabierac sie za spawanie ramy motocyklowej.POZDRAWIAM !! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzych_Olsztyn Opublikowano 1 Grudnia 2004 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2004 masakra Ety i profanacja zarazem!!! Orygialnie juz nie pasuje? to kup zdezelowanego japońa i rób streeta a kultowe Etki zostaw w spokoju, toż to prawie zabytki :mrgreen: :mrgreen: 8) Luz Luz Tnij jak chcesz ja ze swojej Eci 250 nigdy nie zrobie takiego Karakańca dziwnego przypomina mi to tresci zawarte na stronie www.wiejskituning.com najpierw sie z tym zapoznaj, a potem kombinuj dopiero ze swoja. Wazne zeby ładnie to wygladało, ale z ETZetki STREETA nie zrobisz niestety ile bys jej nie spawał i nie wyginał to zawsze tylko ETA, chyba ze wyobrazasz sobie ze jedziesz na STREEcie zrobionym z CBRki :) ; ) Jak przerabiasz to z dobrym smakiem i gustem to podstawa :banghead: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dobczok Opublikowano 1 Grudnia 2004 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2004 masakra Ety i profanacja zarazem!!! Orygialnie juz nie pasuje? to kup zdezelowanego japońa i rób streeta a kultowe Etki zostaw w spokoju' date=' toż to prawie zabytki :mrgreen: :mrgreen: 8) Luz Luz Tnij jak chcesz ja ze swojej Eci 250 nigdy nie zrobie takiego Karakańca dziwnego przypomina mi to tresci zawarte na stronie www.wiejskituning.com najpierw sie z tym zapoznaj, a potem kombinuj dopiero ze swoja. Wazne zeby ładnie to wygladało, ale z ETZetki STREETA nie zrobisz niestety ile bys jej nie spawał i nie wyginał to zawsze tylko ETA, chyba ze wyobrazasz sobie ze jedziesz na STREEcie zrobionym z CBRki :) ; ) Jak przerabiasz to z dobrym smakiem i gustem to podstawa :banghead:[/quote']http://www.wiejskituning.prv.pl/ :) - polecam! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Budzik-WGR Opublikowano 1 Grudnia 2004 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2004 Hehe......przydalo by sie wiecej takich stron: posmac sie mozna przynajmniej :)A jest z czego bo glupota ludzka nie zna konca! :| :| :| :| Pozdrawiam Veteranos! :banghead: Cytuj BYŁO:-kilka MZ--> Kawasaki ZXR 400-->VFR 750 streetfighter-->Honda Vfr 750 rc 36 I 92r.JEST:-Honda VFR 750 rc36 I 90r. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
belzebub Opublikowano 1 Grudnia 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2004 krzych z tymi zabytkami to nie przesadzajmy bo lata przelom lat 80 i 90 to nie tak dawno ...przeciez nie bedziemy nazywac zabytkiem jakiegos japonca z 89 czy 90 roku hehe :lol:wiem ze nie zrobie streeta z ETKI ale jak sam widziales bak juz jest inny i chyba nie wyglada to zle... to moje zdanie ktos moze miec innePOZDRAWIAM ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzych_Olsztyn Opublikowano 1 Grudnia 2004 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2004 Zabytek to moze nie ale 18lat niektóre Ety juz dawno maja :banghead: pełnoletnie Rób jak chcesz obyś nie spaprał, bo jak tuning to porządny :) i ze gustem, jaezeli uwazasz ze temu sprostasz to rób 8) Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzych_Olsztyn Opublikowano 1 Grudnia 2004 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2004 WWW.WIEJSKITUNING.COM oraz www.wiejskituning.prv.pl :banghead: Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
belzebub Opublikowano 7 Grudnia 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2004 PRACA NAD MZ ZAKONCZONA !! podnioslem tylek a co najlepsze okazalo sie ze nie musialem ciac ramy tam gdzie chcialem lecz za tylnimi amorkami poniewaz siedzenie skutecznie zaslania te rurki i nie ma rzadnych prześwitow.Jutro zamieszcze fotki poniewaz dzisiaj jest za ciemno na robienie zdjec.mam nadzieje ze bedzie sie podobac, a zreszta co ja mowie - powinno sie podobac wlascicielowi :D a czy sie podoba innym to juz inna bajka.POZDRAWIAM ! :twisted: :twisted: :twisted: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.