samzi Opublikowano 8 godzin temu Udostępnij Opublikowano 8 godzin temu (edytowane) Cześć posiadam starą maszynę którą próbuje przywrócić do żywych Cagiva elefant 125 silnik jest wyposażony w gaźnik Dellorto PHBL 24 (BD) i zauważyłem że przy śrubkach regulacyjnych na rogu z gaźnika wychodzi mały króciec który jest zaślepiony do czego ten króciec jest ? I czy powinien być zaślepiony? I jeszcze jedno jaki powinien być ustawiony stan paliwa w tym gaźniku na pływakach ? Dodam że gaźnik nie stoi idealnie w pionie tylko jest przechylony prochem w stronę silnika początkowo pływaki były źle ustawione bo paliwo się przelewało przez rurę filtra powietrza ustawiłem je na oko żeby się nie przelewało ale nie wiem czy teraz za szybko się nie zamykają co sprawia że w gaźniku jest za mało wachy 🤷 Trzecia sprawa gdy pokrywa filtra powietrza jest odkręcona Motorek ładnie pracuje gdy ją zamknę na rozgrzanym silniku obroty spadają po prostu się dusi i gaśnie i wiedzę że ten wolny króciec jest słabo zaślepiony jakąś rurką przeźroczystą bo widzę w niej bombelki powietrzna podczas pracy silnika. Edytowane 8 godzin temu przez samzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 5 godzin temu Udostępnij Opublikowano 5 godzin temu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
samzi Opublikowano 3 godziny temu Autor Udostępnij Opublikowano 3 godziny temu 1 godzinę temu, Adam M. napisał: Fajnie tylko on miał inny model gaźnika w którym nie ma tego króćca który jest u mnie 😉 więc w niczym ten film mi nie pomógł bo wiem jak rozebrać i złożyć gaźnik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.