Brystel Opublikowano 26 Listopada 2004 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2004 Cześć mam grata z 1983roku honde mtx 80. Co mogę ztuningować, aby uzyskać więcej mocy przynajmniej na jazde na tylnim kole. Jak dodam duzo gazu to motor poderwie ale szybko spada. Proszę pomocy przed gwiazdka spubuje go podreperować, ale nie wiem od czego zacząć :cry: (w motorze malo części zostalo wymienionych, jeżdzę bez filtra) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 26 Listopada 2004 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2004 Przy jezdzie na tylnym kole pomaga zmniejszenie przelozenia.Mozna to uzyskac np poprzez zmiane przedniej zebatki na mniejsza.Rozumiem ze jezdzisz bez filtra powietrza?To zycze jak najdluzszej eksploatacji silnika... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Brystel Opublikowano 26 Listopada 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2004 Tak jeżdzę bez fitlra powietrza. Wiem że przez to mam małe dziury w tloku, dlatego zamiezam dac nowy tlok i od nowa zrobic szlif w cylindrze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Brystel Opublikowano 26 Listopada 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2004 Tak jeżdzę bez fitlra powietrza. Wiem że przez to mam małe dziury w tloku, dlatego zamiezam dac nowy tlok i od nowa zrobic szlif w cylindrze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Papa Opublikowano 26 Listopada 2004 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2004 Cześć mam grata z 1983roku honde mtx 80. Co mogę ztuningować, aby uzyskać więcej mocy przynajmniej na jazde na tylnim kole. Jak dodam duzo gazu to motor poderwie ale szybko spada. Proszę pomocy przed gwiazdka spubuje go podreperować, ale nie wiem od czego zacząć :cry: (w motorze malo części zostalo wymienionych, jeżdzę bez filtra)zostaw tego biednego mtx'a w spokoju wiem ze z reguly takie proby tuningowania a w szczegulnosci jak sie nie za duzo wie o tunungowaniu koncza sie klęska.Pozatym niewiem czy wiesz mtx jest juz lekko wyżyłowany i zywotnosc silnika jest skrocona z reszta tak jak mbx :buttrock: PS. moja rada zrob go tak zeby jezdzil i ciesz sie ze masz zajebistego krosa ja dopiero teraz doceniem moja hondzie po 5 miechach stania :banghead: :banghead: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Brystel Opublikowano 26 Listopada 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2004 nie to jest luzik bo wiem juz do kogo dac motor, mam znajomego mechanika. Wiem ze sie jakos da zwiekszyc tą moc. dawno juz tlok i pierscienie nie byly wymieniane, wiem ze jak to wymienie to się zwiększy moc... ale czy to wystarczy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Papa Opublikowano 26 Listopada 2004 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2004 zalezy co dla ciebie znaczy ze wystarczy przede wszystkim musisz go dobrze dotrzec !!!! to bardzo wazne i moze ci sie odbic w przyszlej eksploatacji maszyny mysle ze powinno wystarczyc ale z tego co piszesz ze z gazu idzie na gume to na co ty narzekasz 8O to po wcisnieciu sprzegla powinienes jechac na kole :buttrock: .No jak znajomy mechanik to tak ale uwazaj z tymi mechanikami bo ostatnio sie przejechalem rowno przeczytaj w dziale warsztaty mojego posta na temat prokaru , Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Brystel Opublikowano 26 Listopada 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2004 tak ale co z tej jazdy jak nie pojade dluzej niz 5metrow. kros z 04roku jakis ktm stoi w granicach 8tysiecy, a ja nie mam tyle kasy. Na wakacje pojade na spoko tor w lesie i na bloto. na ostatnich wakacjach motor za dobrze sie nie spisywal i nie wiem co zrobic ;/ widzialem yamahe dt 50 co kolo ja rozpedzony na kolo postawil. U mnie na 2 już jest mul Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Papa Opublikowano 26 Listopada 2004 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2004 moja rada najpierw dobrze wyczysc gaznik i tlumik porządnie !! jak nie pomoże to wymien pierscienie i powinno byc si chyba ze niewiem ma najebane 40 000 na jednym tloku to polecam tlok wymienic , aha i jak juz wyremontujesz lepiej zalatw