Mac Opublikowano 21 Stycznia 2003 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2003 Często w ogłoszeniach sprzedaży ludzie piszą - wersja USA. Jakie są rozbieżności (sprawy techniczne) między takim sprzętem a wersją na rynek europejski? (szczególnie interesuje mnie Suzuki VS800) Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ukasz Opublikowano 21 Stycznia 2003 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2003 Po pierwsze licznik - wyskalowany w mph :) Jeździłem tylko dwoma różnymi wersjami Hondy CB250 i amerykańska oprócz innego licznika nie miała jeszcze włącznika świateł mijania - były włączone cały czas. Innych różnic nie zauważyłem, no ale porównanie mogę zrobić tylko na podstawie tego jednego modelu motocykla - w innych sprzętach może są jeszcze jakieś.Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pipcyk Opublikowano 21 Stycznia 2003 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2003 Pomijam różnice w wyglądzie i niektórych elementach występującą czasami pomiędzy wersjami na stary kontynent i amerykańskimi. Są jeszcze różnice w konstrukcji reflektora. W znakomitej większości europejskich państw mamy niesymetryczny snop światła padający z reflektora tzn prawa strona jezdni, patrząc zza kierownicy jest dalej oświetlona. Amerykańskie wersje mają symetryczne reflektory. Poza tym pozostaje jeszcze kwestia świateł postojowych które w amerykańskich wersjach zblokowane sa razem z migaczami i mają z związku z tym kolor żółty. Wg. Naszego kodeksu muszą mieć kolor biały Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wiktor Opublikowano 21 Stycznia 2003 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2003 WitamOprucz tego co powiedzial Ukasz chameryckie sprzety czesto maja swiecace sie przez caly czas przednie kierunki, z boku swiatelka odblaskowe ( europejczki w sumie tez) i czesto zamiast 2 tarczy z przodu maja jedna np. moja Kaska. No i chyba jeszcze maja jakies "patenty" ktore sprawiaja, ze spaliny sa bardziej "czyste" niz w europejczykach np KCAS - Kawasaki Clean Air System. Inne marki napewno maja cos podobnego - W stanach a w szczegulnosci w Kaliforni, na poczatku lat 80tych ( o ile dobrze pamietam) wprowadzono bardzo surowe przepisy co do czystosci spalin i producenci byli zmuszeni zrobic cos by sie zmiescic w ustalonych normach. PozdrawiamWiktor Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dyzio Opublikowano 21 Stycznia 2003 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2003 Cześć!Z tego co wiem niektóre firmy jak np. TRIUMPH celowo wprowadzają zmiany w niektórych częściach motocykli na rynek amerykański, aby uniknąć reeksportu maszyn z powrotem. Po prostu konkretne modele są tam relatywnie tańsze.Pozdrawiam Dyzio Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.