samzi Opublikowano wczoraj o 15:27 Udostępnij Opublikowano wczoraj o 15:27 (edytowane) Cześć posiadam starą maszynę którą próbuje przywrócić do żywych Cagiva elefant 125 silnik jest wyposażony w gaźnik Dellorto PHBL 24 (BD) i zauważyłem że przy śrubkach regulacyjnych na rogu z gaźnika wychodzi mały króciec który jest zaślepiony do czego ten króciec jest ? I czy powinien być zaślepiony? I jeszcze jedno jaki powinien być ustawiony stan paliwa w tym gaźniku na pływakach ? Dodam że gaźnik nie stoi idealnie w pionie tylko jest przechylony prochem w stronę silnika początkowo pływaki były źle ustawione bo paliwo się przelewało przez rurę filtra powietrza ustawiłem je na oko żeby się nie przelewało ale nie wiem czy teraz za szybko się nie zamykają co sprawia że w gaźniku jest za mało wachy 🤷 Trzecia sprawa gdy pokrywa filtra powietrza jest odkręcona Motorek ładnie pracuje gdy ją zamknę na rozgrzanym silniku obroty spadają po prostu się dusi i gaśnie i wiedzę że ten wolny króciec jest słabo zaślepiony jakąś rurką przeźroczystą bo widzę w niej bombelki powietrzna podczas pracy silnika. Edytowane wczoraj o 15:28 przez samzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 23 godziny temu Udostępnij Opublikowano 23 godziny temu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
samzi Opublikowano 21 godzin temu Autor Udostępnij Opublikowano 21 godzin temu 1 godzinę temu, Adam M. napisał: Fajnie tylko on miał inny model gaźnika w którym nie ma tego króćca który jest u mnie 😉 więc w niczym ten film mi nie pomógł bo wiem jak rozebrać i złożyć gaźnik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 16 godzin temu Udostępnij Opublikowano 16 godzin temu Mial ci pomoc w ustawieniu poziomu paliwa. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej JK Opublikowano 10 godzin temu Udostępnij Opublikowano 10 godzin temu Cześć, poziom paliwa w komorze pływaka jest ustawiany dla motocykla. Będzie pewnie w instrukcji obsługi. Moim zdaniem ten zaślepiony króciec to przelew paliwa na wypadek problemu z zaworkiem pływaka. Jest zaślepiony, więc zalałeś filtr powietrza. Moim zdaniem powinieneś podpiąć tam rurkę i wyprowadzić to poza silnik, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jonaszko Opublikowano 9 godzin temu Udostępnij Opublikowano 9 godzin temu wygląda jak podciśnienie do kranika. Do przelewu powinien być jeszcze jeden otwór po drugiej stronie. Powinien też być taki krótki krócieć do oleju. Te gaźniki szły do wielu motocykli i trzeba by go dokładnie rozebrać, żeby sprawdzić co do czego idzie i co jest otwarte a co zaślepione. Były modyfikowane pod konkretny model. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
samzi Opublikowano 8 godzin temu Autor Udostępnij Opublikowano 8 godzin temu 35 minut temu, jonaszko napisał: wygląda jak podciśnienie do kranika. Do przelewu powinien być jeszcze jeden otwór po drugiej stronie. Powinien też być taki krótki krócieć do oleju. Te gaźniki szły do wielu motocykli i trzeba by go dokładnie rozebrać, żeby sprawdzić co do czego idzie i co jest otwarte a co zaślepione. Były modyfikowane pod konkretny model. na 100% to nie jest przelewa paliwa ponieważ on nie wchodzi do komory pływaka tylko idzie w link prostej na przelot do gaźnika czyli tak jak by to miało być smarowanie do mieszanki, ale ten silnik ma już smarowanie tzn leje mu się czystą i ma dodatkowy zbiornika na olej z którego idą dwa przewody do boku silnika i linka gazu dzięki się na dwie linki jedna do gaźnika druga do tego systemu olejowego i jak motocykl pracuje to kopci tzn że olej do komory spalania się dostaje. Przewaliłem już cały internet ani książki serwisowej do tego włoskiego g... nie ma ani takiego samego gaźnika nie mogę znaleźć 🤦 wgl się nie dziwię że ta marka umarła... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jonaszko Opublikowano 8 godzin temu Udostępnij Opublikowano 8 godzin temu Czyli jest to podciśnienie. Zaslep dobrze i po sprawie 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.