sobie ten filter Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Brystel Opublikowano 26 Listopada 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2004 Gaźnik na lato czyściłem ale dużo wtedy jeździłem więc nie wiem czy to coś da, a z tym tłumikiem to jest dobry pomysł. Niedługo kupie stożkowy filtr powietrza i zmienie ten tlok z piersccieniami. Tylko zastanawiam się nad tym czy to coś da...? Mam niestety jeszcze jeden problem jak jade od 3 do 5 na wysokich obrotach to czuję że silnik jakoś ledwo co chodzi na wolnych obrotach przyspiesza normalnie ale jak dochodzi wyżej to coś sie dzieje że silnik nie pracuje pełną parą czy coś takiego. Od czego to może być? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Papa Opublikowano 26 Listopada 2004 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2004 Gaźnik na lato czyściłem ale dużo wtedy jeździłem więc nie wiem czy to coś da, a z tym tłumikiem to jest dobry pomysł. Niedługo kupie stożkowy filtr powietrza i zmienie ten tlok z piersccieniami. Tylko zastanawiam się nad tym czy to coś da...? Mam niestety jeszcze jeden problem jak jade od 3 do 5 na wysokich obrotach to czuję że silnik jakoś ledwo co chodzi na wolnych obrotach przyspiesza normalnie ale jak dochodzi wyżej to coś sie dzieje że silnik nie pracuje pełną parą czy coś takiego. Od czego to może być?1. filtr stozkowy nic nie da bez wymiany dysz ,wiem bo sam kiedys kupilem i bylo gorzej 8O moto sie dusilo nie chcialo wchodzic na obr na szczescie przyjeli spowrotem.2.nie za bardzo czaje o co ci chodzi raz piszesz ze na wolnych ledwo co chodzi a na wyskoch nie pracuje pelna para napisz jakos wyrazniej :roll: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lucas Opublikowano 26 Listopada 2004 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2004 popracuj moze nad balansem ciałem i równowagą a nie nad tuningiem jeżeli moto ma tyle mocy zeby poderwac przód to jak złapiesz dryg do jazdy na gumie to i pojedziesz z tym kółkiem w górze tak daleko na ile starczy tylko paliwa a zeby jeździć bez filtra to trzeba mieć nieźle !@#$% w głowie , kiedyś chciałem odpalić CZ 250 cross bez filtra to (tylko odpalić żeby zobaczyc jak chodzi) to ojciec stojacy obok połamał jakąs listwe na moich plecach jak sie przyłozyłem do kopnika do tej pory pamiętam :buttrock: nie wiesz chyba jakie to jest ssani i ile kurzu jest w samym powietrzu, a jak jeszcze jedziesz, zapytaj zawodników lub jakis ludzi co używają crossa czy enduro jak sczelnie siedzi filtr i jak jest nasączony olejem do filtrów żeby kurz sie nie przedostał nigdziejazda bez filtra to jakbys sypał piach w garnek :banghead: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CosmoSquig Opublikowano 26 Listopada 2004 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2004 Dokładnie - mocy do pójścia na gumę wystarczy niemal każdemu sprzętowi - da się nawet skuterem 50-tką, z automatyczną skrzynią biegów. To jest bardziej kwestia umiejętności niż mocy silnika.Jak już założysz filtr i podratujesz silnik, to może warto spróbować regulacji gaźnika? Czasem dobre jego ustawienie pozwala na uzyskania większego "kopa", tj. szybszego wychodzenia silnika na obroty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 27 Listopada 2004 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2004 Pozatym niewiem czy wiesz mtx jest juz lekko wyżyłowany i zywotnosc silnika jest skrocona z reszta tak jak mbx Chodzi o to, że on nie jest wysliony. Ja w swoim mtxie miałem, zdjete wszytkie blokady z wydechu i sportową końcówke, przrobiony filtr powierza( który musi być) gaźnik bing 21mm, wypełniacze na wale, skorygowane kanały w cylindrze i splanowaną głowice. To wszytko tak jak reszte moich sprzętów robił fachowiec a samemu to zrób pożadnie wydech, załóż filtr i mozesz zmienić gaźnik na większy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 27 Listopada 2004 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2004 Najlepiej to niech juz zbiera kase na remont silnika,jak jezdzil bez filtra powietrza i do tego teraz mu zeslabl to jest pewne ze na 99% silnik jest do remontu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.