samzi Opublikowano 16 godzin temu Udostępnij Opublikowano 16 godzin temu (edytowane) Cześć posiadam starą maszynę którą próbuje przywrócić do żywych Cagiva elefant 125 silnik jest wyposażony w gaźnik Dellorto PHBL 24 (BD) i zauważyłem że przy śrubkach regulacyjnych na rogu z gaźnika wychodzi mały króciec który jest zaślepiony do czego ten króciec jest ? I czy powinien być zaślepiony? I jeszcze jedno jaki powinien być ustawiony stan paliwa w tym gaźniku na pływakach ? Dodam że gaźnik nie stoi idealnie w pionie tylko jest przechylony prochem w stronę silnika początkowo pływaki były źle ustawione bo paliwo się przelewało przez rurę filtra powietrza ustawiłem je na oko żeby się nie przelewało ale nie wiem czy teraz za szybko się nie zamykają co sprawia że w gaźniku jest za mało wachy 🤷 Trzecia sprawa gdy pokrywa filtra powietrza jest odkręcona Motorek ładnie pracuje gdy ją zamknę na rozgrzanym silniku obroty spadają po prostu się dusi i gaśnie i wiedzę że ten wolny króciec jest słabo zaślepiony jakąś rurką przeźroczystą bo widzę w niej bombelki powietrzna podczas pracy silnika. Edytowane 16 godzin temu przez samzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 13 godzin temu Udostępnij Opublikowano 13 godzin temu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
samzi Opublikowano 12 godzin temu Autor Udostępnij Opublikowano 12 godzin temu 1 godzinę temu, Adam M. napisał: Fajnie tylko on miał inny model gaźnika w którym nie ma tego króćca który jest u mnie 😉 więc w niczym ten film mi nie pomógł bo wiem jak rozebrać i złożyć gaźnik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 7 godzin temu Udostępnij Opublikowano 7 godzin temu Mial ci pomoc w ustawieniu poziomu paliwa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej JK Opublikowano 54 minuty temu Udostępnij Opublikowano 54 minuty temu Cześć, poziom paliwa w komorze pływaka jest ustawiany dla motocykla. Będzie pewnie w instrukcji obsługi. Moim zdaniem ten zaślepiony króciec to przelew paliwa na wypadek problemu z zaworkiem pływaka. Jest zaślepiony, więc zalałeś filtr powietrza. Moim zdaniem powinieneś podpiąć tam rurkę i wyprowadzić to poza silnik, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.